- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Powerlifters/bankdrukkers die wedstrijdgericht trainen, willen onder bijzondere omstandigheden zoveel mogelijk liften binnen het kader van de regels van een bond ( ik citeer hier Ylke Vaassen ).
Wat Ruud betreft...hij is raw ook ongeloofelijk sterk...hij heeft al eens raw 250kg gedrukt! En nu maakt hij vrij easy trippels met gewichten van ruim 200kg raw (paused bench).
Als hij het shirted pressen eenmaal onder de knie heeft, hou ik er rekening mee dat huidige NL records zullen sneuvelen. En hij is pas 26 jaar...en als hij heel blijft en nog progressie kan blijven boeken zou het me niet verbazen als hij zelfs de 300kg grens zou kunnen doorbreken. Ik gun het hem in elk geval van harte en als iemand het kan, dan is hij het! En het is gewoon geweldig om dat van heel kort mee te maken.
Dit verhaal vond ik in je log van 22 december 2009 Rene...Wel grappig dat je toen nog heel positief was over Ruudje. Kon je toen niet bij jezelf nagaan dat een bank van 250 raw natural gewoon niet mogelijk is? Zou Ylke Vaassen dan toch gelijk hebben dat je naief bent?[/QUOTE]
Je mag het wat mij betreft naïviteit noemen, daar heb ik geen moeite mee.
"Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten"...ik ben altijd open en eerlijk (behalve bij het invullen van mijn belastingpapieren
) naar anderen toe, en verwacht van mijn vrienden dat ze dat jegens mij ook zijn. Het is een kwestie van elkaar kunnen vertrouwen.
En ik beschouwde Ruud als een goede vriend!
Ik heb verder ook absoluut geen hekel aan hem, hoor.
En wens hem verder alle goeds.
Ik geef verder eerlijk toe dat ik erg onder de indruk was van zijn kracht en kennis...en we hebben het tot in den treure over doping gehad - vrijwel iedere training kwam het ter sprake - maar hij wist mij ervan te overtuigen dat hij geen doping meer nodig had en op eigen kracht trainde.
Was het pure naïviteit of was er wellicht ook sprake van een sterk staaltje manipulatie?
.Ik beschouw Ruud overigens nog altijd als een uitzonderlijk talent!
Want ik weet dat er meerdere gasten zijn die ook AAS gebruiken - en zichzelf heel wat vinden - maar desondanks nog niet in de schaduw van Ruud kunnen staan!
---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------
Hopelijk denk je dan niet aan mij, mijn motto is net zoals huggy als je wil gebruiken mij best maar doe het dan bij een andere bond
We zitten op één lijn Pjotr!

Daarnaast is deze man gewoon een icoon, en zou het geweldig zijn om tegen hem te "strijden".
) één van de sterkste bankdrukkers bij de IPF...340kg op de bank is niet verkeerd, toch?
)