Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
succes morgen, hoop dat je een mooie prestatie gaat neerzetten.

Waar is je honger :O
Je hoort niet druk te maken over doemscenario's maar gewoon hongerig zijn om die barbell te verplaatsen. Koppie leeg maken en gaan **** de wereld om je heen op moment dat je op het bankje ligt![]()
...als anderen meer drukken dan mij heb ik daar geen probleem mee, daarbij gun ik het een ander ook, mits hij inderdaad sterker is. Ik heb morgen een wedstrijd tegen mezelf...ik zal en moet het beste uit mezelf moeten halen en dan zien we wel tot welk resultaat dat zal leiden.
Je moet niet met doemscenario's in je hoofd zitten. Je moet juist visualiseren hoe je die 230 gaat drukken! En misschien zelfs meer
Succes morgen!

voor de NCC hebben zich ook al een aantal vrienden gemeld die dat wel wilden doen (iets teveel eigenlijk naar m'n smaak)
...van je "vrienden" moet je het hebben 
Ik heb nog een foto gevonden van Huggybear die de koelbox met hapjes aan het klaarzetten is voor de wedstrijd:
![]()
Ook nog een foto gevonden waarop hij een medesporter bedankt voor de gezellige middag:
![]()
Succes morgen, laat ze ff wat zien man!!![]()
Heel leuk! 
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

...had er snel wat gehaald... 1 voor mijn liefje, en 3 voor mij 

WTF René, die opmerking dat 230 eigenlijk zwaar is moet je NU METEEN uit je gedachten verbannen, zo kom je er niet!
Je moet potverdomme die barbell ownen, word kwaad op barbell, vervloek hem deze avond, verwens hem voor je gaat slapen, morgen is het tussen jullie 2, zonder je even af, focus enkel en alleen op de barbell, neem eventueel een snuifje ammoniak, laat Hummer er nog een beetje meer agressie inkloppen en verplaats die shit gewoon, je hebt er hard naartoe gewerkt, elke training een zaadje gepland...
Morgen ga je oogsten![]()

lol dat klinkt hetzelfde als wanneer ik met vrienden uit eten ga. 1 hoofdgerecht voor hun...3 voor mij. En dat snappen die restaurants niet dus heel de bestelling gaat naar de klote en klopt geen zak meer van![]()
Daarom gaan we tegenwoordig meestal wokken, heb je die problemen niet...de wok is een soort van lopende band werk...bord volgooien, wokken, bord leeg eten, vervolgens herhaald zich nog paar keer deze cyclus

Amen!
WTF René, die opmerking dat 230 eigenlijk zwaar is moet je NU METEEN uit je gedachten verbannen, zo kom je er niet!
Je moet potverdomme die barbell ownen, word kwaad op barbell, vervloek hem deze avond, verwens hem voor je gaat slapen, morgen is het tussen jullie 2, zonder je even af, focus enkel en alleen op de barbell, neem eventueel een snuifje ammoniak, laat Hummer er nog een beetje meer agressie inkloppen en verplaats die shit gewoon, je hebt er hard naartoe gewerkt, elke training een zaadje gepland...
Morgen ga je oogsten![]()