MikeDiesel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 16%
Komt omdat ik gelijk heb. Het kan mij over internet niet schelen hoe het overkomt. Die moeite bespaar ik wel voor het echte leven. Nu gaan jullie het spelen op 'puberaal' gedrag en dat soort onzin, terwijl nog steeds niemand inhoudelijk op mijn verhaal is in gegaan. Oh wacht, dan zou ik het waarschijnlijk eerst in kleutertaal en met lieve woordjes omlijst moeten hebben. Dat is wat jullie willen? Ik zeg gewoon hoe het is, als jullie daar de hekel aan hebt dan is internet misschien niet het juiste communicatiemiddel.
Dat zegt heel erg veel over hoe jij als persoon in elkaar steekt. Je communiceerd wel met mensen en niet met honden!
Realiseer je trouwens wel dat als jij zelf wedstrijd ambities hebt, de kans heel groot is dat je diegenen waar je zo tegen aanschopt tegenkomt in real life, hè?
Meerderen hebben nu aangegeven niet van jou spreek/schrijfwijze gediend te zijn. Dus trek nu a.u.b. op een wat volwassenere manier je conclusies. Mijn dochter van 11 heeft op dat vlak, nog meer inhoud dan dat jij laat zien!
Denigrerend? Betweterig? Ik sta gewoon op beide poten op de grond, als ik goede redenen heb om aan te nemen dat mijn verhaal waar is, en dat ook niet wordt ontkracht dan sta ik daar ook voor. Ik zou de eerste zijn die zou zeggen dat ik mijn theorieen aanpas. Daar is nog op dit gebied nog geen reden voor geweest.
Prima, jou waarheid en vanaf hier zul je dus ook niet veel meer leren.....
Je snapt niet hoe raar het is. 2 pagina's geleden vertelde ik jou dat je op weaknesses moet trainen, shizzle zoals boardpresses. Dat werdt toen weggewuifd als 'je snapt niet hoe ik inelkaar zit, ik weet het zelf wel'. Maar als iemand langs komt die PRECIES hetzelfde verhaal heeft, die niet geheel toevallig sterker is, dan luister je wel als een kleuter naar sesamstraat.
Had jij maar wat meer naar sesamstraat gekeken, je hebt duidelijk iets in je opvoeding "gemist"......
Ik snap het hele 'je moet je bek houden want je bent niet sterker' argument niet. Ik wordt meestal beschuldigt van het feit dat ik mijn krachtstats/progressie misbruik om een punt te maken, maar het blijkt dat jullie je daar écht schuldig aan maken.
Wen er maar aan zou ik zeggen. Bedenk zelf maar eens waar jij jou waarheid vandaar haalt. Van kereltjes die amper 100 banken? Dacht het niet toch?
ps. 'Mikey'. Het is Emile. Niet Emiel.
pps. Ik snap ook niet waarom Luc zijn verhaal wel constructief is. Het gaat als volgt: 'heb je wel eens X gedaan' om daarna zijn eigen PR's hier neer te kliederen. Daar is niets constructiefs aan. Mijn verhaal is tenminste gebasseerd op een theorie en logica in plaats van in de wilde weg tips gaan geven. Oh nee. Luc is sterker als jij, dan is op een magische manier opeens 'constructief'. Riiiiiiight.
ppps. Het is geen haat, en ben ook niet 'boos'. lolz.
Precies theorie. En de tips van o.a. Luc1981 komen uit de keiharde praktijk. Geleerd waarschijnlijk door keihard beulen met de ijzers en door een stukje schade en schande. Dat process moet jij nog helemaal doorlopen.
Je hebt zelf niet i.d. gaten hoe belachelijk je jezelf maakt, door als een schooljochie met een boekje op je schoot "Hoe te bankdrukken" voor loopt te dragen aan mannen als Huggy. Damn man, zie dat toch eens....

Sorry voor het vervuilen van dit mooie logje. Kan het niet laten om te reageren op ontspoorde kereltjes, die stiekum met een rode cape en een gele "S" op hun borst achter de PC zitten.....

...ik heb alleen respect voor hen, omdat ik uit ERVARING weet hoe zwaar het is om 200+ te bankdrukken...en besef dat de meeste mensen heel veel daarvoor hebben moeten doen en laten omdat doel uiteindelijk te bereiken. SHOW SOMETHING RESPECT!
...het is al bijna net als bij zwemmen...niet met het blote oog waar te nemen.