prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
probeer dat bw ff te behouden in januari, dan sneuvelt die 250!!!
daarom verwacht ik niet in januari onder de 150 uit te komen.

. Dus het goede voornemen…meer staand te sporten, vandaar de keuze voor de Standing Rows (niet te verwarren met Upright Rows).

en ben ik een beetje "bijgelovig" geworden
. De wedstrijd is "gestreden" als de laatste beurt gedrukt is en de scheidsrechters deze hebben beoordeelt. Daarop vooruit willen lopen lijkt me niet verstandig, het kan immers "vriezen" en het kan "dooien", toch? 

) gelezen dat mijn conculega Ed Fennema stopt met bankdrukken. Een hardnekkige schouderblessure heeft hem hiertoe helaas doen besluiten. Met 50 jaar is de teller bij 260kg blijven staan en ik ken er slechts heel weinigen die hem dat kunstje nadoen. Jammer voor de sport want Ed was op het WK Masters nog goed voor een bronzen medaille, maar ook wel begrijpelijk daar gezondheid het hoogste goed is.
.
Vraagje: Is het wel raadzaam zo dicht op je nk te toppen? Juist als je een keer op max effort hebt gezeten zie je vaak dat je hetzelfde een week later domweg niet haalt, helemaal niet als je het zoals jij van volume training moet hebben.
Oftewel, is het slim wat je hebt gedaan gister en met welke reden doe je dat?![]()
...ik doe vrijwel altijd op de "generale repetitie" nog net zo zwaar drukken als op de wedstrijd zelf. Men zegt wel eens dat je moet pieken op een wedstrijd en niet tijdens een training en dat klopt ook wel, maar ik doe zelden of nooit pieken tijdens trainingen en geef eerder de voorkeur om via een X-aantal reps met een bepaald gewicht uit te berekenen waar ik ongeveer zit. Tevens was het zo dat dit mijn enige training in shirt voor deze wedstrijd was (normaal doe ik meerdere trainingen in shirt en bouw het dan wat rustiger op, maar het is nu helaas niet anders).Gefeliciteerd Rene!
Cool dat je hem al hebt man.
Nu nog even op de wedstrijd en je bent "klaar"![]()
...maar laten we dat "EVEN" op een wedstrijd vooral niet onderschatten..zoals ik alreeds eerder aangaf is training en wedstrijd een verschil van dag en nacht. Het voordeel is dat ik nu weet dat het erin zit, het moet er alleen ook nog uitkomen 

Wow super Rene!!! Prachtig cijfer, dikke PR!
9 witte lampjes, zo mag het bij mij volgende week ook wel gaan![]()