chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent wel een mooiboy Hugs
Lange slingers heb je trouwens.. Leuke foto's!
Je bent echt huge trouwens! Ik weet nu trouwens eindelijk wie je was bij het NK bankdrukken 2009Ik zat al te peinzen wie je nou precies was!
...maar verder heb ik geen voorstelling van wie je bent 
Mooie foto's Huggy! Je hebt idd lange armen. Ik heb hetzelfde, al lijken die van mij erg propperig en kort...
Je staat idd erg hoog. Dit kost erg veel kracht. Volgende keer pullen in de loop vanuit sprinters start-positie. Wedden dat je een keigoede tijd neerzet.
Echt waar Hummy? Ik jou ook 
Hebben we ons gezien op het NK?
De volgende keer dat je me ziet, maak je je kenbaar O.K?
Ik weet dat je iets groter en slanker dan mij bent...maar verder heb ik geen voorstelling van wie je bent
![]()
Die natchai en tom zijn sowieso 200+ bencher, respectievelijk 230 en 225. Salah Arra zou eerst ook mee gaan, maar die kon niet.
en dan met z'n eigen intro nummer (ich will van rammstein) binnenkomen lopen
Ja ik wil binnenkort ook maar weer ´s wat wedstrijden bezoeken! Naja, zo kwam ik in jouw log terecht.. omdat jij begon over NK bankdrukken 2009! Wij waren om Ralph Bouhuizen toe te juichen/uit te lachen..
Was met Natchai van der hoek, Tom van der kieft, en nog stel maten van meDie natchai en tom zijn sowieso 200+ bencher, respectievelijk 230 en 225. Salah Arra zou eerst ook mee gaan, maar die kon niet.
Die namen ken je vast wel?
Heb je die Marc gezien? die als openingsbeurt 200 wilde drukken, en toen last minute wijzigde in 150, waarop hij 3 keer faaldeen dan met z'n eigen intro nummer (ich will van rammstein) binnenkomen lopen
Nu ik je foto's zo zie, kan ik me wel een gast herinneren van jouw formaat, die langs kwam lopen..
.Sommige namen zeggen me wel iets, maar ik ken niet iedereen persoonlijk.
200kg als openingsbeurt willen doen, en dan uitbommen met 150kg.
Mja...ik kan slechts voor mezelf spreken...ik doe mijn eerste beurt altijd met een gewicht wat ik ook aan kan als ik een slechte dag zou hebben.
Als je namelijk faalt bij de eerste beurt legt dat een grote druk op je...als je daarentegen een goede eerste beurt neerzet geeft dat vertrouwen.

Dan verkeer je in ieder geval in goed, en inspirerend gezelschap!Ja ik wil binnenkort ook maar weer ´s wat wedstrijden bezoeken! Naja, zo kwam ik in jouw log terecht.. omdat jij begon over NK bankdrukken 2009! Wij waren om Ralph Bouhuizen toe te juichen/uit te lachen..
Was met Natchai van der hoek, Tom van der kieft, en nog stel maten van meDie natchai en tom zijn sowieso 200+ bencher, respectievelijk 230 en 225. Salah Arra zou eerst ook mee gaan, maar die kon niet.
Die namen ken je vast wel?
Heb je die Marc gezien? die als openingsbeurt 200 wilde drukken, en toen last minute wijzigde in 150, waarop hij 3 keer faaldeen dan met z'n eigen intro nummer (ich will van rammstein) binnenkomen lopen
Nu ik je foto's zo zie, kan ik me wel een gast herinneren van jouw formaat, die langs kwam lopen..

Dan verkeer je in ieder geval in goed, en inspirerend gezelschap!![]()
Kan ook niet zeggen dat het heel erg vriendelijk lui waren.. Waren wel bereid adviezen te geven, maar als je vroeg naar de reden waarom ze dat aanraadden werden ze telkens boos

Dat vriendelijke gaat er inderdaad vaak wel af bij gasten die "gebruiken" Het zal wel de hoge test waardes zijn die ze hebben, die daar voor zorgt... Ik heb dat zelf ook wel gemerkt vroeger. Liep ik nog steeds te grappen en te grollen zoals we altijd deden, konden "ze" er ineens niet meer om lachen!Ik trainde ook met hun.. maar dat sportschooltje was alleen 's middags en 's avonds open, dus met late diensten kon ik niet trainenKan ook niet zeggen dat het heel erg vriendelijk lui waren.. Waren wel bereid adviezen te geven, maar als je vroeg naar de reden waarom ze dat aanraadden werden ze telkens boos
Gek genoeg trainden hun volgens een simpele BB-split.. borst/biceps 2x per week, rug/schouders/triceps 2x per week, en dan 1 keer benen. Alles 6-8 reps, en rustig opbouwen. Werkte voor mij totaal niet, voor hun wel. Maarja, hun waren ook behoorlijk juiced
Want IPF gecontroleerd of niet.. Op het NK bankdrukken 2009 kon ik de juicers zo er uit pikken Hugs. Die controles zeggen ook niet alles![]()
Niet iedereen heeft daar last van gelukkig, maar toch.
Wat ik me afvraag is wat jij RAW kunt benchen in gewone sportschoolsT. Dus geen pauze, alleen een lichte tik op de borst en dan weer uitstoten. Niet lettend op techniek in de zin van wedstrijdtechnisch goedgekeurde beurt.
Ik denk dat je dan toch nog meer gewicht pakt.
Of niet?
Ik trainde ook met hun.. maar dat sportschooltje was alleen 's middags en 's avonds open, dus met late diensten kon ik niet trainenKan ook niet zeggen dat het heel erg vriendelijk lui waren.. Waren wel bereid adviezen te geven, maar als je vroeg naar de reden waarom ze dat aanraadden werden ze telkens boos
Gek genoeg trainden hun volgens een simpele BB-split.. borst/biceps 2x per week, rug/schouders/triceps 2x per week, en dan 1 keer benen. Alles 6-8 reps, en rustig opbouwen. Werkte voor mij totaal niet, voor hun wel. Maarja, hun waren ook behoorlijk juiced
Want IPF gecontroleerd of niet.. Op het NK bankdrukken 2009 kon ik de juicers zo er uit pikken Hugs. Die controles zeggen ook niet alles![]()
.
Wellicht dat ik dan nog wel enkele forumleden zal tegenkomen?ik zit in ook in die bus... maar reneee ik vind wel dat je 2x kan betalen dan want je neemt 2 plaatsen in bezit...
...mja...je hebt gelijk, maar raad eens...ik heb een plaatsje naast jou gereserveerd...lekker knus, toch? 
dan moet je boven op me vriendin zitten... maar denk dat dat ze dat wel leuk vind... ze houd van ''groot''![]()
...en als het nou toch zou tegenvallen, wil ik haar ook wel op mijn schoot nemen...ik doe daar absoluut niet moeilijk over, voor je vrienden heb je tenslotte wat over...geen enkel probleem 
dan moet je boven op me vriendin zitten... maar denk dat dat ze dat wel leuk vind... ze houd van ''groot''![]()