Alex, je weet dat ik je enorm respecteer...zowel als atleet en ook als mens (ik volg jouw log overigens ook op de voet).
Je bijdragen in mijn log ervaar ik altijd als contructief en dat je je niet bemoeit met de discussies die er soms wel eens voorkomen siert je alleen maar.
Ik ben dan ook eerlijkheidsshalve wat verrast door je reactie, maar het zij je vergeven

.
Ik wil paar dingen graag duidelijk stellen...dat ik 40 plusser ben en ik een redelijk gewicht kan banken wil absoluut
niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb.
En als iemand kritiek op me heeft, lig ik daar over het algemeen niet wakker van...dan moet je geen log beginnen, toch?
Want ik log absoluut niet om veren in mijn reet gestopt te krijgen...ik ervaar het loggen als een soort "stokje achter de deur".
Maar ik zeg altijd: "de toon maakt de muziek".
Jij maakt nu ook iets kenbaar, maar jouw toonaard klinkt bij mij zuiverder in de oren dan die van Dominique
Ik heb ooit eens een tip aangenomen van Maximation...het had betrekking op het bankdrukken en mijn destijds verkeerde timing van ademhaling. Die tip heeft me veel opgeleverd...ik kan over het algemeen dan ook vrij goed opschieten met de jongere generatie en heb zelden of nooit problemen. En het voorbeeld met Max laat zien dat ik zeker wat van een jongere zal aannemen.
Dominque Janssen ken ik ook al wat langer...en ik heb hem ook vaker tijdens een training bij Leon Smeets meegemaakt...nou ja...training...het leek wel alsof hij alleen maar kwam om te discussiëren en zijn mening te ventileren want hij ratelde af als een wekker. Hij deed meer "lullen dan trainen"...wellicht is hij inmiddels veranderd maar ik zou toch het volgende kwijt willen jegens hem:
als "snotaapje" moet je niet een ouwe aap een banaan willen leren schillen!
Niemand (op een enkele uitzondering na) hoeft me te vertellen wat ik te doen en te laten heb...ik laat iedereen in zijn waarde, en ik verwacht dat anderen mij ook in mijn waarde laten, niet meer en niet minder!
Het is verder jammer dat er wel eens conflicten spelen tussen de diverse generaties, wellicht komt e.e.a. door miscommunicatie, verschil in opvattingen en het trekken van verkeerde en overhaaste conclusies?
---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------
Gewoon een kwestie van volhouden