MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

lockouts ? ben meestal lui haha maar had een keer in spijkenisse 280 gedaan of iets meer lockouts zijn raw en boardpress varieer ik

• Topic Starter Topic Starter
en loeizware rackpulls en rows zijn ook belangrijk voor een sterke bench

Dat weet ik maar al te goed...en daar heb je meteen mijn "achillespees"...rowen doe ik wel, maar helaas maar met een fractie van de gewichten waarmee jij dat kunt :o.

Dat weet ik maar al te goed...en daar heb je meteen mijn "achillespees"...rowen doe ik wel, maar helaas maar met een fractie van de gewichten waarmee jij dat kunt :o.

'luc1981' zegt hetzelfde als mij, en dat neem je wel aan. Kansloos.

Je weet donders goed dat ik gelijk heb. Als jij het graag van iemand wilt horen die sterker als jou is, fine. Maar dat veranderd niets aan mijn verhaal. Wat een ****ing onzin hier ook.

ps. En huggybear, jij zit zo ****ing vuistdiep in iedereen die maar een beetje sterker als jou is. Grow some balls.

• Topic Starter Topic Starter

Je weet donders goed dat ik gelijk heb. Als jij het graag van iemand wilt horen die sterker als jou is, fine. Maar dat veranderd niets aan mijn verhaal. Wat een ****ing onzin hier ook.

ps. En huggybear, jij zit zo ****ing vuistdiep in iedereen die maar een beetje sterker als jou is. Grow some balls.

Je steld mijn geduld enorm op de proef :mad:...ik probeer altijd naar iedereen toe joviaal te zijn...maar je gedraagt je op dit forum als een denigrerende en arrogante betweter. Probleem alleen is dat jij - in tegenstelling tot bepaalde andere personen op dit forum - alle daadwerkelijke kennis verbonden aan ervaring en inzicht mist.
En al helemaal de sociaal communicatieve vaardigheden om daar in positive zin iets mee te doen naar anderen toe...je bent gewoon een weerbarstige puber die vol is van ZICHZELF:sukkeltje:!

P.S...je vindt het "hier" ****ing onzin...niemand verplicht jou om mijn log te lezen, en niemand stelt jouw commentaar op prijs...dus, trek je conclusie!

ondertussen zijn al 3 pagina's volgepost door de battle tussen emile en huggy :P reageer gewoon niet emile :P

Emiel, vriend. Ik waardeer je enorm, echt waar....en je moet nog zoooo veel leren. Constructieve kritiek zoals Luc1981 geeft, heeft zoals je ziet een heel andere impact op mensen, dan de toon waamee jij je standpunten brengt.
Als je iemand iets probeerd bij te brengen, zorg dan dat die persoon ook luisterd. De manier waarop jij als "snotaapje" naar een zeer ervaren krachtsporter praat alleen al. Huggy was waarschijnlijk al bij de eerste paar woorden afgehaakt. Zou ik ook zijn trouwens. :(

Je hebt een leuk logje (heb em inmiddels doorgelezen...jaja...), op zich goede ideëen over trainen enzo.
Maar boos worden en geïrriteerd raken over het feit dat men niet naar jou ideëen luistert, doe je altijd zelf en kan de ander niets aan doen. Ik lees dan ook onnodige uitspraken hier weer van jou. Bewijst alleen maar des te meer de (mentale?)puberale levensfase waar jij in verkeert. ;)

Nou en nu ophouden met haten naar ijzerbroeders, want ik denk dat Huggy zeer zeker in staat is om zonder enige inspanning je over de knie te leggen en billenkoek te geven. Maar dat gezegd hebbende, misschien kick je daar juist ook wel weer op....:D

Laatst bewerkt:
@strongman waarom is dat een achterlijke vraag? 250 voor herh is helemaal geen gek idee.
@ huggy doe je weleens boardpresses? bijv ook met shirt als je bijv op gaat bouwen tot 250 voor 3 herhalingen van een 3-board (blok van 7.5 cm) word je centrale zenuwstelsel ook sterker en begint je lichaam ook te wennen aan extreme gewichten.

ik heb ook veel met boards gewerkt maar doordat ik nu weinig trainingspartners heb kan ik geen zware board trainingen doen.
maar toen ik de boardtrainingen op z,n zwaarst deed waren m,n beste gewichten
290 op een 4-board (10 cm blok) 270 3-board (7.5 cm blok) 250 2-board ( 5cm blok) 240
0.5 board ( 1.25 cm blok ) en 240 van de borst in training

en 220 in wedstrijd dus als ik het kan moet jij het ook kunnen huggy
dit is geen afkraken dit is gewoon aanmoedigen
Erg sterk! :bow:

En dat is geen slijmen omdat hij sterker is dan mij Emile.
Mijn andere hobby is (parcours) schieten, dus ik hoef voor niemand bang te zijn! :roflol:

Emiel, vriend. Ik waardeer je enorm, echt waar....en je moet nog zoooo veel leren. Constructieve kritiek zoals Luc1981 geeft, heeft zoals je ziet een heel andere impact op mensen, dan de toon waamee jij je standpunten brengt.
Als je iemand iets probeerd bij te brengen, zorg dan dat die persoon ook luisterd. De manier waarop jij als "snotaapje" naar een zeer ervaren krachtsporter praat alleen al. Huggy was waarschijnlijk al bij de eerste paar woorden afgehaakt. Zou ik ook zijn trouwens. :(

Je hebt een leuk logje (heb em inmiddels doorgelezen...jaja...), op zich goede ideëen over trainen enzo.
Maar boos worden en geïrriteerd raken over het feit dat men niet naar jou ideëen luistert, doe je altijd zelf en kan de ander niets aan doen. Ik lees dan ook onnodige uitspraken hier weer van jou. Bewijst alleen maar des te meer de (mentale?)puberale levensfase waar jij in verkeert. ;)

Nou en nu ophouden met haten naar ijzerbroeders, want ik denk dat Huggy zeer zeker in staat is om zonder enige inspanning je over de knie te leggen en billenkoek te geven. Maar dat gezegd hebbende, misschien kick je daar juist ook wel weer op....:D

Helemaal mee eens. Dat bedoelde ik ook 3 pagina's terug:D

Erg sterk! :bow:

En dat is geen slijmen omdat hij sterker is dan mij Emile.
Mijn andere hobby is (parcours) schieten, dus ik hoef voor niemand bang te zijn! :roflol:

:D

Ik verwacht toch wel die 225 van jou Rene, daar ben je makkelijk sterk genoeg voor, en je hebt er makkelijk de potentie voor. Gewoon een keer een schema niet lazy trainen, gooi er een grizzly schema doorheen, dit stimuleert je CZS weer op een heel andere manier dan het nu gewend is, dus daar zul je zeker een voordeel uit halen. Ik weet zeker dat er mensen met verstand van zaken zijn die jou hierbij willen helpen. Hiermee bedoel ik niet dat jij niks weet hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb hier ondertussen zo ontzettend veel verschillende theorieen voorbij zien komen dat ik door de bomen het bos niet meer zie, stronglifts, rimpelteen, Bill Starr etc. etc. Ik denk dat jij dmv een goed opgesteld grizzly schema nog een hele hoop kilo's erbij kan pakken. Ik wil van jou een 225 zien Rene, en geen kilo minder, liever een paar kg meer ;) Ik weet dat je dat kunt en dat je het in je hebt dus ga ervoor! (Ik kan je ook aanraden een keer met luc mee te trainen :cool: Boards doen etc.) Succes!

Je steld mijn geduld enorm op de proef :mad:...ik probeer altijd naar iedereen toe joviaal te zijn...maar je gedraagt je op dit forum als een denigrerende en arrogante betweter. Probleem alleen is dat jij - in tegenstelling tot bepaalde andere personen op dit forum - alle daadwerkelijke kennis verbonden aan ervaring en inzicht mist.
En al helemaal de sociaal communicatieve vaardigheden om daar in positive zin iets mee te doen naar anderen toe...je bent gewoon een weerbarstige puber die vol is van ZICHZELF:sukkeltje:!

P.S...je vindt het "hier" ****ing onzin...niemand verplicht jou om mijn log te lezen, en niemand stelt jouw commentaar op prijs...dus, trek je conclusie!

Komt omdat ik gelijk heb. Het kan mij over internet niet schelen hoe het overkomt. Die moeite bespaar ik wel voor het echte leven. Nu gaan jullie het spelen op 'puberaal' gedrag en dat soort onzin, terwijl nog steeds niemand inhoudelijk op mijn verhaal is in gegaan. Oh wacht, dan zou ik het waarschijnlijk eerst in kleutertaal en met lieve woordjes omlijst moeten hebben. Dat is wat jullie willen? Ik zeg gewoon hoe het is, als jullie daar de hekel aan hebt dan is internet misschien niet het juiste communicatiemiddel.

Denigrerend? Betweterig? Ik sta gewoon op beide poten op de grond, als ik goede redenen heb om aan te nemen dat mijn verhaal waar is, en dat ook niet wordt ontkracht dan sta ik daar ook voor. Ik zou de eerste zijn die zou zeggen dat ik mijn theorieen aanpas. Daar is nog op dit gebied nog geen reden voor geweest.

Je snapt niet hoe raar het is. 2 pagina's geleden vertelde ik jou dat je op weaknesses moet trainen, shizzle zoals boardpresses. Dat werdt toen weggewuifd als 'je snapt niet hoe ik inelkaar zit, ik weet het zelf wel'. Maar als iemand langs komt die PRECIES hetzelfde verhaal heeft, die niet geheel toevallig sterker is, dan luister je wel als een kleuter naar sesamstraat.

Ik snap het hele 'je moet je bek houden want je bent niet sterker' argument niet. Ik wordt meestal beschuldigt van het feit dat ik mijn krachtstats/progressie misbruik om een punt te maken, maar het blijkt dat jullie je daar écht schuldig aan maken.

ps. 'Mikey'. Het is Emile. Niet Emiel.
pps. Ik snap ook niet waarom Luc zijn verhaal wel constructief is. Het gaat als volgt: 'heb je wel eens X gedaan' om daarna zijn eigen PR's hier neer te kliederen. Daar is niets constructiefs aan. Mijn verhaal is tenminste gebasseerd op een theorie en logica in plaats van in de wilde weg tips gaan geven. Oh nee. Luc is sterker als jij, dan is op een magische manier opeens 'constructief'. Riiiiiiight.
ppps. Het is geen haat, en ben ook niet 'boos'. lolz.

Laatst bewerkt:
Wat een held is het toch, met name omdat hij niets met bloemetjes verpakt.

De lappen tekst vliegen hier om de oren. Zal waarschijnlijk over iets heel belangrijks gaan.

Wat een held is het toch, met name omdat hij niets met bloemetjes verpakt.

De lappen tekst vliegen hier om de oren. Zal waarschijnlijk over iets heel belangrijks gaan.

Jij bent als een strongvlieg op mijn stront. Je hebt totaal niets in te brengen dus oprotten.

Komt omdat ik gelijk heb. Het kan mij over internet niet schelen hoe het overkomt. Die moeite bespaar ik wel voor het echte leven. Nu gaan jullie het spelen op 'puberaal' gedrag en dat soort onzin, terwijl nog steeds niemand inhoudelijk op mijn verhaal is in gegaan. Oh wacht, dan zou ik het waarschijnlijk eerst in kleutertaal en met lieve woordjes omlijst moeten hebben. Dat is wat jullie willen? Ik zeg gewoon hoe het is, als jullie daar de hekel aan hebt dan is internet misschien niet het juiste communicatiemiddel.

Denigrerend? Betweterig? Ik sta gewoon op beide poten op de grond, als ik goede redenen heb om aan te nemen dat mijn verhaal waar is, en dat ook niet wordt ontkracht dan sta ik daar ook voor. Ik zou de eerste zijn die zou zeggen dat ik mijn theorieen aanpas. Daar is nog op dit gebied nog geen reden voor geweest.

Je snapt niet hoe raar het is. 2 pagina's geleden vertelde ik jou dat je op weaknesses moet trainen, shizzle zoals boardpresses. Dat werdt toen weggewuifd als 'je snapt niet hoe ik inelkaar zit, ik weet het zelf wel'. Maar als iemand langs komt die PRECIES hetzelfde verhaal heeft, die niet geheel toevallig sterker is, dan luister je wel als een kleuter naar sesamstraat.

Ik snap het hele 'je moet je bek houden want je bent niet sterker' argument niet. Ik wordt meestal beschuldigt van het feit dat ik mijn krachtstats/progressie misbruik om een punt te maken, maar het blijkt dat jullie je daar écht schuldig aan maken.

ps. 'Mikey'. Het is Emile. Niet Emiel.
pps. Ik snap ook niet waarom Luc zijn verhaal wel constructief is. Het gaat als volgt: 'heb je wel eens X gedaan' om daarna zijn eigen PR's hier neer te kliederen. Daar is niets constructiefs aan. Mijn verhaal is tenminste gebasseerd op een theorie en logica in plaats van in de wilde weg tips gaan geven. Oh nee. Luc is sterker als jij, dan is op een magische manier opeens 'constructief'. Riiiiiiight.
ppps. Het is geen haat, en ben ook niet 'boos'. lolz.
Je hebt wel gelijk hoor, maar je bracht het wat "verkeerd"...
Nu zul jij zeggen: "So what?!"
Maar sommige mensen hechten daar waarde aan.
Laat het een les voor jou zijn, dat als je wilt dat mensen naar je luisteren, het ook belangrijk is hoe je de boodschap brengt.

Je hebt wel gelijk hoor, maar je bracht het wat "verkeerd"...
Nu zul jij zeggen: "So what?!"
Maar sommige mensen hechten daar waarde aan.
Laat het een les voor jou zijn, dat als je wilt dat mensen naar je luisteren, het ook belangrijk is hoe je de boodschap brengt.

Die les heb ik al geleerd maar bespaar mij de moeite om dat ook op internet te doen.

Dat is jouw keus natuurlijk...
Kun je in navolging van je bericht(en) wel lekker veel typen natuurlijk! :roflol:

Of mensen moeten zich niet zo aanstellen en realiseren waarom zou hier op DBB zitten. Voor de info, tips whatever. Ik kom hier niet om vriendjes te maken of om vuistdiep in iemand anders zijn reet te zitten om hij/zij sterker als mij is.

Dit is echt zonde van dit log, zet dit svp voort in een persoonlijk bericht. Luc zijn commentaar is zeker wel constructief, aangezien hij aangeeft wat hij gedaan heeft en hoe hij op die manier sterk is geworden. Dat hij zijn gewichten erbij zet is om huggy te stimuleren meer te gaan drukken. Jij bent ook zeker constructief bezig emile, alleen heb je een ontzettend nare manier van doen. Als jij je mening geeft moet iedereen het er maar mee eens zijn, maar als iemand vervolgens iets in jouw nadeel zegt moet hij meteen oprotten dit en dat. Vervolgens zeg je dat je hier niet zit om vrienden te maken, prima, maar heb dan op zijn minst het fatsoen normaal met mensen om te gaan. En nee ik heb qua kracht hier nog niets in te brengen, dus dat hoef jij mij niet te vertellen, als je dat van plan was. Zet eens de tips die jij voor huggy hebt in 1 bericht en dan is het aan huggy of hij er wat mee doet. Deze discussie is verder eindeloos, jij wilt laten zien dat je hier de slimste bent dus laat dat dan zien door het verstandigste te zijn en verder niet op onzin in te gaan. Niks persoonlijks hoor emile, ik moest het gewoon even kwijt :D Nette 200SQ trouwens, knap dat je dat in zo'n korte tijd voor elkaar hebt!

Ik weet niks nuttigs te zeggen, maar ik vind iedereen die hier post heel lief!

Terug
Naar boven