- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
84? Niets mis mee, zou ik direct voor tekenen 😉...ik vind eerlijk gezegd mijn kuiten met zo'n 44-45cm vrij smal voor iemand van mijn lengte (185cm) en zo'n 150kg zwaar 🤭. Mijn vrouw heeft dikkere kuiten dan ik, echt waar!🤣😂😂😂😂😂😂😂
Ik word 84 kompel! 💪🏻
Ik heb ook wel eens gelezen dat je kuitomvang hetzelfde moet zijn als je bovenarm omvang… 💪🏻
Kuitomvang hetzelfde als bovenarmomvang?
Dan heb ik nog zo'n 5cm te gaan.
Alhoewel mijn onderbeen weinig vetmassa heeft, hetgeen ik helaas niet van mijn bovenarm kan zeggen 🤭 een beetje vormloze massa, net als de rest ook 🤣
Het enige wat redelijk goed ontwikkeld is zijn mijn borstspieren waarschijnlijk omdat ik die spiergroep als enige altijd consequent getraind heb de laatste 40 jaar.
Met een borstomvang van zo'n 150cm kan ik concureren met Arnold in zijn piekjaren...helaas heb ik niet zo'n wespentaille en six pack als hij dat had en valt het in het niet 🤭
Stel je voor ik zou de rest ook net zo consequent getraind hebben kon ik zo meedoen aan een bodybuilding wedstrijd 😉
Maar het nadeel van zo'n wedstrijd is dat je letterlijk niets kunt verbergen, alhoewel een paar sokken in het broekje dan ziet het ook op die plek indrukwekkend uit 🤣
Zo, nu heb ik genoeg slap geluld voor vandaag 😉