jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leuk artikel!![]()
Deze topper traind drie dagen in de week met gewichten...ik ken mindere goden die menen 6 dagen te moeten trainen in het krachthonk
I generally train with weights three days a week, and do other cardio-based exercises on my off days. I have my own training program that I have developed through years of experience. I also use this program to train a number of other top lifters and athletes at Jackal’s Gym. On Mondays, I alternate partial rack pulls and full deadlifts every other week. My assistance work includes front squats, box squats, RDLSs, bent rows, power cleans and high pulls. On Wednesdays I train the bench heavy with progressive singles and a high volume of sets. My assistance work includes front raises, biceps, and triceps work and some rowing movements. On Fridays I primarily train a 5x5 squat approach in the 60%-80% range. I train at a fast pace and try to complete all sets in 15-30 minutes. My assistance work includes shoulder presses, light bench press, bent rows, leg extensions, and leg curls. I occasionally add in leg presses or power rack partial squats. A 5x5 approach is very effective but can really fatigue the body.
Ik vind die Brad steeds sympathieker worden![]()
er stukjes en beetjes van kunnen gebruiken
zo zie je toch maar weer dat iedere "ervaren lifter"zijn eigen sT ontwikkeld en wil dus helemaal niet zeggen dat het ook voor jou van toepassing kan zijn. Gelukkig dat ze het openbaar maken zodat wij "onervaren lifters"er stukjes en beetjes van kunnen gebruiken
![]()

Dat schema van Brad Gillingham ziet er gelikt uit en het zou voor mij misschien ook een idee zijn nadat ik 3x3x90kg en minstens 100kg als 1RM heb gedaan.
Aan de andere kant bevalt de triples die ik nu doe ook wel, dus wie weet wat ik dan ga doen ...
.ja ik wil eigenlijk ook de 100 pakken voor ik hem ga doen maar weet niet hoelang ik daar over ga doen.

!Je zit toch al op 90kg...dus lekker aardig in de buurt![]()

), 5x155 en 6x150kg...ik was niet tevreden...voelde me gewoon slapjes...een beetje als een vaatdoek 

).
...mja...ik had natuurlijk ook in mijn bed kunnen blijven liggen, dus iets doen is nog altijd beter dan Niets doen, toch? (één letter maakt een wereld van verschil) 
Nee...mja...ik had natuurlijk ook in mijn bed kunnen blijven liggen, dus iets doen is nog altijd beter dan Niets doen, toch? (één letter maakt een wereld van verschil)
![]()
(heb ik dan altijd als ik moe ben of iets
) maar ja ik denk dat iets wel beter dan niets is 
Vandaag getraind bij Haeflandsport
Pfff...vanmorgen met het verkeerde been uit bed gestapt...was kapot, rugpijn en weet ik veel wat nog allemaal...terwijl ik toch geen kamasutra-stunts had uitgehaald met mijn vriendin
Ik heb vrij slecht geslapen omdat ik met ergernis naar bed ging...en dat gebeurd me niet zo snel...op het werk hebben ze pas 30 man van de werkvloer ontslagen en is het echt pezen om alles gedaan te krijgen, terwijl de "staf" mensen aantrekt om henzelf te "ondersteunen".
Het is de omgedraaide wereld
Flat Bench Press:
20x20, 2x10x70, 5x100, 5x130, 4x160 (hadden er eigenlijk 5 moeten zijn...maar "iets" zei me dat die 5e rep er vandaag niet inzat met dat gewicht), 5x155 en 6x150kg...ik was niet tevreden...voelde me gewoon slapjes...een beetje als een vaatdoek
Shoulder Press:
3x10x100kg
Latt Pull Down: tot 10x80kg.
Pfff...lag constant te geeuwen onder het trainen...ben nog moe...val bijna in slaap achter de pc
Had ook nog effies wat gestoeid met een belachelijk laag gewichtje van 20kg...wilde nog eens kijken (voelen) welke triceps extension vrij goed gaat...het blijft immers een geweldige tricepsoefening waarbij je de triceps volledig isoleerd. Achter het hoofd, op het hoofd, op de neus, op de kin...de laatste voelde het beste aan...zo kan ik de ellebogen kort bij elkaar houden en voel ik het echt "branden" in mijn triceps (na 25 reps).
wij hun wel
Ik ben ook toe aan een "slechte" dag waarop ik 4x160, 5x155 en 6x150 druk.Flat Bench Press:
20x20, 2x10x70, 5x100, 5x130, 4x160 (hadden er eigenlijk 5 moeten zijn...maar "iets" zei me dat die 5e rep er vandaag niet inzat met dat gewicht), 5x155 en 6x150kg...ik was niet tevreden...voelde me gewoon slapjes...een beetje als een vaatdoek
![]()

Dat heb je van je vader jongen.en je voelt je na het trainen vast veel beter?(heb ik dan altijd als ik moe ben of iets
)
![]()

Het DBB reactionair commitee heeft gesproken!René als je wilt dan trommelen we een paar kleerkasten op en gaan we eens effe op bezoek bij jullie staf en dan 'Ondersteunen"wij hun wel
![]()

René als je wilt dan trommelen we een paar kleerkasten op en gaan we eens effe op bezoek bij jullie staf en dan 'Ondersteunen"wij hun wel
![]()
Geen slecht idee...maar het loopt echt de spuigaten uit...de man op de werkvloer en het middenkader wordt helemaal uitgemolken en de heren van de "pluche - etage" strijken zich allerlei bonussen op en trekken hoger opgeleiden hielenlikkers aan die hun werk moeten doen...tegenwoordig doen die hoge heren zelfs van thuis uit werken
...en als ze op het bedrijf zijn dan zitten ze constant in allerlei vergaderingen...Frans we hebben "vroeger" niet goed genoeg opgelet
.Ik ben ook toe aan een "slechte" dag waarop ik 4x160, 5x155 en 6x150 druk.![]()
In principe heb je natuurlijk gelijk, het is zo slecht nu ook weer niet, maar ik merk dat ik momenteel niet de kracht bezit van de maand januari waar ik die 225 drukte bij Atlas...het wordt tijd voor een kuur!
(van toetjes/tussendoortjes...de vanillepudding met aardbeiensaus van mona vind ik toch wel erg lekker, of vaker wat rijstevlaai met slagroom of een bossebol of een bak ijs van haagen dazs) zodat ik weer op een fatsoenlijk gewicht kom van minimaal 150kg 
)...dus ik heb nog mogelijkheden om flink te groeien...wellicht moet ik het maar zo doen als mijn grote voorbeeld Johnny Wa(h)l(q)vis(t)...eten totdat zelfs maat 60 strak zit...dan zal ik zeker weten dat Nederlands Record bij de Masters van 245 verbeteren 
en het is de 40+ DBB über-einzatscommando die zijn nog erger
Je doet gewoon het grootste shirt aan dat er te krijgen is, en doet het niet meer uit.In principe heb je natuurlijk gelijk, het is zo slecht nu ook weer niet, maar ik merk dat ik momenteel niet de kracht bezit van de maand januari waar ik die 225 drukte bij Atlas...het wordt tijd voor een kuur!
(van toetjes/tussendoortjes...de vanillepudding met aardbeiensaus van mona vind ik toch wel erg lekker, of vaker wat rijstevlaai met slagroom of een bossebol of een bak ijs van haagen dazs) zodat ik weer op een fatsoenlijk gewicht kom van minimaal 150kg
P.S. heb gisteren de benchshirts van Henk Keizer ontvangen (maat 58 en 60)...Henk had natuurlijk gelijk...mijn 54 is na paar keer trainen inmiddels erg uitgerekt (in het borstdeel net zo breed als een nieuwe 60)...dus ik heb nog mogelijkheden om flink te groeien...wellicht moet ik het maar zo doen als mijn grote voorbeeld Johnny Wa(h)l(q)vis(t)...eten totdat zelfs maat 60 strak zit...dan zal ik zeker weten dat Nederlands Record bij de Masters van 245 verbeteren
![]()

Verdamd noch mahl!****ing righten het is de 40+ DBB über-einzatscommando die zijn nog erger
![]()

Je doet gewoon het grootste shirt aan dat er te krijgen is, en doet het niet meer uit.
Je houd het dag en nacht aan, en vreet dan net zo lang kip, vis en magere kwark tot de naden maximaal gespannen staan, en je 500 kilo nodig hebt om "beneden" te komen!
Wel hopen dat je ellebogen niet afbreken bij je eerste recordpoging...
Al die zoete rommel krijg je pas als je je portie vlees enzo op heb.

Daartegen is Johnny Wahlqvist met zijn 170kg maar een slanke den