Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gefeliciteerd met je pr we gaan de strijs aan volgend jaar met elkaar

gefeliciteerd. Nice paused weights. En halfvolle vind ik persoonlijk voor tijdens de training ideaal. Vol ligt net te zwaar op de maag.

Ik begrijp dat dit wellicht enigzins overdreven kan overkomen...maar je hebt bij bankdrukken wel ruim 25 varianten! (van wide tot close grip, van incline tot decline enz). De oefening zoals ik hem doe is eigenlijk de vorm zoals het op een wedstrijd ook moet...de volledige beweging en daarbij hoofd & billen op de bank en de halter stilleggen op de borst. Het is overigens niet vanzelfsprekend dat er een full rom flat bench press wordt gedaan...ik zie vaak genoeg dat men de halter niet tot op de borst laat zakken, maar de halter tot paar cm boven de borst laat zakken.
g-men drinkt chocomel voor na en tijdens de training![]()

Hé René,
Waren dat IPF Aprove Paused Extended Full Rom Pure And Raw Lying Dead Still Extremely Letargic Flat On The Bench Like A Dead Grizzly Bear Presses with Index Finger on the Ringsof wat..?
Nu ben je even wat onduidelijk eigenlijk...
Goede jaarwisseling man!![]()
Inderdaaad, dat waren ze!

Hele fijne jaarwisseling rene en die 200 raw druk je volgend jaar zekers weten
, ik heb er alle vertrouwen in...komt goed...en als het niet lukt in 2011 dan zeker weten in 2012...ik heb alle tijd 
Leuk om ook nog eens wat van jou te horen!
Suc6 met je doelstellingen voor 2011.
jij ook succes met je doelstellingen! 
Tijdens het knallende vuurwerk heb ik “een visioen” gehad over hoe ik het beste verder kan gaan wat mijn trainingen betreft in 2011.