AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.181
Rene zonde, en 1 goede beurt in +125 klasse :eek: dat is ook genant voor de sport. daarnaast zijn er meerdere gebomd, heb ik vernomen. Heb jij de uitslagen al? Zo ja, wil je mij die dan mailen? Take care!

Hoi Wim, in de 125+ had vandaag niemand zo zijn dag...natuurlijk was Ruud blij dat hij niet was uitgebomd en Nederlands Kampioen is geworden, maar hij was ook niet echt tevreden over zijn resultaat.

Eén puntje van kritiek heb ik (als super klein excuus)...verschillende personen moesten erg lang wachten totdat ze het START commando kregen...waaronder in die 125+ klasse...de aangever hield de handen lang aan het halter en je moest klaarblijkelijk zelf aangeven dat hij los moest laten...ik kreeg daardoor ademnood en Badal ook.
Wellicht zou het een oplossing zijn als men zelf een aangever mocht aanwijzen...als Leon Smeets mij b.v. aangeeft heb ik veel meer kans op een goede beurt. Maar wellicht er ook maar op gaan trainen om zelf uit te pakken :rolleyes:

Ik heb je de uitslagen toegestuurd...zet ze maar op je site, kan ik er lekker makkelijk een link naar maken ;)

Rene,
jammer

ik vond juist dat het START commando erg vlot ging

• #3.185
Jammer René, volgende keer beter!

• #3.187
Rene,
jammer

ik vond juist dat het START commando erg vlot ging

Bij jou wel ja!
Wellicht had jij het halter ook rustiger dan de zware jongens...ik weet de oorzaak eerlijk gezegd niet.

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Klote man. Volgende wedstrijd er weer hard tegenaan!

Tis inderdaad klote...maar volgende wedstrijd inderdaad er hard tegenaan!

• #3.189
Don't worry man, gaat zeker goed komen.
Het was gewoon je dag niet en dat kan iedereen gebeuren!
Volgende keer gewoon weer knallen!:thumbs:

Het is ook niet het einde van de wereld...het zal zeker weer goed komen, en zal wellicht ook nog wel eens een keer misgaan.
Het is een wedstrijdsport...en van de 9 wedstrijden is het bij mij vrij goed gegaan...nu is het 1x misgegaan...zolang het misgaan maar geen gewoonte gaat worden ;)

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Nee...die wedstrijd is nog vacant...en gaat wellicht helemaal niet door :(.

Ik moet nu eerst eens mijn wonden likken, dit toch effies verwerken, een plekje geven en dan sterker en zelfverzekerder terug komen!

Nieuw seizoen, nieuwe kansen ;)

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Jammer René, volgende keer beter!

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk ;)

echt jammer rené ! alleen vraagje, ik dacht dat met een WR je er minimaal 1 kilo overheen moet gaan. zover ik weet stond het WR van Ilja op 182.5 dus die 183 is maar een halve kilo over het vorige WR. hoe zit dit ? suc6 met je komende trainingen volgende x beter!

• #3.191
echt jammer rené ! alleen vraagje, ik dacht dat met een WR je er minimaal 1 kilo overheen moet gaan. zover ik weet stond het WR van Ilja op 182.5 dus die 183 is maar een halve kilo over het vorige WR. hoe zit dit ? suc6 met je komende trainingen volgende x beter!

Uit het reglement van de NPB:

"h.​
Nieuwe records zijn alleen geldig indien ze het vorige record met tenminste 1 kg wordt
overschreden, behalve bij de kleinste benadering.
Voorbeeld: Als het bestaande record b.v 92 kg is, dan is het toegestaan om een recordpoging aan te vragen van 92,5 kg".

ik snap hem niet ? wat bedoellen ze met kleine overschreiding ? kleiner dan 0.5 kan het toch niet ?
maar anders vraag ik het morgen wel aan ilja als ze wel komt. kan natuurlijk dat nu niet komt :p

ik snap hem niet ? wat bedoellen ze met kleine overschreiding ? kleiner dan 0.5 kan het toch niet ?
maar anders vraag ik het morgen wel aan ilja als ze wel komt. kan natuurlijk dat nu niet komt :p

Compleet offtopic, maar jij bent Jorrit toch?

• #3.194

Kleiner dan 0.5kg kan inderdaad niet.
Anders gezegd moet je dus minstens 0.5kg meer tillen dan een oude record...maar vraag het aan Ielja...zij zal je er meer over kunnen vertellen :).

Ouwe Muggypeer! Zonde van je wedstrijd.. Komt helemaal goed.. je weet van jezelf wat er fout ging.. dus dan kan je er ook aan werken!

Succes!

haha oke apart gedoe. maakt ook niet uit hij is gezet ! super prestatie.
ik ga slapen. good night huggy en niet te lang nadenken over vandaag!
hooi :wave2:

Jammer man, had je van harte meer gegund.

dat het lang duurt voordat je start krijgt ligt puur aan jezelf. Als jij je armen niet goed strekt of blijft bewegen met het halter krijg jij geen start. Hetzelfde met het press commando zolang je blijft zoeken op je borst krijg je geen press. (kan er over meepraten met mn 215 haha) balen maar goed

ik vond dat ze goed aangaven (al zat ik met mn 2e beurt zo in mn concentratiemoment dat ik hem eigenlijk zelf al uittilde op het moment dat ik "ja" zei haha)

Maar goed jammer dat jij (en anderen) gebombt zijn. was zonde en niet nodig, ikzelf heb ook behoorlijke steken laten vallen maar goed, daar leer je dan weer van (om jezelf moed in te praten haha) film je beurten en leer ervan!

• #3.199
dat het lang duurt voordat je start krijgt ligt puur aan jezelf. Als jij je armen niet goed strekt of blijft bewegen met het halter krijg jij geen start. Hetzelfde met het press commando zolang je blijft zoeken op je borst krijg je geen press. (kan er over meepraten met mn 215 haha) balen maar goed

ik vond dat ze goed aangaven (al zat ik met mn 2e beurt zo in mn concentratiemoment dat ik hem eigenlijk zelf al uittilde op het moment dat ik "ja" zei haha)

Maar goed jammer dat jij (en anderen) gebombt zijn. was zonde en niet nodig, ikzelf heb ook behoorlijke steken laten vallen maar goed, daar leer je dan weer van (om jezelf moed in te praten haha) film je beurten en leer ervan!

Natuurlijk heb je gelijk...het ligt altijd aan jezelf als je uitbomd...je hebt dan gewoonweg niet overtuigend gedrukt of technische fouten gemaakt.
Het zal wel zo zijn dat er nog beweging inzit in het begin van de beweging...daar zal ik aandacht aan gaan besteden.
Komt helemaal goed :).

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Jammer man, had je van harte meer gegund.

Het is inderdaad zonde, maar zoals Floris alreeds aangeeft was het niet nodig geweest en heb ik het aan mezelf te danken! :(
E.e.a. zat vandaag mentaal ook niet echt lekker...en dat blijft ook een punt van aandacht...maar laten we het niet dramatiseren...het is vrijwel iedereen die actief in de wedstrijdsport deelneemt wel eens overkomen.

Wat jammer van dat 'uitbommen' Huggy, ik had het je zo graag gegund. ;)

Ik weet zeker dat je hier van leert en de volgende keer kom je gewoon sterker en zelfverzekerder terug!

Terug
Naar boven