- Waardering
- 3.152
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Rene zonde, en 1 goede beurt in +125 klassedat is ook genant voor de sport. daarnaast zijn er meerdere gebomd, heb ik vernomen. Heb jij de uitslagen al? Zo ja, wil je mij die dan mailen? Take care!
Hoi Wim, in de 125+ had vandaag niemand zo zijn dag...natuurlijk was Ruud blij dat hij niet was uitgebomd en Nederlands Kampioen is geworden, maar hij was ook niet echt tevreden over zijn resultaat.
Eén puntje van kritiek heb ik (als super klein excuus)...verschillende personen moesten erg lang wachten totdat ze het START commando kregen...waaronder in die 125+ klasse...de aangever hield de handen lang aan het halter en je moest klaarblijkelijk zelf aangeven dat hij los moest laten...ik kreeg daardoor ademnood en Badal ook.
Wellicht zou het een oplossing zijn als men zelf een aangever mocht aanwijzen...als Leon Smeets mij b.v. aangeeft heb ik veel meer kans op een goede beurt. Maar wellicht er ook maar op gaan trainen om zelf uit te pakken

Ik heb je de uitslagen toegestuurd...zet ze maar op je site, kan ik er lekker makkelijk een link naar maken

dat is ook genant voor de sport. daarnaast zijn er meerdere gebomd, heb ik vernomen. Heb jij de uitslagen al? Zo ja, wil je mij die dan mailen? Take care!

.