Hank McCoy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

...breek het ei op de rand van de koekepan en mik daarbij op het midden van het ei en laat het vervolgens voorzichtig in de pan glijden. Vergeet niet van tevoren wat boter in de pan te doen en deze te laten smelten en over de hele bodem van de pan te verdelen (anders zal je ei vastbakken aan de bodem)...als je het ei erin doet, schakel dan de hittebron lager in.
Niets mis mee!
Voor hen voor wie moeke- of vrouwlief normaliter nog de boterhammekes smeert of achter het fornuis staat nog enkele weetjes
Om zacht gekookte eieren te krijgen kook je een klein ei 3 Minuten, een middelgroot ei 4 Minuten en een groot ei 5 Minuten (gemiddeld dus 4 Minuten). Een spiegelei is klaar op het moment dat het eiwit wit en ondoorzichtig is...als krachtsporter wel voorzichtig zijn met het openbreken van het ei...breek het ei op de rand van de koekepan en mik daarbij op het midden van het ei en laat het vervolgens voorzichtig in de pan glijden. Vergeet niet van tevoren wat boter in de pan te doen en deze te laten smelten en over de hele bodem van de pan te verdelen (anders zal je ei vastbakken aan de bodem)...als je het ei erin doet, schakel dan de hittebron lager in.
Het lijkt allemaal simpel maar laatst had ik een aflevering van boer zoekt vrouw gezien of was het man bijt hond? Hoe dan ook er was een boer die ruim 40 was en altijd met zijn moeder had samengeleefd die zelfs nog de boterhammen voor hem smeerde...nadat zijn moeder overleden was wist hij niet hoe hij zelf een spiegelei moest maken en zocht een vrouw die voor hem wilde koken en het huishouden wilde doen (had de indruk dat hij niet wist dat je met vrouwtjes ook nog andere aangename dingen kon doen)![]()
Weet je zeker dat de voedingswaarde zo naar beneden gaat als het eigeel hard is..?
Zacht is het wel beter tegen depressies o.a...![]()
Ik bak alles met olijfolie, kokosolie schijnt nog beter te zijn.
.
Voel me momenteel zowel mentaal als fysiek sterk, hoop dat dat op het NK zelf ook nog het geval zal zijn 
Uiteraard is boter slechts een optie...(olijf)olie lijkt me gezonder, maar ik vind het wel erg spatten?

Nog niet echt gemerkt en dan nog. Als ik moeten kiezen tussen mijn fornuis eens extra poetsen en gezonder eten is mijn keuze snel gemaakt.

, komt goed...gewoon als een "ouwe diesel" door blijven tuffen 

Hey rene waar blijft je laatste shirt training?
Succes op het NK

Dat klopt! Gezondheid is het hoogste goed, alhoewel ik een hekel heb aan poetsen
Welke olijfolie gebruik je als ik vragen mag?