- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Ik ken Walter van Fennel ja, heb ik ook een paar keer getraind, en heel veel verhalen over Walter gehoord, inderdaad een man met een rijzig gestalte, wil je zeker geen ruzie mee, een powerlifter van formaat, maar ook kickbokser een MMA'er van formaat, al met al, een sportman van formaat! Altijd puur natuur gebleven, nooit iets van doping of anabolen gebruikt (in tegenstelling tot andere powerlifters/bodybuilders die ik hier tegenkom op het forum) Ookal is Walter 70, dan is er nog steeds geen vergane glorie bij hem, jammer dat hij niet meer powerlift, wel goed om te horen dat hij zijn kennis overbrengt op jonge jongens die wedstrijd bankdrukken, betere begeleiding kan je niet krijgen!
Ik ben het met je in alles over wat Walter betreft 100% eens
, behalve één puntje...Walter is geen 70
...heb je je wellicht vertypt?Walter is meen ik een jaar of 50...en zelfs die leeftijd zou je hem niet geven als je hem met zijn sportief uiterlijk ziet.
Ik denk dat er over Walter nog wel menig (waar gebeurd) sterk verhaal en andere leuke anekdotes een boek vol te schrijven zijn

Ruzie krijgen moet je zeker niet met hem krijgen
dat zou erg dom zijn
...als je weet dat hij nog altijd beresterk is en met menig jonge gast de vloer aanveegt tijdens MMAtrainingen, verdient dat alleen maar respect. Walter is recht door zee en laat absoluut niet over zich heen lopen, maar is zeker weten absoluut geen ruziezoeker. Ik heb in het verleden al eens een klein akkefietje (gebasseerd op een communicatiemisverstand) met hem gehad en in een goed gesprek gelukkig (voor mij
) alles kunnen ophelderen, sindsdien verstaan we ons uitstekend!Walter doet me altijd een beetje denken aan de held uit een actiefilm...soft als het kan, maar een schoft als het moet

Daarnaast is het zeker prijzenswaardig dat hij zich belangenloos inzet om een groepje jonge krachtsporters te begeleiden

das dus fout
Ik heb er zelf nooit zoveel om gegeven hoe je een oefening moet benoemen als ik hem leuk vond dan beoefende ik hem. Hier op dit forum werd ik noodgedwongen