AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

Misschien hebben sommige mensen een veel mannelijkere houding als ze achter een toetsenbord zitten dan wanneer ze op hun benen staan..? :dunno:

ik ben verbannen omdat ik 1 keer verbannen ben, daarna steeds omdat ik eigk geen account meer mag hebben... ik ben hier ook altijd beleefd vind ikzelf

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.903
Misschien hebben sommige mensen een veel mannelijkere houding als ze achter een toetsenbord zitten dan wanneer ze op hun benen staan..? :dunno:

:roflol:
Meestal is het zo dat als je elkaar recht in de ogen kunt kijken (directe confrontatie) de soep niet zo heet gegeten wordt dan als die wordt opgediend...velen kiezen ervoor om veilig en anoniem vanachter de pc de indirecte confrontatie aan te gaan.
Laten we het ermaar op houden dat door te communiceren op een log e.e.a. anders over komt dan het bedoelt is. Dat overkomt zelfs de "besten" wel eens ;)

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

ik ben verbannen omdat ik 1 keer verbannen ben, daarna steeds omdat ik eigk geen account meer mag hebben... ik ben hier ook altijd beleefd vind ikzelf

Je zult het wel goed bedoelen en ik zal over mijn hart strijken en je het voordeel van de twijfel geven ;)

Laatst bewerkt:
  • #6.904
21/1/2011 Light Bench Press Day (Haeflandsport)

Bench Press:
20x20, 2x10x70, 5x100, 5x130, 5x135 & 5x140kg.

Floor Press:
10x80, 5x100, 5x110 & 5x120kg

Latt Pull Down:
20x50, 10x70 & 6x6x90kg

Face Pulls:
3x15x50kg

Comment:
Ik wilde vandaag eigenlijk zoals altijd 5x5x130kg doen.
Jules kwam langs en wist meteen wat ik van plan ben...ik schijn nogal erg voorspelbaar te zijn ;)
En hij zei: "Waarom ga je niet wat zwaarder"?
Ach ja, waarom ook niet dacht ik bij mezelf...iets zwaarder in gewicht en dan wat sets minder, is de belasting vrijwel identiek, zodoende.
Lambert Oosting hielp met tellen ;)...als ik de halter op mijn borst had liggen, riep hij altijd één-en-twintig...en dan deed ik de halter pas weer omhoog drukken. De Floor Presses waren best wel pittig...uiteraard met gestrekte benen en een smalle greep (meer richting de buik) wat ik goed voelde in mijn triceps.
Lekker getraind.

Allemaal een prettig weekend en hen die zondag wedstrijd hebben (PL2) wens ik heel veel suc6! :)

goeie training huggy! en bedankt :p

Gaat lekker hier. Als iemand zegt dat je zwaarder kan, wil je t altijd doen... bekend kwaaltje

• #6.907
goeie training huggy! en bedankt :p

Kijk, Jorg is nu het voorbeeld van een nette en beleefde junior! :thumbs:
Hij uit nooit destructief commentaar en mengt zich nooit in zinloze discussies...volhouden kerel! :)

Jammer dat je zondag nog geen records kunt neerzetten (of de dopingautoriteit zou aanwezig moeten zijn, wat ik eigenlijk niet verwacht).

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Gaat lekker hier. Als iemand zegt dat je zwaarder kan, wil je t altijd doen... bekend kwaaltje

Dat klopt inderdaad ook wel...tis moeilijk om dan niet toe te geven aan het strelen van je ego ;)...ik kan me op de "light bench press day" over het algemeen wel redelijk inhouden, en laat me meestal niet verleiden tot het drukken van "zware" gewichten, anders is het immers geen "light bench press day" meer, toch? ;)
Maar serieus, als ik op de lichte dag TE zwaar ga, merk ik dat paar dagen later op de zware dag...ik herstel nu eenmaal niet meer zo heel snel meer :(

Ik heb overigens ruimte gemaakt in mijn mailbox...als je de nieuwsbrief van de NPB zou willen ontvangen moet je me effies je emailadres via een pm sturen, O.K? :)

Kijk, Jorg is nu het voorbeeld van een nette en beleefde junior! :thumbs:
Hij uit nooit destructief commentaar en mengt zich nooit in zinloze discussies...volhouden kerel! :)

Jammer dat je zondag nog geen records kunt neerzetten (of de dopingautoriteit zou aanwezig moeten zijn, wat ik eigenlijk niet verwacht).

haha thanks huggy, ook ik geef wel eens mijn mening mja daar is iedereen vrij in he :p

nee maar ik zit zoiezo nog in mijn losse shirt zondag dus dat word hem nog niet, vanaf volgende week ga ik trainen in het strakke shirt.

Hugz je bent een beest. :D

IK hou van dit topic :p

Om de paar weken wordt Huggy op iets gewezen en BAM we hebben een relletje

Huggy BEAR:D Mooie training neergezet!

Jo Huggy.. de NPB regels zijn dat leden in princiepe niet mee mogen doen aan "wilde" wedstrijden.. Nu hoorde ik uit een goeie bron dat men tegenwoordig wat soepeler is.
Misschien als je officieel toestemming vraagt bij de juiste mensen, je wel mee zou mogen doen aan de Nicojagercup.. Dé wedstrijd van het Noorden..

Noord vs Zuid..

Zou leuk zijn

Jo Huggy.. de NPB regels zijn dat leden in princiepe niet mee mogen doen aan "wilde" wedstrijden.. Nu hoorde ik uit een goeie bron dat men tegenwoordig wat soepeler is.
Misschien als je officieel toestemming vraagt bij de juiste mensen, je wel mee zou mogen doen aan de Nicojagercup.. Dé wedstrijd van het Noorden..

Noord vs Zuid..

Zou leuk zijn

Maar in het Noorden wordt er toch ge/misbruik gemaakt van verboden middelen, dus dat zou niet eerlijk zijn. :D

Hi Champ, long time no read. ;)

• #6.915
IK hou van dit topic :p

Om de paar weken wordt Huggy op iets gewezen en BAM we hebben een relletje

:roflol: En huggy hapt ook altijd weer toe, en zou eigenlijk inmiddels beter moeten weten. En hen die huggy op iets willen wijzen zouden inmiddels ook beter moeten weten...ze zouden toch moeten weten dan ik aan tunnelvisie leidt? ;)

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Noord vs Zuid..

Zou leuk zijn

Hé Champ, leuk om weer eens wat van je te horen! :)
Ik weet niet wie die "goeie bron" van je is, maar bij mijn weten zijn de regels nog niet echt versoepelt. Deelname aan powerlift- en bankdrukwedstrijden kan bij mijn weten alleen maar als de wedstrijd onder auspiciën van een bond is die aangesloten is bij de IPF of op zijn minst als de IPFregels worden gehanteerd...maar ik kan me uiteraard vergissen.

Ik heb over de wedstrijd in het algemeen topic gelezen...nu vraag ik je wat moet ik op een wedstrijd waar je o.a. zo vaak als mogelijk je eigen lichaamsgewicht moet drukken? :o Ik maak zelden meer dan 5 reps bij het banken wat de werksetjes betreft.

Kunnen we van jou eventueel een comeback in de krachtsportwereld verwachten?

Thnx voor de nieuwsbrief!!!
Heb hem met plezier gelezen. :)

• #6.918
  • #6.920
Ik overdrijf niet, 'light' voor jou is voor 90% van DBB toch behoorlijk ****ing heavy. :p

Mijn BDW is ook behoorlijk zwaarder dan dat van vrijwel 99% van alle leden van DBB...het valt allemaal wel mee hoor...zoals ik alreeds eerder schreef: in bankdrukken ben ik het minst slecht ;)

Terug
Naar boven