Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

en als de jury zegt dat zijn poging succes is...iedereen zoetje naar het plankier gooien :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.142
succes morgen, hoop dat je een mooie prestatie gaat neerzetten.

Ik hoop het ook...ik kan nu wel beweren dat ik er volledig van overtuigd ben dat morgen alles naar wens zal gaan, maar dan zou ik liegen...ik vrees dat ik me verre van zeker voel en er ook allerlei doemscenario's door mijn hoofd gaan over wat er allemaal mis kan gaan.

Hoe dan ook, ik zal ervoor gaan om het beste uit mezelf te halen...en als alles goedgaat zit er dan een nieuw wedstrijd pr in.
Op dat moment ben ik eigenlijk al tevreden, want het kan ook volledig misgaan en ik zou kunnen uitbommen (wat me gelukkig nog niet overkomen is, maar ik ben niet zo zelfingenomen om te beweren dat mij dat nooit zal overkomen).
Tot welk resultaat e.e.a. zal leiden zou ik niet durven te voorspellen...ik weet niet waartoe Badal morgen in staat zal zijn en ik weet ook niet hoe Ruud morgen zal presteren in shirt...ik weet dat hij tevens niet optimaal fit is en last heeft van een jetlag.

We zullen het zien...ik hoop oprecht dat Ruud bij de senioren zal winnen, omdat hij raw zonder meer de sterkste is...als ik dan wederom de titel behaal bij de masters is iedereen tevreden, behalve Badal ;)

Waar is je honger :O
Je hoort niet druk te maken over doemscenario's maar gewoon hongerig zijn om die barbell te verplaatsen. Koppie leeg maken en gaan **** de wereld om je heen op moment dat je op het bankje ligt :D

Je moet niet met doemscenario's in je hoofd zitten. Je moet juist visualiseren hoe je die 230 gaat drukken! En misschien zelfs meer ;)

Succes morgen!

• #3.145
Waar is je honger :O
Je hoort niet druk te maken over doemscenario's maar gewoon hongerig zijn om die barbell te verplaatsen. Koppie leeg maken en gaan **** de wereld om je heen op moment dat je op het bankje ligt :D

Eigenlijk ben ik niet een wedstrijdtype :o...als anderen meer drukken dan mij heb ik daar geen probleem mee, daarbij gun ik het een ander ook, mits hij inderdaad sterker is. Ik heb morgen een wedstrijd tegen mezelf...ik zal en moet het beste uit mezelf moeten halen en dan zien we wel tot welk resultaat dat zal leiden.

Het probleem is ook dat ik me moeilijk kwaad kan maken...misschien dat we hier maar effies een discussie over de NPB of doping moeten starten opdat ik wat geïrriteerd raak ;)

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Je moet niet met doemscenario's in je hoofd zitten. Je moet juist visualiseren hoe je die 230 gaat drukken! En misschien zelfs meer ;)

Succes morgen!

Thnx...ik moet er opeens aan denken dat 230kg toch wel een erg zwaar gewicht is...:angstig:
Pfff...als ik met de koalabearmentaliteit daar morgen ga liggen, zal het me niet lukken...de grizzlybear moet los! :fire: :headbang: :yell: :splat:

grizzly.jpg

:whip: op naar de 250 :D

• #3.148
:roflol:

voor de NCC hebben zich ook al een aantal vrienden gemeld die dat wel wilden doen (iets teveel eigenlijk naar m'n smaak :mad:)

Ik heb nog een foto gevonden van Huggybear die de koelbox met hapjes aan het klaarzetten is voor de wedstrijd:
a5dzko.jpg

Ook nog een foto gevonden waarop hij een medesporter bedankt voor de gezellige middag:
35n24vm.jpg

Succes morgen, laat ze ff wat zien man!!:windup::thumbs:

• #3.153
Ik heb nog een foto gevonden van Huggybear die de koelbox met hapjes aan het klaarzetten is voor de wedstrijd:
a5dzko.jpg

Ook nog een foto gevonden waarop hij een medesporter bedankt voor de gezellige middag:
35n24vm.jpg

Succes morgen, laat ze ff wat zien man!!:windup::thumbs:

:roflol: Heel leuk!

Nog paar "activiteiten", van beren kun je heel wat leren ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]http://images.google.nl/imgres?imgu...es?q=parende+beren&um=1&hl=nl&sa=N&tbs=isch:1

slapende_beer_th.jpg

:yawn: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Mafkezen! :thumb:

• #3.156

Die goede oude Balou...ik herken in hem wel iets van mezelf ;)

Oja...wat mijn signalement betreft...één ding vergeten...ik zal morgen ruiken naar TOCO -THOLIN, een soort etherische olie die sterk naar pepermunt ruikt...ik gebruik hem als spierbalsem...en begin meteen al morgenvroeg als ik opsta met insmeren...mensen die een allergie daar tegen hebben, kunnen beter van ver af effies zwaaien :wave: ;)

Heb net nog lekker gegeten...biefstuk was in de aanbieding, hmmmmmm :meal: ...had er snel wat gehaald... 1 voor mijn liefje, en 3 voor mij :D

lol dat klinkt hetzelfde als wanneer ik met vrienden uit eten ga. 1 hoofdgerecht voor hun...3 voor mij. En dat snappen die restaurants niet dus heel de bestelling gaat naar de klote en klopt geen zak meer van :P

WTF René, die opmerking dat 230 eigenlijk zwaar is moet je NU METEEN uit je gedachten verbannen, zo kom je er niet!
Je moet potverdomme die barbell ownen, word kwaad op barbell, vervloek hem deze avond, verwens hem voor je gaat slapen, morgen is het tussen jullie 2, zonder je even af, focus enkel en alleen op de barbell, neem eventueel een snuifje ammoniak, laat Hummer er nog een beetje meer agressie inkloppen en verplaats die shit gewoon, je hebt er hard naartoe gewerkt, elke training een zaadje gepland...

Morgen ga je oogsten :D

• #3.159

WTF René, die opmerking dat 230 eigenlijk zwaar is moet je NU METEEN uit je gedachten verbannen, zo kom je er niet!
Je moet potverdomme die barbell ownen, word kwaad op barbell, vervloek hem deze avond, verwens hem voor je gaat slapen, morgen is het tussen jullie 2, zonder je even af, focus enkel en alleen op de barbell, neem eventueel een snuifje ammoniak, laat Hummer er nog een beetje meer agressie inkloppen en verplaats die shit gewoon, je hebt er hard naartoe gewerkt, elke training een zaadje gepland...

So it shall be! :cool:

Thnx voor je aanmoediging en vertrouwen!:)

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

lol dat klinkt hetzelfde als wanneer ik met vrienden uit eten ga. 1 hoofdgerecht voor hun...3 voor mij. En dat snappen die restaurants niet dus heel de bestelling gaat naar de klote en klopt geen zak meer van :P

:roflol: Daarom gaan we tegenwoordig meestal wokken, heb je die problemen niet...de wok is een soort van lopende band werk...bord volgooien, wokken, bord leeg eten, vervolgens herhaald zich nog paar keer deze cyclus ;)

Je hebt bij ons altijd een bepaalde actie...onder de 12 jaar is het voor elk leeftijdsjaar slechts €1,- wat je betaald...ik vrees dat ze als ik nog paar keer ben geweest er een nieuwe actie bij komt...dat als je als zwaargewicht binnenkomt eerst op de weegschaal moet gaan staan en als je dan b.v. meer dan 2,5kg bent bij gekomen als je weer naar huis gaat, een extra toelage moet betalen ;)

Amen! :thumb:

Terug
Naar boven