AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

ik vind die laatste foto meer een angstaanjagend :windup:

Je bent wel een mooiboy Hugs:D

Lange slingers heb je trouwens.. Leuke foto's!:)

Je bent echt huge trouwens! Ik weet nu trouwens eindelijk wie je was bij het NK bankdrukken 2009:D Ik zat al te peinzen wie je nou precies was!

• Topic Starter Topic Starter
Je bent wel een mooiboy Hugs:D

Lange slingers heb je trouwens.. Leuke foto's!:)

Je bent echt huge trouwens! Ik weet nu trouwens eindelijk wie je was bij het NK bankdrukken 2009:D Ik zat al te peinzen wie je nou precies was!

Hebben we ons gezien op het NK?
De volgende keer dat je me ziet, maak je je kenbaar O.K?
Ik weet dat je iets groter en slanker dan mij bent;)...maar verder heb ik geen voorstelling van wie je bent :(

Mooie foto's Huggy! Je hebt idd lange armen. Ik heb hetzelfde, al lijken die van mij erg propperig en kort...;)

Je staat idd erg hoog. Dit kost erg veel kracht. Volgende keer pullen in de loop vanuit sprinters start-positie. Wedden dat je een keigoede tijd neerzet.

Ik zal voor het NK vaker gaan oefenen en je wijze raad zeker toepassen!

Hebben we ons gezien op het NK?
De volgende keer dat je me ziet, maak je je kenbaar O.K?
Ik weet dat je iets groter en slanker dan mij bent;)...maar verder heb ik geen voorstelling van wie je bent :(

Ja ik wil binnenkort ook maar weer ´s wat wedstrijden bezoeken! Naja, zo kwam ik in jouw log terecht.. omdat jij begon over NK bankdrukken 2009! Wij waren om Ralph Bouhuizen toe te juichen/uit te lachen..

Was met Natchai van der hoek, Tom van der kieft, en nog stel maten van me:) Die natchai en tom zijn sowieso 200+ bencher, respectievelijk 230 en 225. Salah Arra zou eerst ook mee gaan, maar die kon niet.

Die namen ken je vast wel?

Heb je die Marc gezien? die als openingsbeurt 200 wilde drukken, en toen last minute wijzigde in 150, waarop hij 3 keer faalde:D en dan met z'n eigen intro nummer (ich will van rammstein) binnenkomen lopen:roflol:

Nu ik je foto's zo zie, kan ik me wel een gast herinneren van jouw formaat, die langs kwam lopen..

Ja ik wil binnenkort ook maar weer ´s wat wedstrijden bezoeken! Naja, zo kwam ik in jouw log terecht.. omdat jij begon over NK bankdrukken 2009! Wij waren om Ralph Bouhuizen toe te juichen/uit te lachen..

Was met Natchai van der hoek, Tom van der kieft, en nog stel maten van me:) Die natchai en tom zijn sowieso 200+ bencher, respectievelijk 230 en 225. Salah Arra zou eerst ook mee gaan, maar die kon niet.

Heb je die Marc gezien? die als openingsbeurt 200 wilde drukken, en toen last minute wijzigde in 150, waarop hij 3 keer faalde:D en dan met z'n eigen intro nummer (ich will van rammstein) binnenkomen lopen:roflol:

Nu ik je foto's zo zie, kan ik me wel een gast herinneren van jouw formaat, die langs kwam lopen..

Sommige namen zeggen me wel iets, maar ik ken niet iedereen persoonlijk.

200kg als openingsbeurt willen doen, en dan uitbommen met 150kg :eek:.
Mja...ik kan slechts voor mezelf spreken...ik doe mijn eerste beurt altijd met een gewicht wat ik ook aan kan als ik een slechte dag zou hebben.
Als je namelijk faalt bij de eerste beurt legt dat een grote druk op je...als je daarentegen een goede eerste beurt neerzet geeft dat vertrouwen.

Sommige namen zeggen me wel iets, maar ik ken niet iedereen persoonlijk.

200kg als openingsbeurt willen doen, en dan uitbommen met 150kg :eek:.
Mja...ik kan slechts voor mezelf spreken...ik doe mijn eerste beurt altijd met een gewicht wat ik ook aan kan als ik een slechte dag zou hebben.
Als je namelijk faalt bij de eerste beurt legt dat een grote druk op je...als je daarentegen een goede eerste beurt neerzet geeft dat vertrouwen.

Dat sowieso.. maar hij heeft ooit wel 200 gelift, en toen heel lang geen wedstrijden meer gedaan, en hij deed nu voor de lol mee:rolleyes:

Die 200 was meer om mensen te stangen.. je hoorde het publiek ook wel, en Bumper zat 'm ook vol in de zeik te nemen:D

Naja goed.. volgende keer dat ik ga zal ik me kenbaar maken!:D

Hopen dat ik de goeie voor me heb dan:p

Dan verkeer je in ieder geval in goed, en inspirerend gezelschap! ;)

Wat ik me afvraag is wat jij RAW kunt benchen in gewone sportschoolsT. Dus geen pauze, alleen een lichte tik op de borst en dan weer uitstoten. Niet lettend op techniek in de zin van wedstrijdtechnisch goedgekeurde beurt.
Ik denk dat je dan toch nog meer gewicht pakt. :)
Of niet?

Dan verkeer je in ieder geval in goed, en inspirerend gezelschap! ;)

Ik trainde ook met hun.. maar dat sportschooltje was alleen 's middags en 's avonds open, dus met late diensten kon ik niet trainen:o Kan ook niet zeggen dat het heel erg vriendelijk lui waren.. Waren wel bereid adviezen te geven, maar als je vroeg naar de reden waarom ze dat aanraadden werden ze telkens boos:(

Gek genoeg trainden hun volgens een simpele BB-split.. borst/biceps 2x per week, rug/schouders/triceps 2x per week, en dan 1 keer benen. Alles 6-8 reps, en rustig opbouwen. Werkte voor mij totaal niet, voor hun wel. Maarja, hun waren ook behoorlijk juiced:D

Want IPF gecontroleerd of niet.. Op het NK bankdrukken 2009 kon ik de juicers zo er uit pikken Hugs. Die controles zeggen ook niet alles:D

Ik trainde ook met hun.. maar dat sportschooltje was alleen 's middags en 's avonds open, dus met late diensten kon ik niet trainen:o Kan ook niet zeggen dat het heel erg vriendelijk lui waren.. Waren wel bereid adviezen te geven, maar als je vroeg naar de reden waarom ze dat aanraadden werden ze telkens boos:(

Gek genoeg trainden hun volgens een simpele BB-split.. borst/biceps 2x per week, rug/schouders/triceps 2x per week, en dan 1 keer benen. Alles 6-8 reps, en rustig opbouwen. Werkte voor mij totaal niet, voor hun wel. Maarja, hun waren ook behoorlijk juiced:D

Want IPF gecontroleerd of niet.. Op het NK bankdrukken 2009 kon ik de juicers zo er uit pikken Hugs. Die controles zeggen ook niet alles:D
Dat vriendelijke gaat er inderdaad vaak wel af bij gasten die "gebruiken" Het zal wel de hoge test waardes zijn die ze hebben, die daar voor zorgt... Ik heb dat zelf ook wel gemerkt vroeger. Liep ik nog steeds te grappen en te grollen zoals we altijd deden, konden "ze" er ineens niet meer om lachen! :rolleyes: Niet iedereen heeft daar last van gelukkig, maar toch.
Ik sprak laatst een gast van mijn leeftijd, die nu ook (?!) alleen nog maar wat fitness doet. Hij zei me dat hij in die tijd thuis ook niet te genieten was, en als hij op stap was altijd de confrontatie opzocht enzo. Dat is wel een jammerlijke bijwerking, als je dat hebt.

"vroeger" trainde iedereen die aan powerlifting en strongman deed hier in de buurt "gewoon" een bodybuilding schema met pyramide sets naar lage reps toe. Ze hadden toen ook geen stenen en een yoke enzo, dat zagen ze wel op de wedstrijd. Waren er natuurlijk ook niet echt serieus mee bezig.

Tegenwoordig "gebruiken" ze nog al snel hoor vind ik. Allez, tegenwoordig..? Dat is eigenlijk ook altijd al zo geweest, alleen deden ze er vroeger wat stiekemer over heb ik het idee. En dan stoppen ze een half jaar, en zijn "ze" ineens "natural"! ;)

Wat ik me afvraag is wat jij RAW kunt benchen in gewone sportschoolsT. Dus geen pauze, alleen een lichte tik op de borst en dan weer uitstoten. Niet lettend op techniek in de zin van wedstrijdtechnisch goedgekeurde beurt.
Ik denk dat je dan toch nog meer gewicht pakt. :)
Of niet?

Ik vrees dat het nogal tegenvalt wat ik raw duw...zwaarder dan 180kg ben ik raw nog niet gegaan. Een shirt scheelt dus al gauw zo'n 30kg (bij mij althans).
Om diverse reden ga ik echter raw zelden zo zwaar...je moet namelijk een goede spotter hebben, liefst zelfs 3(!) één achter je, en vervolgens nog links en rechts van je...want op het moment dat het misgaat met zo'n gewicht is de kans op een vervelende blessure reël.

Als ik in shirt train, doe ik dat altijd bij Leon Smeets in Spaubeek, die me helpt bij het aantrekken van zo'n benchshirt (alleen lukt dat niet, mij althans niet) en dan zijn er genoeg mensen die opletten, hetgeen vertrouwen schenkt.

Daarbij train ik altijd dezelfde techniek, wedstrijd of niet...hoofd en billen altijd op de bank, alleen doe ik buiten het wedstrijdseizoen niet het gewicht "dood" leggen op mijn borst.

Ik weet dat er ook binnen de NPB of IPF helaas sporters zijn, die zich niet aan de regels houden. Het is overigens niet de IPF of de NPB die controleerd...het is de dopingautoriteit die controleerd...de NPB heeft verder geen enkele invloed op de frequentie waarin dit gebeurd en bepaald ook niet wie er gecontroleerd word. Als je een nieuw record drukt, moet je sowieso een controle ondergaan, en op het moment dat je meer dan 110 wilkspunten bij bankdrukken drukt heb je kans dat je er vroeg of laat uitgelicht wordt. Ik heb 120 Wilkspunten en maak dus potentieel kans op een controle.

Ik blijf het jammer vinden dat je mensen hebt die "juice" gebruiken...ik denk wel dat de lat ook steeds hoger komt te liggen...het is dan ook maar de vraag of de powerliftrecords die er zijn (maakt niet uit bij welke bond) op eigen kracht zijn gelift. Maar dat zie je bij iedere sport...vergelijk maar eens de prestaties van 25 jaar geleden met die van nu. En ik geloof ook nog wel dat betere kennis van voeding(ssuplementen), geavanceerdere en specifiekere trainingsmethoden enz. ertoe bijdragen dat men nu meer kan dan toen...maar alles in mate...en zeker niet in die mate die ik tegenwoordig zie! En zoals gezegd geldt dat voor vrijwel iedere tak van sport!

Vandaag nog getraind met Alex Moonen, Maurice Hellenbrand en Frans Heuts op het bedrijfsterrein van de familie Hellenbrand in Brunssum.

We hebben vrachtwagentrekken in harnas gedaan, vervolgens nog met touw en hand over hand slede trekken.
Pff...het was best wel heavy...er moet nog e.e.a. gebeuren voordat ik "tevreden" mag zijn :o.

Het is vooral een "genot" om Alex bezig te zien...tjonge wat is die kerel goed op dreef...ik hoop dat hij over twee weken bij de Sterkste Man van NL bij de top 3 zal mogen eindigen.
In elk geval gaan we met een bus fans vanuit Brunssum mee om hem aan te moedigen :) Wellicht dat ik dan nog wel enkele forumleden zal tegenkomen?

ik zit in ook in die bus... maar reneee ik vind wel dat je 2x kan betalen dan want je neemt 2 plaatsen in bezit...

dan moet je boven op me vriendin zitten... maar denk dat dat ze dat wel leuk vind... ze houd van ''groot'' :D

dan moet je boven op me vriendin zitten... maar denk dat dat ze dat wel leuk vind... ze houd van ''groot'' :D

Klinkt gezellig...en vroomschoop is slechts op een "steenworp" van Brunssum...voor die paar "minuutjes" kan ik ook wel op haar schootje zitten ;)...en als het nou toch zou tegenvallen, wil ik haar ook wel op mijn schoot nemen...ik doe daar absoluut niet moeilijk over, voor je vrienden heb je tenslotte wat over...geen enkel probleem :D

Terug
Naar boven