XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.261
Ik heb wel eens dat ik door hard niezen (mensen om me heen schrikken meestal als ik nies, kan er ook niets aan doen dat het zoveel decibel veroorzaakt :o) het in mijn rug schiet...

sneeze.jpg

Ik schreef overigens ook dat je nooit iets kunt uitsluiten, maar een rib breken bij hoesten zal slechts heel incidenteel voorkomen lijkt me.

Ik heb wel eens dat ik door hard niezen (mensen om me heen schrikken meestal als ik nies, kan er ook niets aan doen dat het zoveel decibel veroorzaakt :o) het in mijn rug schiet...

sneeze.jpg

Ik schreef overigens ook dat je nooit iets kunt uitsluiten, maar een rib breken bij hoesten zal slechts heel incidenteel voorkomen lijkt me.

Als ik zo een beetje zie waar jij allemaal last van hebt lijk je wel bejaard:D

• #4.265
Was een grapje é;) het valt me gewoon op dat je vaak zegt van: ik krijg last hier van die oefening en last daar van die oefening:)

Weet ik toch Wauter, dat het een grapje was.
Tis gewoon een smoesje van mij om bepaalde dingen niet te hoeven doen...snap je? Ik ben liever lui dan moe ;).
En soms verlang ik gewoon te veel van mijn fragiele body die gewend is om constant in een soort slaap/sluimer/standby stand te verkeren ;)

Vreemd ik voel opeens de drang om te gaan sporten...wat zou ik doen...in mijn luie stoel blijven zitten en wachten totdat die drang over gaat?
Of toch maar effies naar de gym?

Wordt vervolgd :)

Ik verveel me ook.. IK WIL TRAINEN VERDOMME! :p
Nja, even me kracht en motivatie sparen tot zaterdag. :D

Het gaat hier wel over een sterk verzwakte man denk ik.
Hij gebruikt prednison...
Ik denk niet dat jij in dezelfde categorie valt Frans. ;)

ok, daar heb ik overheen gelezen. Maar ik vroeg het me gewoon af of het gebeurd in het powerlift wereldje. (Dat je je ribben kunt kneuzen door zwaar liften).

• #4.268
Vreemd ik voel opeens de drang om te gaan sporten...wat zou ik doen...in mijn luie stoel blijven zitten en wachten totdat die drang over gaat?
Of toch maar effies naar de gym?

Wordt vervolgd :)

Zo...toch nog effies naar de gym geweest, goed hé ;)

Seated Shoulder Press: 20x25, 10x50, 10x75 en 5x10x100kg

Front Grip Wide Latt Pull Down: 20x50, 10x60 en 5x10x70kg.

Klaar!

Dat is de z.g. KISS methode...Keep It Simple & Short ;)

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Ik verveel me ook.. IK WIL TRAINEN VERDOMME! :p
Nja, even me kracht en motivatie sparen tot zaterdag. :D

Heel goed...bewaar je gretigheid maar tot zaterdag...dan mag je ontladen ;)

• #4.270
Ik was na het trainen ook nog langs de :mc: geweest.

Corpulente (een deftig woord voor dikkerds) mensen zijn heel ontvankelijk voor beloningsgedrag...dus ik vond dat ik dat wel verdiend had...ik was erg bescheiden...slechts een Big Mac en een grote Milkshake...géén frites want daar word je alleen maar dik van ;)
God zij dank ben ik gestopt met dat idiote "lijnen"...voel me weer een heel ander mens :)...ben geloof ik wel ietsiepietsie bijgekomen :o

Haha: kort, maar krachtig Huggy! :D

Merk je ook dat deze 'ondersteunende' oefeningen je helpen ... ?

• #4.272
heb ik ook last van :o zin om te trainen

Wat ik je nu vertel is eigenlijk niet geschikt voor onder de 18...maar jij kunt daar wel tegen ;)...weet je hoe ze de spermakwaliteit van een dekhengst of fokstier beter krijgen?...Ze laten zo'n beest de geur van een merrie of koe opnemen en dan worden die helemaal wild...maar ze kunnen niets...op het moment dat ze dan werkelijk de kans krijgen om te "dekken of te fokken" is niet alleen de drang maar ook de kwaliteit van de sperma gestegen.

Jij moet je nu ook effies onthouden opdat je a.s. zaterdag met een flinke portie drang/gretigheid het powerliftplankier opgaat...je moet dan net als zo'n dekhengst of fokstier nauwelijks te houden zijn! ;)
Het komt je prestatie ten goede, zeker weten. :)

Huggy, ouwe dekhengst waar haal je toch al die kennis vandaan..? :roflol:

• #4.274
Haha: kort, maar krachtig Huggy! :D

Merk je ook dat deze 'ondersteunende' oefeningen je helpen ... ?

Wat een vraag, natuurlijk, wat dacht je? ;)

Vergeet niet dat ik géén bodybuilder of zelfs powerbuilder ben...daar ben ik veel te lui voor...let wel...ik doe alleen maar compound oefeningen en geen isolatie...ik sla dus altijd meerdere vliegen in één klap.
Daarnaast train ik alleen dat waarvan ik het idee heb dat het me helpt om progressie te boeken met het benchpressen...dus alleen maar benchpress, close grip bench press, shoulder press, pull downs & rows.
Buikoefeningen hoeft niet...mijn buik is zoal dik genoeg ;)
Benen hoeft ook niet...die moeten de hele dag mijn lomp gewicht dragen wat op zich al een workout is :o

Ik was na het trainen ook nog langs de :mc: geweest.

Corpulente (een deftig woord voor dikkerds) mensen zijn heel ontvankelijk voor beloningsgedrag...dus ik vond dat ik dat wel verdiend had...ik was erg bescheiden...slechts een Big Mac en een grote Milkshake...géén frites want daar word je alleen maar dik van ;)
God zij dank ben ik gestopt met dat idiote "lijnen"...voel me weer een heel ander mens :)...ben geloof ik wel ietsiepietsie bijgekomen :o

Ik denk wel dat jij in staat moet zijn om een aantal kilo af te vallen door gewoon hoog in eiwitten te zitten maar wat lager dan gewoonlijk in koolhydraten maar daar zit juist jouw probleem e zoetekauw ;)

Btw, kun je me eens vertellen waarom frieten zo slecht zijn? Heeft mijn coach me ooit eens verteld maar ik heb nooit echt gevraagd waarom, komt het door de gefritureerde vetten?

• #4.276
Ik denk wel dat jij in staat moet zijn om een aantal kilo af te vallen door gewoon hoog in eiwitten te zitten maar wat lager dan gewoonlijk in koolhydraten maar daar zit juist jouw probleem e zoetekauw ;)

Btw, kun je me eens vertellen waarom frieten zo slecht zijn? Heeft mijn coach me ooit eens verteld maar ik heb nooit echt gevraagd waarom, komt het door de gefritureerde vetten?

Een en ander heeft te maken met het vet waarin frites of gefrituurde producten in worden gefrituurd...in frituurvet zitten bijvoorbeeld transvetten dat zijn de schadelijkste vetsoorten die er bestaan.
Tegenwoordig zijn er echter steeds meer fritures die ook bewust frituren in vloeibaar plantaardig vet...vermijdt die waar ze nog in hard vet frituren.

Bij een normaal voedingspatroon zijn frites helemaal niet zo verkeerd, mits met mate...voor een krachtsporter hebben frites nauwelijks waarde...het zijn vooral veel vetten en koolhydraten...en relatief weinig eiwitten...dus niet echt ideaal voor een krachtsporter!

• #4.277
:mc:

Gisteren vergeten te vermelden...waarom geen frites, maar wel een big mac...hieronder de reden...het rundvlees wordt niet in olie of vet gebakken, maar gegrild op een plaat...uiteraard bevat rundvlees van nature nog altijd veel vet, maar ook veel eiwitten en dat in tegenstelling tot frites.

Rundvlees

Het rundvlees van onze hamburgers is 100% rundvlees. Daar voegen we niets aan toe. Geen kleur-, geur- en smaakstoffen of conserveringsmiddelen. Alleen een snufje peper en zout. Het vlees komt van voornamelijk melkveeboerderijen uit Nederland, Duitsland, Italië en Oostenrijk.
We gebruiken alleen rundvlees van goede kwaliteit. Hieronder is te zien van welke delen van de koe het vlees afkomstig is. Deze delen zijn het meest geschikt voor onze hamburgers. Echte vakslagers prepareren het vlees voordat er hamburgers van worden gemaakt. Het vlees van onze hamburgers is rundvlees met een vetpercentage van ongeveer 20%.

Esca Food Solutions uit Günzburg (Duitsland) maakt hamburgerschijven van het rundvlees. In de fabriek wordt al het vlees gecontroleerd op kwaliteit. Alleen vlees dat 100% aan de McDonald’s normen voldoet, wordt verder verwerkt. Om er een echte McDonald’s hamburger van te maken, wordt het vlees gemalen en tot schijven gevormd. Deze worden direct ingevroren en verpakt voor distributie. Tijdens het vervoer, maar ook tijdens de het laden en lossen, worden de burgers constant op een lage temperatuur gehouden.
Het rundvlees komt diepgevroren binnen bij onze restaurants, waar het direct in de vriescel wordt gezet. Vlak voordat het vlees op een broodje gaat, grillen onze medewerkers het. Dat gebeurt zonder vet of olie. We voegen er na het grillen alleen een snufje peper en zout aan toe. Daardoor kun je bij McDonald’s altijd genieten van heerlijke, malse, sappige hamburgers.

Wist je dat…
  • Onze hamburgerschijven van 100% puur rundvlees zijn?
  • We aan onze hamburgerschijven geen geurstoffen, kleurstoffen, smaakstoffen of conserveringsmiddelen toevoegen?
  • We elk jaar meer dan een miljoen keer controleren of onze Hamburgers aan de hoogste kwaliteitseisen voldoen?
www.mcdonalds.nl

Who cares..? ;)

Terug
Naar boven