pouwerpaxck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vond Demi in "G.I. Jane" zo damn sexy!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us
tja...wie niet? Behalve dan de mannen onder ons die de voorkeur aan de "herenliefde" geven

Ik vond Demi in "G.I. Jane" zo damn sexy!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us

Ok, sterk artikel alweer René.
Echter geeft nog steeds geen verklaring voor hoe het kan dat als je zwaar doet bankdrukken je vooruit gaat op de OHP.?
Deze artikelen kijken natuurlijk altijd uit het oogpunt van de bankdrukker maar hoe zit het andersom, je zou zeggen dat het hetzelfde zou moeten zijn toch?.
Ik en Alex zitten wat dat betreft op een lijn, doe zwaar bankdrukken met dumbbells of barbell en je gaat vooruit op de OHP![]()

.
met 55 punten (en heeft daarmee ruimschoots aangetoond absoluut geen ééndagsvlieg te zijn!) en Jan Wagenaar (ook erg sterk) werd 4e met 54,5 punten...een heel spannende wedstrijd.
De vraag die mij persoonlijk boeid is of OHP ook ervoor zorgt dat je vooruitgaat op BP?
Goed, vandaag ook naar de SM van NL geweest...
Jarno Hams is terug, en hoe...maar liefst 5 van de 6 onderdelen wist hij te winnen...dus kun je stellen dat hij overtuigend gewonnen heeft.
De "grote drie" werden ze genoemd, Jarno, Alex Moonen en Jan Wagenaar...ik had ook gedacht dat dit de eindstand zou worden, maar het ging net effies anders...er werd tot de laatste snik gevochten om een ereplek, want plek nummer 2,3 en 4 zouden uiteindelijk pas beslist worden in het laatste onderdeel, de medley.
Uiteindelijk werd Richard van der Linde (die door de Herculus Hold te winnen sterk terug wist te komen) uiteindelijk 2e met 55,5 punten, Alex Moonen werd 2e met 55 punten en Jan Wagenaar werd 3e met 54,5 punten...een heel spannende wedstrijd.
Ik vond wel dat de organisatie hier en daar wat minpuntjes had en e.e.a. beter kon...maar goed...volgende keer beter.
Nog veel jongens van het forum gezien, Hummer en zoon Nick uiteraard, powerpaxck, Chopperbob, Corpaul enz.![]()
Het was een zeer geslaagde dag vond ik.
Op het eind was ik je opeens uit het oog verloren.
Ik neem aan dat je naar Alex toe was.
Tot de volgende keer.
). Ik was inderdaad Alex en andere jongens feliciteren met hun geweldige prestaties
.Idd leuk om Hummer eens in levende lijve te ontmoeten met zijn zoon. Jammer dat er op zo'n dag je jezelf zoveel moet opsplitzen omdat je zoveel krachtsportliefhebbers-vrienden weer eens ontmoet die je al een lange tijd niet meer gezien hebt.

.Training 19/7 bij Leon Smeets in Spaubeek.
Heavy Bench Press day:
Flat Bench Press:
20x20, 2x10x70, 10x100, 5x130 (alle laatste reps met stilleggen).
1x160kg & 1x170kg beide met wedstrijdcommando's...daarna verder met touch & go 3x160, 3x162,5 & 3x165kg...alles zonder problemen gedrukt...dat weekje deloaden heeft me goed gedaan
Zoals de oplettende lezer wellicht opvalt, wijk ik af van het schema van Brad Gillingham...ik heb al vaker gezegd dat een schema een middel is, niet het doel op zich...het element van tripple's blijf ik hanteren op de zware bankdrukdag en ook de deload om de 3 à 4 weken lijkt me geen kwaad te kunnen...het zijn elementen die je in veel schema's terug ziet komen.
Ik vind het echter prettiger om bij tripples ieder set iets zwaarder (ramped sets) te gaan dan met straight sets (dezelfde gewichten) te hanteren tijdens een training...en 3x3 is pittig zat (althans met het percentage waarmee ik nu train). Volgende week weer wat verzwaren.
Close Grip Bench Press:
5x120, 5x130, 5x140 en 5x150 (laatste rep met een beetje hulp, dus eigenlijk een fail).
Ben toch weer van plan om vanaf de eerstvolgende bankdruktraining de floor press te gaan doen i.p.v. de close grip...volgens mij heb ik van de floor press nog meer profijt.
Daarna nog wat chest supported rows gedaan 4x10 (het gewicht weet ik niet precies omdat er geen gewichten op die schijven vermeld staan).

zo je bent druk bezig geweest op deze warme dag! echt heel sterk!
hopelijk kom ik ook zo ver![]()

Toch weer flink sterk Huggy.
Ik ben heel benieuwd wat je op de wedstrijd ga doen man.
Floor press ipv Close grips?
Why not?!![]()
).
Van Floorpresses verwacht ik toch wel meer...ik doe ze altijd met gestrekte benen en dan heb je geen legdrive en moet dus alle power uit je upperbody komen. Tevens train je de midpoint en je triceps er ook goed mee...en sla je dus meerdere vliegen in één klap![]()
het is een ander gevoel dan het regulieren benchen toch? (ik dacht effe dat ik iets verkeerd deed
)Jij gaat bizar hoog in de Floor press.Je omschrijft precies wat ik voel tijdens het floorpressenhet is een ander gevoel dan het regulieren benchen toch? (ik dacht effe dat ik iets verkeerd deed
)

Je omschrijft precies wat ik voel tijdens het floorpressenhet is een ander gevoel dan het regulieren benchen toch? (ik dacht effe dat ik iets verkeerd deed
)
), daarom dat ik de oefening ook weer wil gaan doen, en Leon Smeets heeft nu ook een powerrack ter beschikking en nu kan ik deze oefening zowel bij Leon als bij Jules doen