Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.bands zijn leukheb er laatst tegen gedeadlift
al kan ik me voorstellen dat je goed op je tanden moet letten als je tegen bands gaat benchen
je slaat de spijker op zijn kop...toen ik de 1e keer met bands trainde kreeg ik de halter ook zowat in mijn gezicht 

ok Ik heb met de 41 inch bands (40kg trekkracht)van Jules gesquat en ik had 3 dagen spierpijn Ik was zo onder de indruk van deze bands dat ik ze zelf heb besteld.
gr

Als het maar bij spierpijn blijft!
Je zult echt rustig aan moeten doen Frans...want nogmaals je wordt er weliswaar sterker van, maar het is ook erg blessure gevoelig.

http://www.youtube.com/watch?v=jOFvrvA1qX8
http://www.youtube.com/watch?v=iJJ07ncg9bE
http://www.youtube.com/watch?v=3JK5cbsESjA
ze worden nog verwerkt, geloof dat de gewichten 220, 225 en 227.5 waren?

volgens mij heb je geen traag metabolisme maar eentje die je helemaal de grond in getrapt hebt zodat het niet meer fatsoenlijk werkt. en eer dat het weer gaat werken ben je een jaar verder en moet je zeker wel meer gaan eten dan je nu doet :O
Been there myself met jarenlang 1200-1400kcal eten. jaar later kon ik 2500-2800kcal eten en alsnog afvallen. Zelfde met me ouders die zelf verstand van voeding hebben. Op 1 ding na...ze denken dat hun lichaam anders is dan dat van de rest van de wereld en dat ze standaard minder dan 2000kcal moeten eten *zucht* zo blijf je maar aanmodderen zonder controle over je gewicht te krijgen.
). Ik probeer voldoende eiwitten binnen te krijgen...en mijn vetcomsumptie te beperken. Allerlei ingewikkelde eetpatronen of trainingsschema's zijn aan mij silly pooh bear niet besteed 

Kan beter je koolhydraten/suikers beperken en gewoon eiwitten en vetten hoog houden. Vet heb je nodig voor je testosteron wat je gezondheid, metabolisme en sport prestaties beinvloed. Je vetten weg laten is niet slim. Het is niet voor niks dat het vrij standaard is om 30-40% van je kcal inname aan vetten te besteden. Zolang het maar niet gefrituurd en varkens vet is. Eiwitten heb je ook nodig. En koolhydraten...tja zou alleen lading groenten nemen op rustdagen en op sportdagen de rijst er in knallen zodat je lekker kunt trainen. Hoeveelheden kan ik niet zo 1-2-3 voor je vast zetten. Daar heb je de hulp van Ruud bij nodig![]()
dat betekent bier in de weekends! klinkt goedWellicht dat een keto dieet een idee is. Alleen maar vet en eiwitten eten en koolhydraten alleen in de vorm van wat groenten. In de weekenden onbeperkt koolhydraten snoepen. Zou ideaal zijn voor je.

.Hmm.. Dus het is onverstandig direct alle onderdelen met je 1RM te beginnen, zelfs als je zeker weet dat je ze zou halen.Falen. En als je 3x faalt in een wedstrijd, ongeacht op welk onderdeel...dan ben je Bombed Out. Dus stel in een PL wedstrijd met alle 3 de onderdelen. Je faalt 1x op de squat en 2x op de bench...dan ben je uitgebomt en hoef je niet eens meer een poging op de deadlift te proberen. You're done en failt. Faal je 3x op de bench in een bench only wedstrijd heb je hetzelfde. Ik zie het als een ander woord voor Gediskwalificeerd![]()