- Waardering
- 1.494
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch een mooie training dan.
En naar de max van de dag gerekend goed gewerkt
Blessures, klotezooi....
Jij bent altijd blessure vrij eh René?

. Het klinkt wellicht overdreven maar ik heb dit echt ervaren als de mooiste dag in mijn leven en heb er (ook de dagen erna) met volle teugen van genoten
. Zo, weer back to training.En blijven genieten René!
Een lieve, zorgzame vrouw is wat iedere man zou moeten hebben.![]()

René, beetje laat maar beter laat dan nooit, moge je veel gelukkige jaren toegewenst worden met je vrouw(tje)!!!!

. En daarbij is mijn log eigenlijk ook een vrij saai log...eigenlijk staat er zelden wat nieuws in en behoren de discussies die hier vaker gevoerd zijn tot het verleden. Het maakt verder ook niet veel uit...ik log om naderhand zelf terug te kunnen kijken en mijn trainingen te kunnen evalueren. Daarvoor heb ik dit forum in principe nog niet eens nodig...tis een beetje macht der gewoonte geworden om dan toch maar mijn trainingen hier te loggen.Thx Johnny, trouwe kameraad!
Je bent momenteel de enige die nog comment geeft in mijn log...alhoewel er schijnbaar genoeg mensen zijn die het lezen maar zich blijkbaar niet geroepen voelen om te reageren.
Alhoewel ik moet toegeven dat ik tegenwoordig ook nog maar zelden in de logs van anderen reageer hoewel ik wel diverse logs regelmatig induik. Met het "necedo gepiep" wat ik regelmatig laat horen maak ik natuurlijk ook niet veel vrienden op dit forum. En daarbij is mijn log eigenlijk ook een vrij saai log...eigenlijk staat er zelden wat nieuws in en behoren de discussies die hier vaker gevoerd zijn tot het verleden. Het maakt verder ook niet veel uit...ik log om naderhand zelf terug te kunnen kijken en mijn trainingen te kunnen evalueren. Daarvoor heb ik dit forum in principe nog niet eens nodig...tis een beetje macht der gewoonte geworden om dan toch maar mijn trainingen hier te loggen.

Thx Johnny, trouwe kameraad!
Je bent momenteel de enige die nog comment geeft in mijn log...alhoewel er schijnbaar genoeg mensen zijn die het lezen maar zich blijkbaar niet geroepen voelen om te reageren.
Alhoewel ik moet toegeven dat ik tegenwoordig ook nog maar zelden in de logs van anderen reageer hoewel ik wel diverse logs regelmatig induik. Met het "necedo gepiep" wat ik regelmatig laat horen maak ik natuurlijk ook niet veel vrienden op dit forum. En daarbij is mijn log eigenlijk ook een vrij saai log...eigenlijk staat er zelden wat nieuws in en behoren de discussies die hier vaker gevoerd zijn tot het verleden. Het maakt verder ook niet veel uit...ik log om naderhand zelf terug te kunnen kijken en mijn trainingen te kunnen evalueren. Daarvoor heb ik dit forum in principe nog niet eens nodig...tis een beetje macht der gewoonte geworden om dan toch maar mijn trainingen hier te loggen.

Ik kom juist speciaal zo nu en dan langs voor het 'necedo gepiep', ik houd wel van een relletje op z'n tijd!![]()

Daar is je log ook voor René
Het is voor jou, om er eens in terug te kijken als het juist goed, of juist slecht gaat.
Ik heb alleen weinig te zeggen meestal omdat je precies weet wat je wel wilt en wat je juist niet wilt (lees: geen zin in hebt/niet in geloofd)
En we kunnen moeilijk zeggen dat je het niet goed doet!
Ik vind het vet cool dat het zo goed gaat man.
Ik gun het je van harte, maar dat weet je wel denk ik
Ik weet nog dat ik op het puntje van mijn stoel zat in Alkmaar (dacht ik...) toen Ed een poging deed op 260kg.
Nog (heel) even en jij drukt hem man!
Nu, precies 14 dagen na mijn flink ellendige rugblessure te hebben opgelopen, snap ik steeds beter waarom jij doet wat je doet!
Ik hou je in de gaten man.
En geloof me, ik niet alleen hoor.
Er is alleen niet veel meer te zeggen dan af en toe eens wat veren in je reet te steken!
Ga zo door man, succes.

Aardig van je!

Als ik niets zinnig te zeggen heb reageer ik gewoon niet, aan gezever heeft niemand iets![]()