- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Hug,
Ervaar je die "floorpress" eigenlijk hetzelfde als een 1 2 3 "boardpress" of een "bench press" vanaf de veiligheidsstangen een eindje boven je borst, of is het een heel andere oefening eigenlijk..?
Ik heb me er nog nooit in verdiept eigenlijk, en 'm of één van die andere nooit geprobeerd...![]()
Het is geen boardpress (ik leg wel één halterschijf van 10kg op mijn borst zodat ik de halter daar op kan laten komen en er "contact" is met de borst) en ik doe hem niet in een smithrek en heb dus ook geen veiligheidsstangen...bij Haeflandsport hebben ze een klein rekje met twee haltersteunen (zonder vaste bank) en dat is voor mij ideaal om dan te doen. Ik zou bench- of floorpressen nooit met een machine of in een smithrek doen en train deze dus alleen maar met vrije gewichten.

)...185kg raw is heel sterk en ik denk dat er voor jou op korte termijn zelfs beduidend meer inzit!

!
en dat is dom...mja...heb ik vaker last van...sommige dingen zijn eerder mentaal dan fysiek een probleem. Dan kan ik me gewoon ook heel moeilijk kwaad maken (niet voor niets heb ik de bijnaam huggybear
).