- Waardering
- 97
Haha, ik heb de foto's van Jules gezien. Was mooi om te zien.
Ik heb geen idee of er een PL-vereniging hier in de buurt is (Rotterdam e.o.) maar ik zal vast nog weleens jullie kant opkomen want ik wil die gym van Jules ook nog een keer zien.
Tja, mij strikken voor de NPB? Daar zou ik eens goed over na moeten denken want ik weet niet of mijn vriendin het er mee eens is als ik ook nog wedstrijden in de winter zou gaan draaien. Ik neem het het in beraad om het maar eens zo te zeggen.
Ik heb geen idee of er een PL-vereniging hier in de buurt is (Rotterdam e.o.) maar ik zal vast nog weleens jullie kant opkomen want ik wil die gym van Jules ook nog een keer zien.
Tja, mij strikken voor de NPB? Daar zou ik eens goed over na moeten denken want ik weet niet of mijn vriendin het er mee eens is als ik ook nog wedstrijden in de winter zou gaan draaien. Ik neem het het in beraad om het maar eens zo te zeggen.

Zucht, als ik dit zo lees dan zou ik eigenlijk ook een beetje "obamaspirit" kunnen gebruiken...Yes, I can!
.
.
Ben je vergeten toen je de eerste keer bij Leon binnenkwam? Hoe je toen duwde op de bank? En kijk hoe het nu gaat! Waarom zou je dat met de squat en deadlift niet lukken? En wat betreft die verwachingen...
Je traint toch zeker maar voor 1 persoon, en dat is dat manneke met die respectabele pens.

.
ik lees jouw log ook hoor...je ligt nog altijd ruim 10 kg op me voor.