- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
83 kilo en nu al moeite met broeken kopen?Ik betaal bij Atlas 20 euro, vind ik ook meer dan zat!
Ben nu zelf op het punt gekomen, dat ik moeilijk broeken kan kopen, omdat alles veel te strak zit!
Schoenen heb ik altijd al een probleem gehad, maatje 46/47 is toch niet echt een veel voorkomende maat in schoenenwinkels terwijl je het wel steeds vaker hoort.

Misschien een grotere maat proberen dan..??Ja, eigenlijk wel, als ik broeken koop bij Jack&Jones ofzo, dan zitten ze 9/10 keer te strak.
25 euro per broek en nooit problemen mee gehad dusver.

Voor geïnteresseerden
http://grotematen.startpagina.nl/
Het is wel opvallend dat er wel minstens 10x zoveel winkels zijn voor dames met een maatje meer dan voor forse heren![]()
Dus dan moet je het laten vermaken dat kost weer extra geld en meestal is de kwaliteit ook ver te zoeken.
ik heb juist altijd prima ervaringen in grote maten winkelsik ben ook wel eensssss in zo'n grote maten winkel geweest..... echter als je dan een overhemd of t-shirt aantrekt, dan heb ik zoiets van what the **** is dit veel te veel stof rond mijn buik, ik kan het ter hoogte van mijn navel ongeveer 50 cm naar voren trekken.Dus dan moet je het laten vermaken dat kost weer extra geld en meestal is de kwaliteit ook ver te zoeken.
Ik moet helaas zeggen dat ik betere ervaringen heb bij onze duitse buren die bierzuipende handdoek-leggende overgewichtige vet..pen hebben de verhoudingen meestal wel goed onder controle ze gaan ook in de gewone winkels tot de echte xl of xxl (geen bv Taiwanese maatvoering,maar Europese) zonder een rol extra stof rond het middel. Ik heb het al gehad dat mij een gewone xl paste ruim paste dus heb ik hierin een beetje gerechercheerd en kwam er dus achter dat die lilliputters in het "oosten" hele ander ideeën hebben hoe groot een xl maat moet zijn.
gr![]()
zit inmiddels op 5XLU is vrijgezel..?Ik koop gewoon xxl legerbroeken bij de dump en doe er een moeie riem over. Zo'n riem zonder gaatjes en die je gewoon oneindig strak kan trekken25 euro per broek en nooit problemen mee gehad dusver.
Maar op zich heeft Jeans Centre soms wel eens goeie broeken die passen. Maar om nu als een n*ger/wanna-be gangsta met kruis op me knieen te gaan lopen zie ik ook niet zo zitten.

Hoe vaak heb jij zin om te gaan winkelen, en hoe vaak heeft je vrouw dat..?Voor geïnteresseerden
http://grotematen.startpagina.nl/
Het is wel opvallend dat er wel minstens 10x zoveel winkels zijn voor dames met een maatje meer dan voor forse heren![]()

Het was even dubben, en toen heb ik gekozen voor de meest sympathieke van de twee...Denk je dat het door me broek komt? En ik maar denken dat het vanwege me persoonlijkheid was![]()

Spencer.. ik koop ook bij de Jack&jones.. ik ben 1.90, en ik weeg 113. Geloof me.. jij kan echt wel broeken vinden!
hebben ze die loose fits ook in maatje 44 breed? grootste maten die ik tegen gekomen ben her en der is 42/38 en dat knelt.