- Waardering
- 3.219
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Training Homegym 18.04.2014
Zelfde Training als maandag alleen had ik vanaf het begin de RAM aangetrokken omdat ik mijn schouder niet tezeer wilde belasten. Daardoor kon ik pijnvrij trainen
. Shirts en slingshots zoals de RAM zijn in eerste instantie ontwikkelt om de schouders te beschermen en te ontlasten. Dat men er ook meer door kan drukken is mooi meengenomen. Heb helaas nog altijd wat last van mijn linkerschouder...en dat is de eerste keer in ruim 30 jaar krachtsport dat ik wat langer last heb van een pijnlijk gevoel in een van mijn schouders. Hoop dat het snel weer over zal gaan en geen serieuze blessure zal zijn.
ZALIG PASEN
Zelfde Training als maandag alleen had ik vanaf het begin de RAM aangetrokken omdat ik mijn schouder niet tezeer wilde belasten. Daardoor kon ik pijnvrij trainen
. Shirts en slingshots zoals de RAM zijn in eerste instantie ontwikkelt om de schouders te beschermen en te ontlasten. Dat men er ook meer door kan drukken is mooi meengenomen. Heb helaas nog altijd wat last van mijn linkerschouder...en dat is de eerste keer in ruim 30 jaar krachtsport dat ik wat langer last heb van een pijnlijk gevoel in een van mijn schouders. Hoop dat het snel weer over zal gaan en geen serieuze blessure zal zijn.ZALIG PASEN

of een uurtje op je gemakje eh René.