Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.941
dan moet je daar wat aan doen

Ik vrees dat 270kg bankdrukken er voor mij niet meer in zal zitten...en ik gooi niet bij voorbaat de handdoek in de ring, maar ben realistisch.
Ik heb op een training ooit eens 240 gedrukt (touch & go) maar daar nog eens 30kg boven op :eek:...ik kan het me niet voorstellen dat me dat puur natuur in een 1 ply benchshirt gaat lukken. Maar goed, ik kan me vergissen en als jij een andere mening hebt en nog paar tips hebt, hoor ik het graag ;)

het is niet normaal wat jij voor een lekkere wijven hier laat zien huggy. Kijk die kuiten van ielja dat lijken wel kokosnoten

kokosnoot.gif

• #3.943
het is niet normaal wat jij voor een lekkere wijven hier laat zien huggy. Kijk die kuiten van ielja dat lijken wel kokosnoten

kokosnoot.gif

Ja, ik moet toegeven dat Ielja indrukwekkende kuiten heeft :D
Wel ietsiepietsie op je taalgebruik letten hé, want Ielja leest mijn log zo nu en dan ook wel eens ;)
3 mei aanstaande ga ik overigens onder toeziend oog van Ielja eens bij Atlas in Nijmegen trainen, me dunkt dat je van een wereldrecordhoudster altijd wat kunt leren, toch?:)

Laatst bewerkt:
ach die 272.5 was in een open back super phenom gedaan wel een prestatie op zich maar ze drukte zonder shirt nooit meer dan 150 ofzo. big iron gym (dat is waar becca trainde) is denk ik op dit moment beter in hun methoden dan westside denk ik. als je dan ziet dat ze ook jongens hebben lopen die met rond de 90-100 al tegen de 400 of 400 plus drukken en ook nog eens full meet lifters zijn is dat zeker niks om je voor te schamen

Gelijk heb je :)...ik kan me niet voorstellen dat als ik nog eens 100kg zwaarder zou zijn lekker in mijn vel zou zitten. Me lijkt dat als je zo'n 250kg weegt dat dat niet bevorderlijk is voor de levensverwachting.
En het is leuk als je sterk bent, maar ik denk dat deze man meer nadeel dan voordeel van zijn massa ondervind. Maar hij is dan ook een uitzondering in de powerliftwereld...er zijn wel paar zware jongens, ook op dit forum hier ;)...maar dit is inderdaad wel erg extreem.

ja ik denk ook niet dat dit gezond kan zijn. en het is ook echt niet mooi meer :P maar 550 squat is natuurlijk wel enorm impressive :p

Voor de geïnteresseerden:

We hebben er sinds kort een nieuwe distribiteur van Inzer erbij in NL!
Niemand minder dan Ielja Strik!
www.ieljastrik.nl
Daarnaast bestaat er ook eventueel de mogelijkheid om bij Atlas in Nijmegen e.e.a. te passen!

Haar prestaties tot op heden bij de IPF/EPF/NPB:

10x Nederlands Kampioen Powerliften èn diverse keren Nederlands Kampioen Bandkrukken,
4 Europese titels Powerliften,
3 Wereldtitels powerliften,
6 Europeese en Wereld titels bankdrukken èn wereldrecordhoudster bankdrukken in de -90kg met maar liefst 183kg! :eek:

Squat 260 kg
Benchpress 183 kg (wereldrecord)
Deadliften 237,5 kg
Beste Totaal: 665 kg

Ielja-Strik-01.png

Ik ben een grote bewonderaar van deze powerwoman die ondanks haar wereldstatus heel sympathiek is en zeker geen last heeft van sterallures of "divagedrag" vertoond en altijd voor iedereen tijd maakt en met raad en daad bijstaat! :)

dit is wel fijn, zij kan nu gewoon hetzelfde bezorgen als henk keizer ? voor mij is ilja dan wat makkelijker die zie ik regelmatig bij atlas.

vooral kuiten;) die vielen toen echt op

ja kuiten heeft ilja echt heel groot. terwijl ze die volgens mij nooit specifiek traint.

Wel ietsiepietsie op je taalgebruik letten hé, want Ielja leest mijn log zo nu en dan ook wel eens ;)
3 mei aanstaande ga ik overigens onder toeziend oog van Ielja eens bij Atlas in Nijmegen trainen, me dunkt dat je van een wereldrecordhoudster altijd wat kunt leren, toch?:)

oh op maandag, hoelaat kom je dan? dan heb ik ook altijd mijn 'bench' dag.

Nou nou René, ik ga ervan uit dat je mijn opmerking verkeerd gelezen hebt en/wel “lekkere wijven”wat is hier nou verkeerd aan. Je hebt geluk toen ik jou commentaar namelijk las was ik laaiend , toevalligerwijs crashte het internet bij mij en ik ben nu een stuk rustiger(gelukkig maar). Ik ga ervan uit dat wij ook “lekkere kerels” zijn en deze opmerking zou mij als man niet beledigen. Je zult het nu wel waarschijnlijk over de geschreven toon hebben. Echter is dat jou persoonlijk probleem. Jij wilt namelijk vaker heiliger als de paus overkomen op dit log. Nou huggy “You Don't Fool Me”.Ik ben diep beledigt :mad:dat je me hier op jou log een tikje op mijn vingers wilt geven alsof je het met een snotneus te maken hebt. Ik wens het je. PUNT.

• #3.947
Nou nou René, ik ga ervan uit dat je mijn opmerking verkeerd gelezen hebt en/wel “lekkere wijven”wat is hier nou verkeerd aan. Je hebt geluk toen ik jou commentaar namelijk las was ik laaiend , toevalligerwijs crashte het internet bij mij en ik ben nu een stuk rustiger(gelukkig maar). Ik ga ervan uit dat wij ook “lekkere kerels” zijn en deze opmerking zou mij als man niet beledigen. Je zult het nu wel waarschijnlijk over de geschreven toon hebben. Echter is dat jou persoonlijk probleem. Jij wilt namelijk vaker heiliger als de paus overkomen op dit log. Nou huggy “You Don't Fool Me”.Ik ben diep beledigt :mad:dat je me hier op jou log een tikje op mijn vingers wilt geven alsof je het met een snotneus te maken hebt. Ik wens het je. PUNT.

?????????

Maar Frans kerel, wat krijgen we nu?
Heb je dan niet het ;) achter die zin gelezen...d.w.z. dat het als "flauwekul" bedoelt is.
Het spijt me verschrikkelijk dat jij je zo diep beledigt voelt hierdoor, hetgeen niet mijn bedoeling was.
Ik bied je dan ook mijn excuses aan en zeg: sorry.
Ik wilde je zeker niet behandelen als een snotneus.
Maar ik denk beste Frans, dat je aan bepaalde dingen niet zo zwaar moet tillen...sommige dingen komen blijkbaar anders over dan bedoeld. :)

---------- Toegevoegd om 07:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:02 ----------

oh op maandag, hoelaat kom je dan? dan heb ik ook altijd mijn 'bench' dag.

Ik heb met Ielja afgesproken dat ik er dan tegen de klok van 18.00 zal zijn...ik heb me naar haar gericht.
Wellicht zien we ons dan wel? :)

En het is inderdaad handig dat er weer een distribiteur van Inzer erbij is :).

• #3.948
ach die 272.5 was in een open back super phenom gedaan wel een prestatie op zich maar ze drukte zonder shirt nooit meer dan 150 ofzo. big iron gym (dat is waar becca trainde) is denk ik op dit moment beter in hun methoden dan westside denk ik. als je dan ziet dat ze ook jongens hebben lopen die met rond de 90-100 al tegen de 400 of 400 plus drukken en ook nog eens full meet lifters zijn is dat zeker niks om je voor te schamen

150kg raw is natuurlijk nog altijd heel indrukwekkend voor een Lady!
Open back super phenom is overigens niet toegestaan op wedstrijden van de IPF...zou wel eens just for fun eens willen weten wat ik in zo'n shirt zou kunnen ;) Gewichten van circa 400kg BD hoef je je zeker niet voor te schamen...:eek:

Sommigen zijn héél bedreven in het volledig benutten van hun shirt heb ik gezien.
Misschien is daar voor jou, Huggy, de meeste winst nog wel te behalen.
Als je leest hoeveel energie sommigen steken in het "doorgronden" van een shirt, en NOOIT een training doen zonder, dan is daar veel winst te halen volgens mij.
300kg bank Huggy! :D

• #3.950
Sommigen zijn héél bedreven in het volledig benutten van hun shirt heb ik gezien.
Misschien is daar voor jou, Huggy, de meeste winst nog wel te behalen.
Als je leest hoeveel energie sommigen steken in het "doorgronden" van een shirt, en NOOIT een training doen zonder, dan is daar veel winst te halen volgens mij.
300kg bank Huggy! :D

Hahaha...Daar zit wel een kern van waarheid in...er is heel veel winst uit een shirt te halen...het eerste jaar drukte ik 195kg in shirt en dit jaar 30kg meer gehaald.
Druk ik nu ook 30kg meer raw: NEE :o
Als ik zie wat Dr Bench nu uit zijn nieuwe shirt weet te halen :eek:
Er zijn atleten die 80kg uit een 1ply shirt weten te toveren...in dat geval zou ik ook al aardig richting de 270kg gaan ;).
Maar het is niet zo simpel als het lijkt (ik dacht er eerst ook wat makkelijker over)...het duurt effies voordat je door hebt hoe je shirt het beste voor je werkt :rolleyes:.

Ik heb met Ielja afgesproken dat ik er dan tegen de klok van 18.00 zal zijn...ik heb me naar haar gericht.
Wellicht zien we ons dan wel? :)

En het is inderdaad handig dat er weer een distribiteur van Inzer erbij is :).

aah oke, ik ben er meestal iets later maar waarschijnlijk zie ik je dan nog wel.
hopen dat je iets van der kan leren.

hee Huggy ik vroeg me af of jij ook aanwezig bent bij de beginnerswedstrijd? :)

Open back super phenom is overigens niet toegestaan op wedstrijden van de IPF...zou wel eens just for fun eens willen weten wat ik in zo'n shirt zou kunnen ;) Gewichten van circa 400kg BD hoef je je zeker niet voor te schamen...:eek:

Ik kan nu ca. 135 raw drukken denk ik. Zou dat met zo'n open back shirt 200 kg. kunnen zijn? :D

• #3.958
hee Huggy ik vroeg me af of jij ook aanwezig bent bij de beginnerswedstrijd? :)

Natuurlijk ben ik daar...ik wil toch zien hoe jij op jouw eerste wedstrijd presteerd ;)
Dat zou mooi zijn...ik zit hier te lobbyen op dit forum voor deze wedstrijd en mijn gezicht dan niet laten zien...dat kan niet, hé :)
Ik beschouw die wedstrijd al bijna als mijn kindje ;)

ja zou wle raar zijn als je er niet zou zijn. jij hebt de helft van de deelnemers geïnformeerd duss.

• #3.960
Training 19/4 bij Leon Smeets in Spaubeek.

Tot mijn aangename verassing was wereldrecordhoudster Joanne Schaefer ook aanwezig :)

Het is echt een zeer sterke Lady en ze heeft me nog paar zeer goede tips voor wat betreft het shirtedpressen betreft gegeven.

Vandaag stond de training dus in het teken van shirtedpressen...ik had 2 nieuwe shirts bij me, een maat 58 en een maat 60.
De maat 60 heb ik niet eens geprobeerd...de 58 zat goed.
Wat losjes om de buik, maar in de borst en schouders zit het shirt goed strak. Tevens gaat het wat makkelijker aan en uit dan de 54.

Raw Bench Press:15x70, 8x100, 5x130, 4x160, vervolgens Shirt aangetrokken...5x200kg op een dik board...en 2x3x210kg op een dun board. Het gewicht voelde niet zwaar aan en ik had ook niet zo'n moeite met onderkomen als in de 54...ik ben nu meer gefocust op drukken dan op onderkomen, en dat scheelt ook alweer. Ik was niet ontevreden...eerste training in het nieuwe shirt ging dus wel goed.
Daarna nog RAW nasets gedaan...5x130, 5x140 en 5x150kg.

Nog wat setjes Latt Pulldown als afsluiting gedaan...klaar :).

Toen ik Joanne vroeg of zij ook wel eens met bands of chains deed trainen kreeg ik de volgende reactie: wat heb ik aan die onzin?
Je moet gewoon bankdrukken...dat is het geheim.
Tja...ze is wereldrecordhoudster met ruim 200kg...dus, zodoende ;)
De meesten maken het ingewikkelder dan nodig...en nasets doen...daar wordt je pas sterk van (heeft wimwam ooit een artikel over geschreven).

Terug
Naar boven