XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

Komt omdat ik gelijk heb. Het kan mij over internet niet schelen hoe het overkomt. Die moeite bespaar ik wel voor het echte leven. Nu gaan jullie het spelen op 'puberaal' gedrag en dat soort onzin, terwijl nog steeds niemand inhoudelijk op mijn verhaal is in gegaan. Oh wacht, dan zou ik het waarschijnlijk eerst in kleutertaal en met lieve woordjes omlijst moeten hebben. Dat is wat jullie willen? Ik zeg gewoon hoe het is, als jullie daar de hekel aan hebt dan is internet misschien niet het juiste communicatiemiddel.

Dat zegt heel erg veel over hoe jij als persoon in elkaar steekt. Je communiceerd wel met mensen en niet met honden!
Realiseer je trouwens wel dat als jij zelf wedstrijd ambities hebt, de kans heel groot is dat je diegenen waar je zo tegen aanschopt tegenkomt in real life, hè?
Meerderen hebben nu aangegeven niet van jou spreek/schrijfwijze gediend te zijn. Dus trek nu a.u.b. op een wat volwassenere manier je conclusies. Mijn dochter van 11 heeft op dat vlak, nog meer inhoud dan dat jij laat zien!

Denigrerend? Betweterig? Ik sta gewoon op beide poten op de grond, als ik goede redenen heb om aan te nemen dat mijn verhaal waar is, en dat ook niet wordt ontkracht dan sta ik daar ook voor. Ik zou de eerste zijn die zou zeggen dat ik mijn theorieen aanpas. Daar is nog op dit gebied nog geen reden voor geweest.

Prima, jou waarheid en vanaf hier zul je dus ook niet veel meer leren.....

Je snapt niet hoe raar het is. 2 pagina's geleden vertelde ik jou dat je op weaknesses moet trainen, shizzle zoals boardpresses. Dat werdt toen weggewuifd als 'je snapt niet hoe ik inelkaar zit, ik weet het zelf wel'. Maar als iemand langs komt die PRECIES hetzelfde verhaal heeft, die niet geheel toevallig sterker is, dan luister je wel als een kleuter naar sesamstraat.

Had jij maar wat meer naar sesamstraat gekeken, je hebt duidelijk iets in je opvoeding "gemist"......

Ik snap het hele 'je moet je bek houden want je bent niet sterker' argument niet. Ik wordt meestal beschuldigt van het feit dat ik mijn krachtstats/progressie misbruik om een punt te maken, maar het blijkt dat jullie je daar écht schuldig aan maken.

Wen er maar aan zou ik zeggen. Bedenk zelf maar eens waar jij jou waarheid vandaar haalt. Van kereltjes die amper 100 banken? Dacht het niet toch?

ps. 'Mikey'. Het is Emile. Niet Emiel.
pps. Ik snap ook niet waarom Luc zijn verhaal wel constructief is. Het gaat als volgt: 'heb je wel eens X gedaan' om daarna zijn eigen PR's hier neer te kliederen. Daar is niets constructiefs aan. Mijn verhaal is tenminste gebasseerd op een theorie en logica in plaats van in de wilde weg tips gaan geven. Oh nee. Luc is sterker als jij, dan is op een magische manier opeens 'constructief'. Riiiiiiight.
ppps. Het is geen haat, en ben ook niet 'boos'. lolz.

Precies theorie. En de tips van o.a. Luc1981 komen uit de keiharde praktijk. Geleerd waarschijnlijk door keihard beulen met de ijzers en door een stukje schade en schande. Dat process moet jij nog helemaal doorlopen.

Je hebt zelf niet i.d. gaten hoe belachelijk je jezelf maakt, door als een schooljochie met een boekje op je schoot "Hoe te bankdrukken" voor loopt te dragen aan mannen als Huggy. Damn man, zie dat toch eens....:o

Sorry voor het vervuilen van dit mooie logje. Kan het niet laten om te reageren op ontspoorde kereltjes, die stiekum met een rode cape en een gele "S" op hun borst achter de PC zitten.....;)

Nu is er genoeg gebitched, tijd voor een trainings update van Huggy.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt zelf niet i.d. gaten hoe belachelijk je jezelf maakt, door als een schooljochie met een boekje op je schoot "Hoe te bankdrukken" voor loopt te dragen aan mannen als Huggy. Damn man, zie dat toch eens....:o

;)

:roflol:
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden...maar kom, straks heeft Emile nog nachtmerries van boze knuffelberen en dat wil ik niet op mijn geweten hebben ;)

witte-vlag-smile.png

Ik wil wel geloven dat de intentie van Emile goed is, en schoorvoetend wil ik hem ook nog wel gelijk geven! Ik "verkondig" altijd dat ik open sta voor kritiek en graag mijn horizon verbreed...en ik ben niet alwetend, integendeel...ik ben een soort dino die stil is blijven staan in de jaren '80 wat trainingsmethoden betreft, (maar ze werken nog altijd!)...en ik ben ook niet sterk...O.K., ik kan redelijk goed bankdrukken, maar dat is ook het enige wat ik kan :o...maar zolang jij - Emile - op jouw gebruikelijke manier verder communiceerd zal ik je niet serieus nemen! Dat werkt bij mij niet...ik knap daar volledig op af!

En dat heeft niets te maken met leeftijd of dat je minder drukt...TGA is ook van jouw leeftijd en drukt ook minder dan mij, terwijl ik van hem wel iets aanneem! Daarbij zit ik niet ****ing vuistdiep in personen die sterker zijn dan mij :mad:...ik heb alleen respect voor hen, omdat ik uit ERVARING weet hoe zwaar het is om 200+ te bankdrukken...en besef dat de meeste mensen heel veel daarvoor hebben moeten doen en laten omdat doel uiteindelijk te bereiken. SHOW SOMETHING RESPECT!
En niet omwille van mij...maar omwille van jezelf.
Het zal vele deuren in je leven voor je openen, die nu dicht voor je blijven!

LK vrachtwagentrekken!

Eind uitslagen Open LK Vrachtwagentrekken!

De einduitslag:
Klasse +100 kg:

1. Kelvin de Ruiter 84.72 sec.
2. Enzo Tauro 96.24
3. Kenneth Schins 97.74
4. Wiel van Boekel 98.19
5. Rene Hamers 98.72
6. Marco Nafzger 98.91
7. Frank Gerards 100.56
8. Michel Koekoek 104.48
9. Boy Oosting 104.49*
10 David Panders 104.68
11 Lambert Oosting 105.36*
12 Rico Paardekooper 105.37

Ik kreeg te horen op de wedstrijd dat ik 7e was...maar ik blijk dus uiteindelijk 5e te zijn...dus toch geëindigd in het "linkerrijtje" wat de bedoeling ook was! Heb ik het uiteindelijk toch nog ietsiepietsie beter gedaan dan gedacht. Zucht...als ik nou eens niet als eerste had moeten beginnen, had ik een richttijd gehad en als ik grotere stappen had gezet en als mijn linkervoet niet uit mijn schoen was gaan glijden...als, als, als...;)

De afstand tot Kelvin is gigantisch...maar liefst 14 seconden verschil op drie onderdelen tussen hem en mij :o...maar het verschil tussen Kenneth (de nr. 3) en mij is 1 seconde :eek:...het is al bijna net als bij zwemmen...niet met het blote oog waar te nemen.

* Lambert en Boy Oosting zijn vader en zoon, heel leuk om twee generaties samen op een wedstrijd bezig te zien.

De uitslagen in de -100kg klasse!

1. Jeffrey Meex 98.16
2. Davy van Houtum 103.93
3. Max Blezer 104.31
4. Dominique Janssen 105.59
5. Teun Tielemans 108.59
6. Fauste Tauro 115.71
7. Dino Delarambelje 121.00

Laatst bewerkt:
Nette prestatie hoor! Toch 5e. :cool:

Laatst bewerkt:
Thnx...alhoewel er behalve Kelvin de Ruiter niet echt bekende krachtsporters aanwezig waren...m.a.w. de tegenstand was niet zo heel erg sterk, het waren allemaal "doodegewone gymratten" (net als ik). :o

Pardon, je hebt anders wel de wereldrecordhouder verslagen. Proficiat:D

Pardon, je hebt anders wel de wereldrecordhouder verslagen. Proficiat:D

:roflol:...je bedoelt uiteraard Marco Nafzger, toch?
Alle respect voor Marco...hij is best wel goed in truckpull (met harnas).
En laten we ook niet vergeten dat hij maar liefst 51 jaar oud is.
Maaaaaaaaaaaaaar...hij is ook net als sommige weerbarstige pubers helemaal vol van zichzelf en leeft in zijn eigen wereldje.

In zijn beleving is er geen betere truckpuller dan hij...terwijl Jarno Hams, Alex Moonen, Raymond Merx, Kelvin de Ruiter, Sarko Alberts...om een handjevol namen te noemen, beter dan hem zijn in vrachtwagentrekken!

Op het NK in Brunssum dit jaar wil Marco zijn (zeer omstreden) "wereldrecord" verbeteren door een truck van bijna 60 Ton te willen trekken. Hij organiseerd de wedstrijd in samenwerking met Koekoek en van Boekel (Fungames). Vorig jaar mocht hij alleen een poging wagen om het WR te verbeteren...ik ben zeer benieuwd of nu ook anderen eens een poging mogen wagen. Want anders is zo'n poging maar een "farce" naar mijn mening.

netjes gefeliciteerd

Ik zou het niet beter kunnen verwoorden...maar kom, straks heeft Emile nog nachtmerries van boze knuffelberen en dat wil ik niet op mijn geweten hebben ;)

witte-vlag-smile.png

Ik wil wel geloven dat de intentie van Emile goed is, en schoorvoetend wil ik hem ook nog wel gelijk geven! Ik "verkondig" altijd dat ik open sta voor kritiek en graag mijn horizon verbreed...en ik ben niet alwetend, integendeel...ik ben een soort dino die stil is blijven staan in de jaren '80 wat trainingsmethoden betreft, (maar ze werken nog altijd!)...en ik ben ook niet sterk...O.K., ik kan redelijk goed bankdrukken, maar dat is ook het enige wat ik kan :o...maar zolang jij - Emile - op jouw gebruikelijke manier verder communiceerd zal ik je niet serieus nemen! Dat werkt bij mij niet...ik knap daar volledig op af!

En dat heeft niets te maken met leeftijd of dat je minder drukt...TGA is ook van jouw leeftijd en drukt ook minder dan mij, terwijl ik van hem wel iets aanneem! Daarbij zit ik niet ****ing vuistdiep in personen die sterker zijn dan mij :mad:...ik heb alleen respect voor hen, omdat ik uit ERVARING weet hoe zwaar het is om 200+ te bankdrukken...en besef dat de meeste mensen heel veel daarvoor hebben moeten doen en laten omdat doel uiteindelijk te bereiken. SHOW SOMETHING RESPECT!

Mooi gezegd Hugs:D Goed om je ook eens pissig te zien worden.. je bent altijd zo vriendelijk:roflol:

witte-vlag-smile.png

Amen

Locatie oor het ''WR'' loopt zoiezo berg af ... anyway... ik zie dat ik maar 38 honderste van davy af sta pretty ****ed up :p

Leuk Rene, dat truckpulling :D Net resultaat ;)

Nu is er genoeg gebitched, tijd voor een trainings update van Huggy.

Gelijk heb je Bullseyes,

Training vrijdag 19-6 (Haeflandsport)

Close Grip Floor Press with Straight Legs:
20x20, 2x10x70, 5x100 en 5x5x140kg (!)
Die "Dino" trainingsmethoden uit de "eighties" werken nog hoor :D

Shoulder (machine) press:
8x70 en 3x8x100kg...waarbij ik de stoel in de hoogste stand heb gezet, waardoor ik de handgreep veel dieper kan laten zakken, en er dus een langere weg moet worden afgelegd...loeizwaar :wl:

Daarna was de power "off" had geen zin meer om te gaan rowen en heb het me er makkelijk vanaf gemaakt met wide grip & close grip pull down met 4 setjes van 10 reps tot 80kg.

Fijne training weer Hugs!

FLoorpress is om lockout te verbeteren neem ik aan?

Vanwaar die close grip?

Een lazy training Huggy, maar dat geeft niets! ;)
Sterke presses weer hoor.
Wat "vroeger" werkte, werkt natuurlijk nog steeds éh..?
Ik hoop snel weer "uit de lappenmand" te komen, en weer lekker te kunnen trainen...
Vandaag met m'n vrouw overlegt (eigenlijk meer medegedeeld, en geen tegenstand gehad...) en heb besloten een "HomeGym" te gaan samenstellen!
Het zal "basic" worden, maar wat heeft een mens nou eigenlijk nodig..? :D

Fijne training weer Hugs!

FLoorpress is om lockout te verbeteren neem ik aan?

Vanwaar die close grip?

Floorpress verbeterd niet alleen je logout...als je je benen gestrekt houdt, kun je geen gebruik maken van je legdrive, waardoor je als het ware het bovenlichaam isoleerd, wat uiteraard weer een positief effect heeft op flat bench press, waarbij je wel gebruik maakt van je legdrive.

Close grip is bedoeld om de triceps er nog meer bij te betrekken...het is dus op die manier extra pittig!
Een naar mijn mening sterk ondergewaardeerde, maar heel nuttige oefening voor bankdrukkers!

Hug,
Ervaar je die "floorpress" eigenlijk hetzelfde als een 1 2 3 "boardpress" of een "bench press" vanaf de veiligheidsstangen een eindje boven je borst, of is het een heel andere oefening eigenlijk..?
Ik heb me er nog nooit in verdiept eigenlijk, en 'm of één van die andere nooit geprobeerd... :o

Een lazy training Huggy, maar dat geeft niets! ;)
Sterke presses weer hoor.
Wat "vroeger" werkte, werkt natuurlijk nog steeds éh..?
Ik hoop snel weer "uit de lappenmand" te komen, en weer lekker te kunnen trainen...
Vandaag met m'n vrouw overlegt (eigenlijk meer medegedeeld, en geen tegenstand gehad...) en heb besloten een "HomeGym" te gaan samenstellen!
Het zal "basic" worden, maar wat heeft een mens nou eigenlijk nodig..? :D

Ik hoop ook dat je snel weer de "oude" zult zijn...en een homegym is ideaal! Een homegym is 7 dagen per week, 24 uur per dag geopend.
Enne BASIC EXERCISES MAKES YOU STRONGER!

Terug
Naar boven