jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poeh, weer veel interessant leesvoer in je log Huggy.![]()

.

Ik ga maar weer eens slapen, dat is het beste medicijn zegt men wel eens.

Maar ik merk dat ik toch ook "verslaafd" ben aan het werken met ijzer en het geeft toch een bepaalde voldoening en als ik thuis was gebleven had ik me beslist nog beroerder gevoelt.
Beetje grieperig René..?
Zo klinkt het wel iig.
Wel karakter dat je toch even gegaan bent man!![]()

toch nog goed getraint rené! beterschap dan maar he!

Thnx Jorg...iets is nog altijd beter dan niets, toch?![]()
zeker! en zo 'niet' vind ik het niet hoor, setjes met 130 is toch netjes. ze voelde miss zwaarder aan dan anders mja dat heb je als je je niet zo fit voelt.

)
. De enige twee oefeningen die ik probleemloos zonder pijntjes kan doen zijn bankdrukken (met competitiongrip) en latt pull down
.
)
denk je dat dat gezond is rene? zie dit niet beledigend maar ik zou me echt zorgen maken als ik alleen nog maar 2 oefeningen kon doen, is het geen plan een fysio op te zoeken (of wat voorn therapeut dan ook) of te gaan werken aan je lichamelijke gesteldheid? en ik ken het verhaal, onderrugblessure/strongman maar dat hoort geen jaren aan te houden, nogmaals het is niet gezond bij elke stap pijn te hebben (of je whined gewoon, maar daar lijk je me het persoon niet voor)
!
(ben benieuwd wat jij nog allemaal paraat maakt als 40- plusser)