- Waardering
- 1.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
René fietst iedere dag een paar uur en loopt de trappen bij Snow world geregeld op en neer.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

René fietst iedere dag een paar uur en loopt de trappen bij Snow world geregeld op en neer.![]()
Was dat een retorische vraag (een vraag waarop je geen antwoord verwacht omdat het antwoord namelijk alreeds in de vraag zit opgesloten)?
Voor alle duidelijkheid: NEE, ik train benen niet krachtsportgericht (zoals b.v. Squat of Legpress). Ik acht het voor mijn doelstelling verder ook niet noodzakelijk. Last but not least...ik heb geen behoefte aan een discussie over dit thema (dat hebben we alreeds tot in den treure gehad).

Huggy even 2 vraagjes. 1. Was die beginnerswedstrijd van de NPB waar o.a G-men aan heeft meegedaan op doping gecontroleerd? 2. What happened with Dr. Strong ( Ruud )? Mag ie soms niet meer trainen van z'n vrouwtje ( ga ervan uit dat Ruud inmiddels is getrouwd ).

oke. deadlift je dan wel?
maybe als je nu een beetje van deze 2 oefeningen erbij doet knal je hem zo over de 200 bp. maja zelf weten natuurlijk

Hell Yeah!
Ik had al gehoord dat Ruud voor PLH tilde, en ook vernomen dat er voorafgaand aan zijn "log" suggesties werden gedaan over zijn AAS-gebruik, omdat hij in een aantal AAS-topics had gepost, onder zijn oude login.
Geen suggesties, geen waarde-oordeel, gewoon een opsomming van wat ik waargenomen heb.

eey huggy, weet jij of er al ergens op internet iets staat over het nieuwe minimum kg voor de records?

npb site, als je bij records kijkt en er staat een record zonder naam dan is dat de npb-minimum...

Als naïef betekend dat je een vriend op zijn woord geloofd, is René inderdaad naïef.
Ik maak me daar ook schuldig aan trouwens.
Ook al zet ik bij sommige prestaties wel eens mijn vraagtekens, ik zal niet snel beweren dat iemand gebruikt als ik dat niet zeker weet.
Ik vind dat je dat niet kunt doen als je de feiten niet weet, maar liegen is liegen natuurlijk.
René voelt zich dan meer "verraden" dan ik zou hebben trouwens.
Ik zou waarschijnlijk tegen Ruud iets gezegd hebben in de trend van: "Gvd Ruud, dat kun je toch gewoon tegen me zeggen, L_L!"
Maar ja, ik ben dan ook "opgegroeid" tussen jongens die gebruikten.
Ik vind Ruud trouwens een beest van een kerel, en accepteer graag dat hij speelt volgens de regels zoals ze gelden aan de top.
Ik hoop snel eens een bank van 300+ te zien van 'm!![]()
Hopelijk denk je dan niet aan mij, mijn motto is net zoals huggy als je wil gebruiken mij best maar doe het dan bij een andere bond