- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onderstaande tabel uit het boek van Mark Rippetoe (blz. 95) heb ik vorig jaar al eens in mijn log geplaatst, maar vind hem toch altijd actueel blijven!
Vooral belangrijk als je bepaalde oefeningen meerdere malen per week doet en b.v. een intensity training en een volumetraining erop na wilt houden.
Daar blijken namelijk de nodige misverstanden over te zijn!
Bijna iedereen weet dat als je tripples maakt met 90% van je 1 RM dat dit "heavy" is. Als je paar dagen later vervolgens een training doet met 70% van je 1 RM en dan met 10 reps is dit echter ook "heavy".
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
It shows %-1RM and how it corresponds with repetitions and difficulty. When you might only use 70% of your 1-RM, but if you do 4x10 with it, that is going to be HARD, even if it is "low intensity". If you only do 3x8 with that same 70%, that would be a "medium" type workout, and 2-3x5 would be a "light" workout. This is VERY VERY important.
Het heeft bij BD zo zijn voordeel als je ietsiepietsie "steviger" bent, het verkort de ROM aanzienlijk!
Jeff Lewis, powerlifter bij de WPO (met diverse wereldrecords op zijn naam, weegt slechts 550 lbs, goed voor 249kg!)Daartegen is Johnny Wahlqvist met zijn 170kg maar een slanke den
Volgens mij hoeft hij de halter slechts 5cm te laten zakken
![]()
Hij kan ook nog vrij aardig squatten (1212lbs bij de WPO en de USAPL)
Wat een beest, hé
In the USAPL my best squat is 959, bench 722 and 722 deadlift. .
In the WPO my best squat is 1212.5, bench 815 and deadlift 771. Critical Bench: How does it feel to have one of the biggest squats on Earth both equipped and unequipped?

t*ring hee wat een beest. maar srry ik weeg toch liever wat minder en lift wat minder![]()
...ik kan me niet voorstellen dat als ik nog eens 100kg zwaarder zou zijn lekker in mijn vel zou zitten. Me lijkt dat als je zo'n 250kg weegt dat dat niet bevorderlijk is voor de levensverwachting.
...maar dit is inderdaad wel erg extreem.

En als je een nog grotere wilt, kun je ze even bellen.kijk hier weet ik het antwoord op:
http://www.plgearonline.com/cart/index.php?_a=viewProd&productId=22&added=1
gr![]()

Ja, ook al was Ed wel een meter korter als dit menneke.Je kan er toch beter zo uitzien als een Ed Coan ipv als die dikkerdMaar word er behalve gespammed ook nog getraind? Of zit ik niet op te letten?

Voor de geïnteresseerden:
We hebben er sinds kort een nieuwe distribiteur van Inzer erbij in NL!
Niemand minder dan Ielja Strik!
www.ieljastrik.nl
Daarnaast bestaat er ook eventueel de mogelijkheid om bij Atlas in Nijmegen e.e.a. te passen!
Haar prestaties tot op heden:
10x Nederlands Kampioen Powerliften èn diverse keren Nederlands Kampioen Bandkrukken,
4 Europese titels Powerliften,
3 Wereldtitels powerliften,
6 Europeese en Wereld titels bankdrukken èn wereldrecordhoudster bankdrukken in de -90kg met maar liefst 183kg!
![]()
Ik ben een grote bewonderaar van deze powerwoman die ondanks haar wereldstatus heel sympathiek is en zeker geen last heeft van sterallures of "divagedrag" vertoond en altijd voor iedereen tijd maakt en met raad en daad bijstaat!![]()

Jaha...enne haar beste prestaties zijn:
Squat 260 kg
Benchpress 183 kg (wereldrecord)
Deadliften 237,5 kg
Beste Totaal: 665 kg

?

Nu we het toch over powerwoman hebben...er is ook nog een zekere Becca Swanson...1.75m en 110kg
Toen ze nog deed liften in de 90kg klasse was haar totaal 710,5kg.
SQ 387kg BP 270kg DL 310kg Total 930kg
Nu doet Becca powerliften bij de WPC/APF/WPO waar géén dopingcontroles zijn, maar ik ken enkele sterke jongens waarvan ik weet dat ze AAS gebruiken en desondanks niet zulke stats hebben!
Zucht...ik voel me opeens oud en zwak
![]()

"Benen" heeft Ielja ook!
[afbeelding niet meer beschikbaar]
die vielen toen echt op