AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

Jawel Foxie...maar ik vind het gewoon niet zo heel erg aardig van mijn vriendje Emileke dat hij nooit oefend met benchen, terwijl ikke wel doe oefenen...en hij met zijn vingertje naar mij wijst...snik, :treuren:vindiknietzoleuk...als ie belooft weer lief tegen mij te doen, zal ik ook weer lief tegen hem doen...ja Foxie...wil je dat tegen mijn vriendje Emileke vertellen?

:roflol:

"Als je geen 215kg bencht moet je je bek houden.. !!!"

**** wat zou het mooi zijn als ik dat ooit tegen iemand kon zeggen :D

• Topic Starter Topic Starter
@ Emile,weer heerlijk irritant (overigens wel de drol bij het schone eind beet)
@ Maikel,je hebt nu wel je beste argumenten ooit uit de kast getrokken,"hij bencht meer dus hij heeft gelijk"?,ohw broeder!

Iron...vriend...wat leuk om ook nog eens wat van jou in mijn log te lezen!
Het is pure belangstelling of wellicht zelfs nieuwsgierigheid van me maar druk je inmiddels al zo'n beetje richting de 200kg?

Kan me herinneren dat je een tijdje geleden het volgende in mijn log schreef:

gehe voel me lichtelijk uitgedaagd!
Mijn nieuwe coach (niet een al te slechte bankdrukker) denkt mij binnen 1 jaar tijd ook shirted op 200+ te hebben!

Kun je je dat herinneren rené of heb je stiekem teruggebladerd ???:P

Ik heb een vrij goed geheugen...ik heb alleen effies moeten kijken waar deze "gevleugelde" uitspraak vermeld stond in mijn log, zodat ik hem kon kopieëren...wees dus allen gewaarschuwd...alles wat je ooit in mijn log hebt geschreven kan tegen je gebruikt worden hahaha ;)

Maar ik ben oprecht benieuwd hoe ver Iron inmiddels gekomen is...ik gun het hem overigens van harte...no offense against Iron :)

hey Emile, en dit kan huggy beamen Pjotr rasputin is niet pjotr van den Hoek.

ik ben Pjotr van den Hoek.
dus die opmerkingen komen niet van mij

Je noemt mij een juicer. Oh lol. Perfect.

Waar hadden we het ook al weer over.. yeah I behoorlijk gebulkt. Ja ik ben nu al weer lichter. Ja het snelle bulken heeft mij tot nu erg ver gebracht.

Waar maak jij je druk om? Ik heb kritiek maar het enigste wat jij doet is op mij zeiken in plaats van inhoudelijk te zijn. :o

Ga jij maar twijfelen aan mij integriteit. Gaat dat maar lekker doen.

ps. Ik heb drie weken lang speedreps met bands gedaan. Beviel mij prima. Heeft mijn ogen geopend met betrekking tot bands.

:\. Inhoudelijk graag, 'Pjotr van de Hoek'.

ps. Ik ben van plan in december een wedstrijd mee te pikken.
pps. Maak daar 'de klasse tot 110kg' van. Thanks.

227.5 drukken terwijl je 93.2 weegt is erg netjes!

Ik dacht dat ik je naam ergens van kende.. ik trainde met een hele hoop van de hoek-jes.. Natchai, die moet je kennen..

Het is pure belangstelling of wellicht zelfs nieuwsgierigheid van me maar druk je inmiddels al zo'n beetje richting de 200kg?

hehehe.... nee Iron wilde verder gaan met zijn eigen trainingen en zijn techniek zal nog steeds even slordig zijn met dus de nodige kans op blessures..
ik hoop natuurlijk dat ik me vergis :D

Ik heb een vrij goed geheugen...ik heb alleen effies moeten kijken waar deze "gevleugelde" uitspraak vermeld stond in mijn log, zodat ik hem kon kopieëren...wees dus allen gewaarschuwd...alles wat je ooit in mijn log hebt geschreven kan tegen je gebruikt worden hahaha ;)

Maar ik ben oprecht benieuwd hoe ver Iron inmiddels gekomen is...ik gun het hem overigens van harte...no offense against Iron :)

Ik ken IronD. als een ijzervretertje, die af en toe lekker tegendraads kan zijn. No problemo. ;)
Ik heb er dus wel vertrouwen in dat als ie zijn zinnen er op zet, dit nog gaat redden ook. Niet binnen een jaar, maar zeker wel twee jaar. :cool:

Hoe gaat het ondertussen Rene, alweer in de wedstrijd voorbereidingen gerold?

komt allemaal goed!200 is misschien wel wat veel voor dit jaar,mede door een vrij lang tripje naar het buitenland,maar wil shirted wel 180 halen in december!
hehehe.... nee Iron wilde verder gaan met zijn eigen trainingen en zijn techniek zal nog steeds even slordig zijn met dus de nodige kans op blessures..
ik hoop natuurlijk dat ik me vergis :D
champ jij homo!Dat kwam omdat jij na 3 serieuze trainingen aan de weed ging en weer es was gestopt
Ik ken IronD. als een ijzervretertje, die af en toe lekker tegendraads kan zijn. No problemo. ;)
Ik heb er dus wel vertrouwen in dat als ie zijn zinnen er op zet, dit nog gaat redden ook. Niet binnen een jaar, maar zeker wel twee jaar. :cool:

dankje mike!over 2 jaar zit er vast wel een 200 bench in SHIRTED!!!

hey huggy zit je al op 250kg voor herh?

Dat klopt...Pjotr Rasputin en Pjotr van den Hoek zijn niet dezelfde persoon!
Pjotr v/d Hoek laat zich niet verleiden tot (zinloze) discussies en traind liever dan dat hij hier op een forum constant zit te lullen ;)

hey huggy zit je al op 250kg voor herh?

Hoi Luc1981...helaas ben ik vergeleken met jouw maar een slappe vaatdoek :o...250 is iets waarvan ik droom, maar nog lang geen realiteit is! Ik hoop op het EK richting 225 te komen (maar garanties geef ik niet ;)), maar heb al lang niet meer shirted gedrukt...raw zit er (als ik lekker in mijn vel zit) 3x170kg in.
Ik sta altijd enorm verbaasd wat zo'n licht mannetje (no offence ;)) als jij toe in staat is. Respect!

komt allemaal goed!200 is misschien wel wat veel voor dit jaar,mede door een vrij lang tripje naar het buitenland,maar wil shirted wel 180 halen in december!
dankje mike!over 2 jaar zit er vast wel een 200 bench in SHIRTED!!!

180kg is helemaal niet verkeerd, maar het is op dit moment nog een streven van je...dan denk ik toch dat ik de uitdaging heb gewonnen...je zou namelijk binnen een jaar shirted 200kg drukken! :banana: :p
Maart 2010 is het NK bankdrukken...als je daar meedoet en dan in Wilkspunten meer drukt dan mij heb je alsnog gewonnen, O.K.? ;)

P.S. ik kan overigens tegen me verlies, en gun je van harte dat je je doelstelling zult bereiken!

@strongman waarom is dat een achterlijke vraag? 250 voor herh is helemaal geen gek idee.
@ huggy doe je weleens boardpresses? bijv ook met shirt als je bijv op gaat bouwen tot 250 voor 3 herhalingen van een 3-board (blok van 7.5 cm) word je centrale zenuwstelsel ook sterker en begint je lichaam ook te wennen aan extreme gewichten.

ik heb ook veel met boards gewerkt maar doordat ik nu weinig trainingspartners heb kan ik geen zware board trainingen doen.
maar toen ik de boardtrainingen op z,n zwaarst deed waren m,n beste gewichten
290 op een 4-board (10 cm blok) 270 3-board (7.5 cm blok) 250 2-board ( 5cm blok) 240
0.5 board ( 1.25 cm blok ) en 240 van de borst in training

en 220 in wedstrijd dus als ik het kan moet jij het ook kunnen huggy
dit is geen afkraken dit is gewoon aanmoedigen

@strongman waarom is dat een achterlijke vraag? 250 voor herh is helemaal geen gek idee.
@ huggy doe je weleens boardpresses? bijv ook met shirt als je bijv op gaat bouwen tot 250 voor 3 herhalingen van een 3-board (blok van 7.5 cm) word je centrale zenuwstelsel ook sterker en begint je lichaam ook te wennen aan extreme gewichten.

ik heb ook veel met boards gewerkt maar doordat ik nu weinig trainingspartners heb kan ik geen zware board trainingen doen.
maar toen ik de boardtrainingen op z,n zwaarst deed waren m,n beste gewichten
290 op een 4-board (10 cm blok) 270 3-board (7.5 cm blok) 250 2-board ( 5cm blok) 240
0.5 board ( 1.25 cm blok ) en 240 van de borst in training

en 220 in wedstrijd dus als ik het kan moet jij het ook kunnen huggy
dit is geen afkraken dit is gewoon aanmoedigen

Uiteraard beschouw ik jouw opmerkingen in mijn log niet als "afkraken"...en weet ik dat je me wilt aanmoedigen!
Boardpresses...doe ik zelden of nooit...ik heb wel een board (zelf gemaakt) van zo'n 10cm dik, maar train vrij weinig in shirt...shirttraining is geen hobby van me...train veel liever raw...waardoor ik pas paar weken voor een wedstrijd meestal overstap naar shirtedtraining.
Daarbij krijg ik zo'n shirt niet zelf aan, en is het trainen met zulke zware gewichten alleen verantwoord met serieuze spotters (vangers) voor als het mis gaat. Maar ik zal in de toekomst meer boardpress gaan doen...ik doe de laatste tijd veel floorpress (close grip met gestrekte benen) die ik echt super vind omdat ik zo mijn bovenlichaam goed isoleer. Doe je ook regelmatig lockout's?

en loeizware rackpulls en rows zijn ook belangrijk voor een sterke bench

Terug
Naar boven