Je kunt veel van me beweren, behalve dat ik respectloos ben...iets wat ik eerder van jou vindt!
Wat ik nu ga schrijven is niet zo leuk, maar ligt me al langer op "maag"...en zal wellicht respectloos overkomen...voor deze ene keer zij het dan maar zo.
Je hebt schijnbaar heel veel "kennis"...jammer dat zich dat niet direct vertaald in je stats. Hoe lang ben je nu bezig met powerliften, hoeveel schema's heb je al geprobeerd...is er één bij wat serieus zoden aan de dijk heeft gezet?
Ik ken powerlifters, trainers en anderen die echt veel kennis van bepaalde materie hebben en wiens eventuele bijdragen op dit forum voor velen werkelijk iets zouden kunnen betekenen...maar ze hoeden zich ervoor of trekken zich terug.
Waarom? Omdat ze niet (langer) de les gelezen willen krijgen door "snotapen" die ergens iets gelezen hebben, doen alsof ze alle kennis en ervaring in huis hebben, maar wiens stats het tegenovergestelde laten zien!
Dat klopt. Hoe kan kennis zich direct vertalen in stats dan? Boek lezen en spontaan 100kg meer drukken? Om even terug te kijken.. Ja ik heb heel veel schema's geprobeerd, en de gekste dingen gecombineerd, heeft het me wat opgeleverd? Nee!
Maar je argument: "als je geen 225 drukt, moet je gewoon je bek houden", is echt ijzersterk Muggypeer!
We bespreken het zogenaamde speedbenchen.. Mag ik dan niet reageren als ik zie dat iemand het niet snapt?
Ik vind het inderdaad niet leuk dat je mij eeen spiegel voorhoudt, maar zou ik je er eentje terug voor zetten? 150+ BW, en dan amper 225 kunnen drukken, in een kneiterstrak shirt? Dan kun je met je natural-en-oud-argument aankomen zetten.. Ik ben er niet van onder de indruk. Tegen de tijd dat ik 150 weeg hoop ik toch wel ff wat meer dan dat te drukken, en meer progressie te boeken dan van 1x160 naar 5x160 te gaan. How you like them apples?
Mijn sterker worden gaat ook niet zo snel als ik zou willen, maar moet ik dan dom blijven? Niks lezen? M'n bek houden?
We discussieren hier over onderwerpen toch? Moet je per se veel drukken om mee te kunnen lullen? Of moeten mensen het alleen maar met jou eens zijn. Je hebt je tong in de reet hangen van mensen die sterker zijn, en dat is niet vreemd. Je hebt hier al heel wat discussies gehad met mensen, als ik zo even terug lees, dan zijn er zat mensen bij die ook sterker dan jou zijn.
Vroeg of laat begin je over, "ja maar ik ben sterker", vervolgens komt "ik ben natural", daarna "ik ben oud", daarna ga je mensen persoonlijk aanvallen.
Vind je dat zelf ook niet heel respectloos, en eigenlijk heel kinderachtig voor iemand die de 40 al gepasseerd is? Ik neem de moeite om een lange post te typen, iets te uploaden om jou van informatie te voorzien, en je reageert zo?