XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
he dikke.. alles goed? geen tijd om alles te lezen, maar gaat het goed met je training?

Huh, wie is hier dik? ;)
Eh, ja thnx voor je belangstelling ik heb een schema waar ik me de komende 9 weken naar richt...volume/loading (5x5) - deload - intensity (3x3).
Tot nog toe gaat het gaat, we zullen zien waar het schip strand.
En jij, ben je tevreden met je progressie?

bij wdfpf heb je ook equiped powerlifting (zelfde regels van IPF dan)

O.K. thnx voor de info!
Eigenlijk wel jammer dat er zoveel verschillende bonden en regels zijn.
Want er zijn er nog legio meer...wat mij betreft mogen ze het beperken tot raw of gear en met en zonder drugstest. Ik weet niet wat er allemaal voor belangen spelen, maar het komt de sport naar mijn mening niet ten goede.

Al die (homofiele ;) stretch) pakjes afschaffen, en gewoon rauw bankdrukken, kniebuigen en dooiedingen heffen! :D
In mijn opinie dan éh... ;)

Net als vroeger in Sparta, alles in je blote reet doen op de wedstrijden! :gay:
Dan weet ik zeker dat ik geen wedstrijden ga doen! :o
Nee, dat is ook niks... :rolleyes:

Succes met je nieuwe schema Huggy! :thumb:

O.K. thnx voor de info!
Eigenlijk wel jammer dat er zoveel verschillende bonden en regels zijn.
Want er zijn er nog legio meer...wat mij betreft mogen ze het beperken tot raw of gear en met en zonder drugstest. Ik weet niet wat er allemaal voor belangen spelen, maar het komt de sport naar mijn mening niet ten goede.

idd :) zou veel beter zijn.
Alleen vind ik dat het testen op doping veel strenger moet gebeuren. Ik ben op twee jaar nog maar twee keer getest geweest. Op die manier kan ik ook veel gebruiken en dan weer niet. Om de twee maanden in een potje pissen zou veel beter zijn naar mijn mening...

Huh, wie is hier dik? ;)
Eh, ja thnx voor je belangstelling ik heb een schema waar ik me de komende 9 weken naar richt...volume/loading (5x5) - deload - intensity (3x3).
Tot nog toe gaat het gaat, we zullen zien waar het schip strand.
En jij, ben je tevreden met je progressie?

Tja..
wat kan ik zeggen, er zijn wat dingen gebeurt waardoor me leven totaal veranderd is! totaal! qua trainen doe ik wat ik kan om er nog iets van te maken.. en de rest doe ik ook me best voor om er nog iets van te maken:cool:

Tja..
wat kan ik zeggen, er zijn wat dingen gebeurt waardoor me leven totaal veranderd is! totaal! qua trainen doe ik wat ik kan om er nog iets van te maken.. en de rest doe ik ook me best voor om er nog iets van te maken:cool:

Hmm...je schrijft: "ik doe wat ik kan om er nog iets van te maken"...klinkt niet echt positief kerel.
Kweenie wat er allemaal aan de hand is...maar hoop wel dat alles goed komt! Ondanks dat we wel eens meningsverschillen hadden, wens ik je alleen maar het beste toe! :)

idd :) zou veel beter zijn.
Alleen vind ik dat het testen op doping veel strenger moet gebeuren. Ik ben op twee jaar nog maar twee keer getest geweest. Op die manier kan ik ook veel gebruiken en dan weer niet. Om de twee maanden in een potje pissen zou veel beter zijn naar mijn mening...

Ik draai nu het 2e seizoen mee bij de NPB en ben ook nog nooit getest...ze testen tegenwoordig meestal alleen nog maar op een NK...en dan worden er ook maar bepaalde personen toevallig aangewezen...of je moet echt records drukken. Ik hoor dus met mijn matige prestaties niet tot de categorie "verdachte personen" ;).

Dopingcontrole's kosten daarbij handen vol geld...dat zal wel de reden zijn dat er niet zo vaak wordt gecontroleerd. Daarbij ligt het ook eraan aan welke wedstrijden je meedoet...als je op internationaal niveau bezig bent zul je veel eerder getest worden dan als je alleen maar op nationaal niveau meedoet.

Al die (homofiele ;) stretch) pakjes afschaffen, en gewoon rauw bankdrukken, kniebuigen en dooiedingen heffen! :D
In mijn opinie dan éh... ;)

Net als vroeger in Sparta, alles in je blote reet doen op de wedstrijden! :gay:
Dan weet ik zeker dat ik geen wedstrijden ga doen! :o
Nee, dat is ook niks... :rolleyes:

Succes met je nieuwe schema Huggy! :thumb:

Thnx Hummer, met dat "nieuwe" schema zal wel los lopen ;)

Ja...die Oude Grieken deden inderdaad alles in hun blote kont...ik zou er tegenwoordig minder problemen mee hebben, omdat we immers "gemengde" spelen hebben...gelijke rechten èn plichten ook voor de dames...alhoewel...het zou waarschijnlijk allemaal teveel afleiden van de zaak waar het om draait tijdens een wedstrijd, lijkt je niet? ;)

Thnx Hummer, met dat "nieuwe" schema zal wel los lopen ;)

Ja...die Oude Grieken deden inderdaad alles in hun blote kont...ik zou er tegenwoordig minder problemen mee hebben, omdat we immers "gemengde" spelen hebben...gelijke rechten èn plichten ook voor de dames...alhoewel...het zou waarschijnlijk allemaal teveel afleiden van de zaak waar het om draait tijdens een wedstrijd, lijkt je niet? ;)

Maar even daar op voortbordurend, dames hebben bij het squatten ook een spotter nodig. Staat daar effe een lekkere chick in haar blote strakke kontje te squatten en wij daarachter..... hmmmm

JA IK BEN VOOR! :) :D (overigens ik spot ook alleen maar bij dames....kerels zoeken het zelf maar uit met 200+ in de nek....:p)

alhoewel...het zou waarschijnlijk allemaal teveel afleiden van de zaak waar het om draait tijdens een wedstrijd, lijkt je niet? ;)

Maar even daar op voortbordurend, dames hebben bij het squatten ook een spotter nodig. Staat daar effe een lekkere chick in haar blote strakke kontje te squatten en wij daarachter..... hmmmm

JA IK BEN VOOR! :) :D (overigens ik spot ook alleen maar bij dames....kerels zoeken het zelf maar uit met 200+ in de nek....:p)
Ik heb toch ook al verschillende dames gezien op de (foto's van de) wedstrijden die ik liever ook niet spot... :eek:

:roflol: Eén ding staat vast...we zouden waarschijnlijk dranghekken moeten plaatsen i.v.m. de verwachte opkomst van toeschouwers...Ik zal het eens aan wimwam voorstellen of een rawwedstrijd niet "echt" raw moet zijn...vooral bij dames, want eigenlijk is een sportBH natuurlijk ook al gear, toch?

Daarbij moet ik wel ruiterlijk toegeven dat als ik een dame als spotter achter me heb staan net dat beetje extra gas geef (niet letterlijk ;)).
Dat heeft waarschijnlijk daar mee te maken dat wij heren van de schepping dames altijd proberen te imponeren...bij de dieren zie je dat ook...een gorilla roffeld met beide vuisten op zijn indrukwekkende borstkast om de vrouwtjes te imponeren...Ik heb dat ook al vaker bij mijn vriendin geprobeerd, maar helaas schijnen de vrouwtjes van het menselijke geslacht daar anders op te reageren...het werkt dan namelijk eerder op de lachspieren...

Zo gaat een beer op zijn achterste poten staan, om groter en indrukwekkender over te komen op de vrouwtjes...ik loop al sinds mijn 1e levensjaar op mijn achterpoten...maar het schijnt niet de verwachte/gehoopte uitwerking te hebben...zucht...ik weet het wel, als ik ooit nog eens terug kom op aarde dan als gorilla of beer, zeker weten! ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb toch ook al verschillende dames gezien op de (foto's van de) wedstrijden die ik liever ook niet spot... :eek:

Niet zo kieskeurig hé Hummer...ik begrijp wel dat een ouwe bok ook nog wel eens een vers blaadje lust, maar niet alle dames zien er uit als Angelina Jolie...en ook niet alle heren als Brad Pitt, toch? ;)
Ik heb begrepen dat deze beroemdheden als prachtexemplaar voor het menselijk geslacht gelden...mja...smaken verschillen...geef mij maar
Erica Terpstra! ;)

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: bij de dieren zie je dat ook...een gorilla roffeld met beide vuisten op zijn indrukwekkende borstkast om de vrouwtjes te imponeren...Ik heb dat ook al vaker bij mijn vriendin geprobeerd, maar helaas schijnen de vrouwtjes van het menselijke geslacht daar anders op te reageren...het werkt dan namelijk eerder op de lachspieren...

Zo gaat een beer op zijn achterste poten staan, om groter en indrukwekkender over te komen op de vrouwtjes...ik loop al sinds mijn 1e levensjaar op mijn achterpoten...maar het schijnt niet de verwachte/gehoopte uitwerking te hebben...;)
Goh, bij mij werkt dat altijd hartstikke goed...
Is je uitvoering wel goed..?
Lees: geloofwaardig! ;)
Je moet er natuurlijk wel zelf in geloven éh?! :D

Niet zo kieskeurig hé Hummer...ik begrijp wel dat een ouwe bok ook nog wel eens een vers blaadje lust, maar niet alle dames zien er uit als Angelina Jolie...en ook niet alle heren als Brad Pitt, toch? ;)
Ik heb begrepen dat deze beroemdheden als prachtexemplaar voor het menselijk geslacht gelden...mja...smaken verschillen...geef mij maar
Erica Terpstra! ;)

[Link niet meer beschikbaar]
Uw en mijn smaak verschillen een ietwat, waerde Huggy... :p

Goh, bij mij werkt dat altijd hartstikke goed...
Is je uitvoering wel goed..?
Lees: geloofwaardig! ;)
Je moet er natuurlijk wel zelf in geloven éh?! :D

Uw en mijn smaak verschillen een ietwat, waerde Huggy... :p

Zou het dat zijn...het ontbreken aan geloofwaardigheid, zou kunnen ;)

Dus Erica is niet jouw type...ze is nochthans paar kilo afgevallen en ziet er nu zo uit:

Erica_Terpstra.jpg

Wellicht dat ze je nu al beter bevalt :D

Kijk Hummer, het gaat ook om de uitstraling van mensen...je moet niet alleen maar op het uiterlijk afgaan, hé ;)

ik heb nog veel te leren... :o
Ik ga nog steeds liever voor benen en t**ten! :D

Ja, jij lacht... ;)
Maar mijn eerste huweijk was daar echt op gebaseerd, samen met een leuk kopje.
Was geen succes...
M'n derde echt serieuze relatie, en m'n tweede huwelijk is gelukkig beter! ;)
En nu weer over je trainingen!!!! :D

Fijn om te horen dat je het priv goed gaat!
Mijn tweede echte serieuze relatie is ook beter dan mijn eerste :o.

Enne, welkom terug...ik heb gelezen dat je in Ierland bent geweest?

Vrijdag ga ik weer trainen...de oefeningen die ik doe ben ik wel content mee, maar ik wil weer serieuzer mijn schouders gaan trainen.
Helaas heb ik nogal wat last van mijn linkerschouder waardoor ik nauwelijks een overheadpress kan doen (het vreemde is dat ik daarbij bankdrukken nauwelijks hinder van ondervind). Ik ben gisteren bij mijn ex-gymbuddy geweest die ook masseur is. Hij gaat er vanuit dat het overbelasting is...ik kreeg een opmerking in de zin van: "Je bent geen 18 meer"...zucht.
Dat is inderdaad het probleem...ik merk dat naarmate ik ouder wordt weliswaar niet zwakker word (er zit nog altijd progressie in b.v. het bankdrukken) maar ik heb langer nodig om te herstellen en eerder last van overbelasting enz...vroeger was het: "no pain, no gain", tegenwoordig is het meer "no brain, no gain". Maar we gaan gewoon door: hoe ouder, hoe gekker, toch? ;)

Terug
Naar boven