- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)...toch nog 1x185 geprobeerd, maar helaas fail...te veel last 

heb 1 tip verman jezelf heb dat ook weleens gedaan pijn is een emotie en een emotie kan je uitschakelen

Semper Fi Luc!heb 1 tip verman jezelf heb dat ook weleens gedaan pijn is een emotie en een emotie kan je uitschakelen

Semper Fi Luc!
Goede training toch weer Huggy.
Even lekker gesnoven aan de hogere gewichten.
En als het uitdrukken zo makkelijk gaat, waarom zou je het dan "erg" vinden dat je pas met 220 onder komt..?
Who cares..?
Jouw beperking is volgens mij puur mentaal.
Die 220 druk je makkelijk uit, dus waarom zou dat dan niet je eerste beurt kunnen zijn..?

Hummer je slaat de spijker op zijn kop!...die 220kg uitdrukken was gisteren in die maat 58 absoluut het probleem niet en gaat beduidend beter dan in mijn maatje 54...het lijkt alsof ik met een ruimer shirt beter overweg kan.
220kg "lijkt" echter een zwaar gewicht...gewoon het idee, weet je...het zijn allemaal maar getallen...en zo'n gewicht zegt eigenlijk helemaal niets...maar als ik zo "zwaar" moet beginnen zet dat een bepaalde druk, ik zou dus liever "lichter" beginnen op een wedstrijd.
Maar goed, ik heb nog 2 shirtedtrainingen voor de boeg...als ik daar die 220kg weer net zo overtuigend kan drukken dan moet me dat wel wat meer zelfvertrouwen schenken![]()
Misschien te veel ontzag voor het gewicht? 220 heb je gedwarft nu, dus tijd voor een stap verder.
Wat betreft de pijn: een paar keer per dag stretchen van je lats etc. helpt misschien?

René, ga ff langs bij Perrysport en haal Secutex, werkt geweldig voor mij.

haha ok dan wilde je alleen ff motiveren.en ja je heb pijn en je heb pijn alleen de kunst is de juiste weg vinden succes met je voorbereiding
ik heb 29 mei m,n powerliftwedstrijd in sneek

Lijkt me simpel, als alles onder de 220 je borst niet raakt heb je weinig keuze.
En als het makkelijk gaat, is het ook geen probleem.

Thnx voor de tip...heb vandaag nog die Tantum crème bij het Kruidvat gehaald...effies kijken of dat werkt...ik heb nu in elk geval een alternatief...hoop dat het echter binnen paar dagen weg is.
Ik moet gewoon voorzichtiger worden en op mijn leeftijd geen gekke dingen meer doen![]()

Ik heb soms "ondanks" dat het verstand met de jaren zou moeten komen, weleens van die onbezonnen momenten, waarbij ik vergeet dat ik 40-plusser ben en zo'n 150kg zwaar...dit komt omdat ik me niet "oud èn niet zwaar" voel
...helaas word ik echter vaak genoeg met de neus op de feiten gedrukt 
Ik heb soms "ondanks" dat het verstand met de jaren zou moeten komen, weleens van die onbezonnen momenten, waarbij ik vergeet dat ik 40-plusser ben en zo'n 150kg zwaar...dit komt omdat ik me niet "oud èn niet zwaar" voel
...helaas word ik echter vaak genoeg met de neus op de feiten gedrukt
![]()

Het gaat hier wel over een sterk verzwakte man denk ik.citaat:
Na een aantal heftige astma-aanvallen met enorme hoestbuien kreeg ik ïneens giga pijn in mijn ribben. Ben naar de huisarts gegaan en die verwees me door naar het ziekenhuis voor een foto. Nu blijk ik een rib gebroken te hebben door het hoesten :? . Geen lekkere combinatie, hoesten met een gebroken rib... Gelukkig slaat de prednison goed aan en is de pijn wat minder.
Nu is mijn vraag, herkent iemand dit? Een gebroken rib ddor het hoesten? Ik schrok er nogal van, ben ook bang dat het de volgende keer weer gebeurt :-\ ....
HHHMMMM het kan dus René.