- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien hebben sommige mensen een veel mannelijkere houding als ze achter een toetsenbord zitten dan wanneer ze op hun benen staan..?![]()

ik ben verbannen omdat ik 1 keer verbannen ben, daarna steeds omdat ik eigk geen account meer mag hebben... ik ben hier ook altijd beleefd vind ikzelf

...als ik de halter op mijn borst had liggen, riep hij altijd één-en-twintig...en dan deed ik de halter pas weer omhoog drukken. De Floor Presses waren best wel pittig...uiteraard met gestrekte benen en een smalle greep (meer richting de buik) wat ik goed voelde in mijn triceps.

Gaat lekker hier. Als iemand zegt dat je zwaarder kan, wil je t altijd doen... bekend kwaaltje
...ik kan me op de "light bench press day" over het algemeen wel redelijk inhouden, en laat me meestal niet verleiden tot het drukken van "zware" gewichten, anders is het immers geen "light bench press day" meer, toch? 

Kijk, Jorg is nu het voorbeeld van een nette en beleefde junior!
Hij uit nooit destructief commentaar en mengt zich nooit in zinloze discussies...volhouden kerel!
Jammer dat je zondag nog geen records kunt neerzetten (of de dopingautoriteit zou aanwezig moeten zijn, wat ik eigenlijk niet verwacht).
IK hou van dit topic
Om de paar weken wordt Huggy op iets gewezen en BAM we hebben een relletje
Jo Huggy.. de NPB regels zijn dat leden in princiepe niet mee mogen doen aan "wilde" wedstrijden.. Nu hoorde ik uit een goeie bron dat men tegenwoordig wat soepeler is.
Misschien als je officieel toestemming vraagt bij de juiste mensen, je wel mee zou mogen doen aan de Nicojagercup.. Dé wedstrijd van het Noorden..
Noord vs Zuid..
Zou leuk zijn

IK hou van dit topic
Om de paar weken wordt Huggy op iets gewezen en BAM we hebben een relletje
En huggy hapt ook altijd weer toe, en zou eigenlijk inmiddels beter moeten weten. En hen die huggy op iets willen wijzen zouden inmiddels ook beter moeten weten...ze zouden toch moeten weten dan ik aan tunnelvisie leidt? 
Jo Huggy.. de NPB regels zijn dat leden in princiepe niet mee mogen doen aan "wilde" wedstrijden.. Nu hoorde ik uit een goeie bron dat men tegenwoordig wat soepeler is.
Misschien als je officieel toestemming vraagt bij de juiste mensen, je wel mee zou mogen doen aan de Nicojagercup.. Dé wedstrijd van het Noorden..
Noord vs Zuid..
Zou leuk zijn

Ik maak zelden meer dan 5 reps bij het banken wat de werksetjes betreft.
Thnx voor de nieuwsbrief!!!
Heb hem met plezier gelezen.![]()

Ik overdrijf niet, 'light' voor jou is voor 90% van DBB toch behoorlijk ****ing heavy.Het was maar een "Light Bench Press" training, zo geweldig was dat allemaal niet, dus niet overdrijven hé![]()

Ik overdrijf niet, 'light' voor jou is voor 90% van DBB toch behoorlijk ****ing heavy.![]()