Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

Haha, ik heb de foto's van Jules gezien. Was mooi om te zien.

Ik heb geen idee of er een PL-vereniging hier in de buurt is (Rotterdam e.o.) maar ik zal vast nog weleens jullie kant opkomen want ik wil die gym van Jules ook nog een keer zien.

Tja, mij strikken voor de NPB? Daar zou ik eens goed over na moeten denken want ik weet niet of mijn vriendin het er mee eens is als ik ook nog wedstrijden in de winter zou gaan draaien. Ik neem het het in beraad om het maar eens zo te zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ik heb de foto's van Jules gezien. Was mooi om te zien.

Ik heb geen idee of er een PL-vereniging hier in de buurt is (Rotterdam e.o.) maar ik zal vast nog weleens jullie kant opkomen want ik wil die gym van Jules ook nog een keer zien.

Tja, mij strikken voor de NPB? Daar zou ik eens goed over na moeten denken want ik weet niet of mijn vriendin het er mee eens is als ik ook nog wedstrijden in de winter zou gaan draaien. Ik neem het het in beraad om het maar eens zo te zeggen.

Ik denk dat Jules er absoluut niets op tegen heeft als jij eens naar zijn gym zou komen...er trainen daar wel enkele "zware" jongens (Alexander Moonen is inmiddels een begrip in de SM-wereld en natuurlijk Jules zelf ook!) Wat die wedstrijden voor de NPB betreft zijn het er niet zoveel hoor!
Je hebt de clubcompetitie (meestal 2 per jaar) en het NK

En wat verenigingen betreft zijn er 2 bij jou in de buurt...
KSV Schuttersveld Rotterdam en KSV Olympia beiden zijn lid van de NPB...adressen vind je op de site van de NPB www.powerliftingbond.nl

Conclusie: Kijk je vriendin eens heel lief aan!;)

Hey Huggy!

Al eens gedacht aan een pr functie bij de NPB?;)

Wat betreft de triceps: Ik ben niet zo thuis in de "oefeningtermologie" maar als ik de term skullcrusher goed interpreteer, dan was dit toch wel een favoriet. Daarbij maakte het mij niet uit of de straight barbel, of EZ bar werd gebruikt. Word tijd dat ik die oefening weer ga oppakken. Zal ik denk ik pas in de "zomerstop" weer kunnen doen.

En wat betreft dat wereldrecord deadliften. Dat hoeft inderdaad niet. Als je maar begint met deadliften....(en squat):D

Hey Huggy!

Al eens gedacht aan een pr functie bij de NPB?;)

Wat betreft de triceps: Ik ben niet zo thuis in de "oefeningtermologie" maar als ik de term skullcrusher goed interpreteer, dan was dit toch wel een favoriet. Daarbij maakte het mij niet uit of de straight barbel, of EZ bar werd gebruikt. Word tijd dat ik die oefening weer ga oppakken. Zal ik denk ik pas in de "zomerstop" weer kunnen doen.

En wat betreft dat wereldrecord deadliften. Dat hoeft inderdaad niet. Als je maar begint met deadliften....(en squat):D

Hé Denkemenke!

Goede wijn behoeft geen krans zegt men, maar een beetje "free publicity" op dit forum voor de NPB kan geen kwaad, toch?;)

Skullcrusher is de triceps extension waarbij je halter tegen je voorhoofd laat zakken (vandaar de naam "schedelkraker" voor als het eens mis gaat:D)...tja...ik vind van mezelf dat ik meer triceps mag doen...ben alleen nog een beetje zoekende...naar wat voor mij echt goed werkt.

Jullie willen me allemaal aan het DL en KB krijgen, Leon Smeets, Wim Wamsteeker, Jules Bremers...jongens ik kan alleen maar bankdrukken...als iemand met zo'n "respectabele pens" als ik op het powerliftplankier zou verschijnen wekt dat altijd bepaalde verwachtingen...verwachtingen die ik niet kan waarmaken...ik heb altijd veel te eenzijdig getraind...nooit echt serieus KB en DL gedaan...mijn KB en DL staan dan ook totaal niet in verhouding met het BD...ik kan meer BD dan KB :o Zucht, als ik dit zo lees dan zou ik eigenlijk ook een beetje "obamaspirit" kunnen gebruiken...Yes, I can!;)

By the way...ik mis jouw verslag van maandag...of heb je niet meer getraind?...of zat het wellicht ietsiepietsie tegen?...je weet het hé, ook de mindere trainingen worden genoteerd op het log ;)

Suc6 alvast voor a.s. zondag in Alkmaar...maak er wat moois van!

Triceps killer!

Vanmorgen naar Haeflandsport met het voornemen om toch eens eindelijk een tricepsoefening doen die voor mij werkt!

Vol goede moed op de drukbank gaan liggen...en een extension (skull crusher) geprobeerd…pff...het is bij proberen gebleven…anderen hebben ontzettend veel baat bij extensions maar zelf blijk ik daar toch helemaal niets mee te hebben…het veroorzaakt bij mij alleen maar zere polsen, ellebogen en schouders...ik ervaar het persoonlijk helaas als een heel onnatuurlijke beweging:(.

En opeens zag ik het "licht"...floor presses...:banana:
Ik koos voor de volgende uitvoering, en let op tis een duur woord: paused close grip floor press with legs straight.
En nu in Algemeen Beschaafd Nederlands...ik ging met mijn respectabele pens op de vloer liggen (wat voor menige hilariteit zorgde bij andere gymleden) waarbij ik mijn benen gestrekt voor me hield (zodat cheaten niet mogelijk was) en pakte de halter in een smalle greep vast, waarbij ik de halter iedere keer voor 2 seconden kort boven mijn borst stil hield voordat ik deze explosief omhoog drukte.

Tjonge...wat kreeg ik daar een pomp van in mijn triceps, het was zo erg dat mijn hele armen begonnen te trillen, volgens mij trilde de hele sportschool mee! Met het luie zweet wat toen bij lazy bear uit de poriën gutste konden ze volgens mij de hele sportschool dweilen:eek:.
Dat is hem dus...lang gezocht, maar uiteindelijk gevonden...floor presses!!! :thumbs:

Een goede uitleg over de uitvoering vind je overigens op:
http://www.criticalbench.com/floor-press.htm
Ik heb het vervolgens met 6x8x80kg gedaan en geloof me, de eerste keer was dit zwaar zat!

Vervolgens nog wat front barbell raise gedaan met de lege halter (3x10x20kg).
Toen nog (6x10x50kg) wide grip pendlay barbell row en wat dumbbell hammercurltjes (3x10x16kg). Pff...mijn armen bleven "trillen"...;)

"Floor presses" is idd een hele fijne oefening om je triceps aan te pakken en dus een goede carry-over op je Bench. Heb je weleens J.M presses gedaan? Ook een goede oefening om je bench op te krikken.

"Floor presses" is idd een hele fijne oefening om je triceps aan te pakken en dus een goede carry-over op je Bench. Heb je weleens J.M presses gedaan? Ook een goede oefening om je bench op te krikken.

Hoi!

JM presses is een "mengelmoes" van smal drukken en extensions toch?

Je pakt in een vrij smalle greep, en in plaats van de halter naar je borst te brengen laat je hem in een extensionbeweging (afhankelijk van de lengte van je armen) neerkomen op je sleutelbeen respectievelijk je kin?

Heb ik inderdaad ooit eens geprobeerd...vond hem persoonlijk niet zo geweldig...ik weet dat het een oefening is waar anderen enorm sterk door schijnen te worden...maar ja, wat voor de een werkt, hoeft niet persé voor de ander te werken, toch?

Zoals Sint Paulus alreeds aan de christenen van Tessalonica schreef (1 Tess. 5:21). "Onderzoek alles en behoud het goede"!;)

Hé Denkemenke!

Goede wijn behoeft geen krans zegt men, maar een beetje "free publicity" op dit forum voor de NPB kan geen kwaad, toch?;)

Skullcrusher is de triceps extension waarbij je halter tegen je voorhoofd laat zakken (vandaar de naam "schedelkraker" voor als het eens mis gaat:D)...tja...ik vind van mezelf dat ik meer triceps mag doen...ben alleen nog een beetje zoekende...naar wat voor mij echt goed werkt.

Jullie willen me allemaal aan het DL en KB krijgen, Leon Smeets, Wim Wamsteeker, Jules Bremers...jongens ik kan alleen maar bankdrukken...als iemand met zo'n "respectabele pens" als ik op het powerliftplankier zou verschijnen wekt dat altijd bepaalde verwachtingen...verwachtingen die ik niet kan waarmaken...ik heb altijd veel te eenzijdig getraind...nooit echt serieus KB en DL gedaan...mijn KB en DL staan dan ook totaal niet in verhouding met het BD...ik kan meer BD dan KB :o Zucht, als ik dit zo lees dan zou ik eigenlijk ook een beetje "obamaspirit" kunnen gebruiken...Yes, I can!;)

By the way...ik mis jouw verslag van maandag...of heb je niet meer getraind?...of zat het wellicht ietsiepietsie tegen?...je weet het hé, ook de mindere trainingen worden genoteerd op het log ;)

Suc6 alvast voor a.s. zondag in Alkmaar...maak er wat moois van!

Reneeke! :hamer: Ben je vergeten toen je de eerste keer bij Leon binnenkwam? Hoe je toen duwde op de bank? En kijk hoe het nu gaat! Waarom zou je dat met de squat en deadlift niet lukken? En wat betreft die verwachingen...:moon: Je traint toch zeker maar voor 1 persoon, en dat is dat manneke met die respectabele pens.;) Elke beurt die je maakt, en of dat nu 100 200 of 300kg is, dat is niet relevant, je hebt er voor getraint en daar gaat het om!
Je geeft ook aan dat je squat en deadlift niet in verhouding staat tot je bench. Mijn deadlift staat ook niet in verhouding tot de rest en blijf wat dat betreft ook ver achter op de rest van het deelnemersveld. Dat is een handicap waar ik komende zomer aan moet werken (samen met jou?) Dus ik zou zeggen: Become strong, START lifting!:D

Maandag was ik weer in Utrecht voor mijn werk. In het hotel is wel een fitnesszaaltje, het was echter al laat voordat we in het hotel waren. Maar ik heb dat vandaag gecompenseerd (zie log). En de rest van de week:rust:zzz:

Reneeke! :hamer: Ben je vergeten toen je de eerste keer bij Leon binnenkwam? Hoe je toen duwde op de bank? En kijk hoe het nu gaat! Waarom zou je dat met de squat en deadlift niet lukken? En wat betreft die verwachingen...:moon: Je traint toch zeker maar voor 1 persoon, en dat is dat manneke met die respectabele pens.;) Elke beurt die je maakt, en of dat nu 100 200 of 300kg is, dat is niet relevant, je hebt er voor getraint en daar gaat het om!
Je geeft ook aan dat je squat en deadlift niet in verhouding staat tot je bench. Mijn deadlift staat ook niet in verhouding tot de rest en blijf wat dat betreft ook ver achter op de rest van het deelnemersveld. Dat is een handicap waar ik komende zomer aan moet werken (samen met jou?) Dus ik zou zeggen: Become strong, START lifting!:D

Tegen jouw logica is niets in te brengen...never say never...de wonderen zijn de wereld nog niet uit...Maaaaaar ondanks dat ik mezelf lazy noem, ben ik toch wel ietsiepietsie een strever...met bankdrukken heb ik vrijwel nergens last van (soms een irritatie aan een schouder of elleboog), maar als ik ga KB en DL krijg ik last van mijn onderrug...althans als ik met "serieuze" gewichten wil trainen.

Vandaag getraind bij Haeflandsport.

Flat bench press: 2 x 8 x 70, 5 x 100, 5 x 130, 2 x 5 x 145, 1 x 5 x 142,5 en 2 x 5 x 140kg.
Ik had eigenlijk 5x5x145 willen benchen, maar ik had nog last van mijn triceps door de floor press van woensdag. Vervolgens wel nog floorpress gedaan, ik vind het echt een schitterende oefening :thumbs:

Close grip floor press with legs straight: 8 x 70, 8 x 80, 2 x 8 x 90kg.
Ik heb wel het idee dat die 3x per week onder het halter kruipen voor lazy bear wat veel van het goede is...merk dat ik toch wel wat meer herstel nodig heb.

Vervolgens wilde ik gaan barbell rowen, maar mijn onderrug voelde niet goed aan...toen maar een “Jeanette-oefening” zoals pulldown gedaan, en nog wat met andere rowmachines gespeeld...niet echt serieus gewerkt...ik ben wat mijn rug betreft ook een beetje zoekende.:dunno:

De pendlay row (90% voorover gebogen, lichaam dus parallel aan de vloer, veroorzaakt toch wat stress in mijn onderrug)...nu schoot me later (toen ik helaas weer thuis was) in dat er ook zoiets als een Yatesrow bestaat. Genoemd naar de legendarische Dorian Yates, waarbij je je lichaam i.p.v. 90% slechts 45% voorover buigt en de halter niet naar de borststreek brengt, maar naar de buik onder de navel trekt. Yates deed die ook nog eens met een onderhandse greep om de biceps meer te activeren. Deze wil ik eens serieus gaan proberen…heeft iemand van jullie ervaring ermee, en hoe voeren jullie de barbell row eigenlijk uit of welke andere rugoefeningen zijn jullie favoriet?

Prettig weekend allemaal en de heren en dames wat zondag bij het NK powerliften in Alkmaar van de partij zijn: Suc6!

euh? eerst dacht ik dat je maandag bankte en donderdag..
nu zie ik dat je je donderdag training heb verpest omdat iemand je op het idee heeft gebracht floorpresses te doen op een woensdag? weet je ultime begeleider dat wel? of was het zijn idee??

Heel jammer en triest! als je 2x5x145 heb gedrukt die avond had je gewoon langer moeten rusten tussen je setjes door om vervolgens nog 3x5 te doen! je bent toch een kracht sporter geen BB-er? dan kan je lekker lang rusten! ff koppie koffie.. koekje erbij.. en dan nog een keer!

ik vind het niet doordacht van je!

qua row had je ook op een ondersteuning kunnen liggen en dan rowen. dan wordt je onderrug ontlast.. of dumbbells gepakt en gewoon one arm rowing gedaan.. door dan wat in te draaien pak je zelfs je obliques en dwars een beetje mee..

euh? eerst dacht ik dat je maandag bankte en donderdag..
nu zie ik dat je je donderdag training heb verpest omdat iemand je op het idee heeft gebracht floorpresses te doen op een woensdag? weet je ultime begeleider dat wel? of was het zijn idee??

Heel jammer en triest! als je 2x5x145 heb gedrukt die avond had je gewoon langer moeten rusten tussen je setjes door om vervolgens nog 3x5 te doen! je bent toch een kracht sporter geen BB-er? dan kan je lekker lang rusten! ff koppie koffie.. koekje erbij.. en dan nog een keer!

ik vind het niet doordacht van je!

qua row had je ook op een ondersteuning kunnen liggen en dan rowen. dan wordt je onderrug ontlast.. of dumbbells gepakt en gewoon one arm rowing gedaan.. door dan wat in te draaien pak je zelfs je obliques en dwars een beetje mee..

Geef me maar van katoen champ...ik heb het blijkbaar verdient...wat ik deze week getraind heb was allemaal in mijn eigen "koppie" bedacht :o.
Mijn "ultieme begeleider" weet daar niets van...soms doe ik ook wel eens "stiekem" dingen...zonder vooraf af te stemmen...maakt de voorspelbare trainingsverloop soms wat spannender ;)

Ik had overigens woensdag floorpresses gedaan en vrijdag bankdrukken dus was er zo'n 48 uur ertussen...had gehoopt dat ik dan voldoende hesteld was...bleek dus niet het geval. Ik ben het gewoon niet gewend om 3x per week te trainen, en wilde wat extra's doen richting het NK...begrijp je? Ik merk echter dat ik moet oppassen dat ik niet overtraind raak...ik ben ook geen 20 meer en (ik weet dat je dit niet graag hoort) ook maar een natural:p.

Hoe doe jij overigens de uitvoering van de BOR...lichaam paralel aan de vloer of sta je wat meer recht op, en waarheen trek je de barbell, richting je buik of richting je borst?

Geef me maar van katoen champ...ik heb het blijkbaar verdient...wat ik deze week getraind heb was allemaal in mijn eigen "koppie" bedacht :o.
Mijn "ultieme begeleider" weet daar niets van...soms doe ik ook wel eens "stiekem" dingen...zonder vooraf af te stemmen...maakt de voorspelbare trainingsverloop soms wat spannender ;)

Ik had overigens woensdag floorpresses gedaan en vrijdag bankdrukken dus was er zo'n 48 uur ertussen...had gehoopt dat ik dan voldoende hesteld was...bleek dus niet het geval. Ik ben het gewoon niet gewend om 3x per week te trainen, en wilde wat extra's doen richting het NK...begrijp je? Ik merk echter dat ik moet oppassen dat ik niet overtraind raak...ik ben ook geen 20 meer en (ik weet dat je dit niet graag hoort) ook maar een natural:p.

Hoe doe jij overigens de uitvoering van de BOR...lichaam paralel aan de vloer of sta je wat meer recht op, en waarheen trek je de barbell, richting je buik of richting je borst?

haha... tja zo voorspelbaar is het niet altijd hoor! zelfs niet met strakke schema's. je weet nooit hoe het loopt! ,kijk maar naar mij:(

Meer doen in de aanloop van een NK? nee man je moet je zelf juist in bedwang houden.. kijk naar het log van alviniuos.. die gast wil ook meer.. maar 60 procent is 50% doe houd je daar dan aan;)

En als je weet dat je moet oppassen dat je niet overtraint raakt moet je niet zulke acties ondernemen! iemand die zoveel theorie opzoekt op internet, mag ook wel eens zoeken naar artikels over rust.. rust is net zo belangrijk als je training.

BOR - parallel aan grond. tenminste zoveel mogelijk. richting buik.. richt borst moeten je ellebogen veel naar buiten en alles wat ver van je lichaam is is extra belastend! iemand die hem half staand doet, doet dat of voor een bepaald BB doel?? of voor zijn ego omdat hij zwaarder kan! meestal is het ego

haha... tja zo voorspelbaar is het niet altijd hoor! zelfs niet met strakke schema's. je weet nooit hoe het loopt! ,kijk maar naar mij:(

Meer doen in de aanloop van een NK? nee man je moet je zelf juist in bedwang houden.. kijk naar het log van alviniuos.. die gast wil ook meer.. maar 60 procent is 50% doe houd je daar dan aan;)

En als je weet dat je moet oppassen dat je niet overtraint raakt moet je niet zulke acties ondernemen! iemand die zoveel theorie opzoekt op internet, mag ook wel eens zoeken naar artikels over rust.. rust is net zo belangrijk als je training.

BOR - parallel aan grond. tenminste zoveel mogelijk. richting buik.. richt borst moeten je ellebogen veel naar buiten en alles wat ver van je lichaam is is extra belastend! iemand die hem half staand doet, doet dat of voor een bepaald BB doel?? of voor zijn ego omdat hij zwaarder kan! meestal is het ego

3 x 3 x 170kg noem jij een voor jou slechte prestatie ??? ik lees jouw log ook hoor...je ligt nog altijd ruim 10 kg op me voor.

Wat de rust betreft heb je gelijk...herstel is in principe minstens net zo belangrijk als training zelf. De grotere spiergroepen (waar de borst ook toe hoort) hebben eigenlijk zo'n 72 uur nodig om volledig te herstellen.
Ik zal me proberen in te houden...zou eigenlijk niet moeilijk moeten zijn voor een lazy bear ;)

Thnx voor je tip inzake BOR...ik trok de barbell dus altijd richting de borst omdat ik dat gelezen had op stronglifts.com in een uitleg over de zg. pendlayrow. Ik zal nu ook de barbell eens naar de buik brengen...hoop alleen dat mijn knieën dan niet in de weg staan...tis vervelend als je met de halter vaker tegen je knieën botst.

3 x 3 x 170kg noem jij een voor jou slechte prestatie ??? ik lees jouw log ook hoor...je ligt nog altijd ruim 10 kg op me voor.

Wat de rust betreft heb je gelijk...herstel is in principe minstens net zo belangrijk als training zelf. De grotere spiergroepen (waar de borst ook toe hoort) hebben eigenlijk zo'n 72 uur nodig om volledig te herstellen.
Ik zal me proberen in te houden...zou eigenlijk niet moeilijk moeten zijn voor een lazy bear ;)

Thnx voor je tip inzake BOR...ik trok de barbell dus altijd richting de borst omdat ik dat gelezen had op stronglifts.com in een uitleg over de zg. pendlayrow. Ik zal nu ook de barbell eens naar de buik brengen...hoop alleen dat mijn knieën dan niet in de weg staan...tis vervelend als je met de halter vaker tegen je knieën botst.

eerst over die BOR.. ik heb ook blauwe knieen! tenwoordig zijn alle mannen mietjes. vroeger had iedereen overal littekens van zwaardsteken en mesgaten enz.. blauwe plekken van trainingen zijn de nieuwe battlescars zei me maatje vincent eens! en anders doe het gewoon niet goed.. :p
trouwen die buik van jou komt echt wel tot aan je knieen. hahaha

en over die 10kg voor op jou? ik vond je wel een aardige kerel! maar als je denkt mij te kunnen mind****en doe je het fout!
ik ben super arrogant! vind mezelf super goed, ook al ben ik dat niet!
en dan zou zo een kl***zak als ik die iedereen afzeikt mezelf gaan vergelijken met jou? hahaha het is een belediging dat ik maar 10kg boven jou zit..
het is een schande dat er op dit moment mensen zijn in nederland die meer banken dan ik.. het is gewoon stakkerig!
3x3x170 is voor faggies! het feit dat ik nu nog niet meer power heb is een schande.. ik moet er van kotsen!! :headbang::kots::toilet:

dus... :p

eerst over die BOR.. ik heb ook blauwe knieen! tenwoordig zijn alle mannen mietjes. vroeger had iedereen overal littekens van zwaardsteken en mesgaten enz.. blauwe plekken van trainingen zijn de nieuwe battlescars zei me maatje vincent eens! en anders doe het gewoon niet goed.. :p
trouwen die buik van jou komt echt wel tot aan je knieen. hahaha

en over die 10kg voor op jou? ik vond je wel een aardige kerel! maar als je denkt mij te kunnen mind****en doe je het fout!
ik ben super arrogant! vind mezelf super goed, ook al ben ik dat niet!
en dan zou zo een kl***zak als ik die iedereen afzeikt mezelf gaan vergelijken met jou? hahaha het is een belediging dat ik maar 10kg boven jou zit..
het is een schande dat er op dit moment mensen zijn in nederland die meer banken dan ik.. het is gewoon stakkerig!
3x3x170 is voor faggies! het feit dat ik nu nog niet meer power heb is een schande.. ik moet er van kotsen!! :headbang::kots::toilet:

dus... :p

Ik geef toe dat ik een watje ben maar een mietje vind ik wat ver gaan...overigens ben ik hard op weg om een wattestaafje te worden.;)

Blauwe plekken boeien me totaal niet...pijn is echter een ander verhaal...ze zeggen wel eens no pain, no gain, maar ik zeg eerder no brain, no gain...je moet luisteren naar je lichaam...en als je ergens pijn hebt is dat een signaal wat je lichaam afgeeft waar je gehoor aan zou moeten geven.

Onze karakters verschillen verder erg van elkaar Champ...ik ben niet arrogant, ik vind mezelf niet goed, ben eerder soft dan een schoft:o.
Als je 3x3x170kg kunt bankdrukken ben je best wel sterk...er zullen altijd wel mensen zijn die sterker zijn...er is altijd baas boven baas...als je maar één ding voor jezelf weet...dat het niet aan jouw inspanningen heeft gelegen dat er iemand beter is, want dat zou pas zonde zijn!

Dat wil overigens niet zeggen dat JIJ tevreden moet zijn met 3x3x170kg...je hebt meer gedaan èn je kunt meer...dus niet zeuren, maar gewoon meer je best doen :D.

Blauwe plekken boeien me totaal niet...pijn is echter een ander verhaal...ze zeggen wel eens no pain, no gain, maar ik zeg eerder no brain, no gain...je moet luisteren naar je lichaam...en als je ergens pijn hebt is dat een signaal wat je lichaam afgeeft waar je gehoor aan zou moeten geven.

Je hebt pijn en je hebt pijn. een klap in je gezicht is geen signaal dat je lichaam afgeeft, het is een signaal dat ik geef als je niet je best doet haha

Onze karakters verschillen verder erg van elkaar Champ...ik ben niet arrogant, ik vind mezelf niet goed, ben eerder soft dan een schoft:o.
Als je 3x3x170kg kunt bankdrukken ben je best wel sterk...er zullen altijd wel mensen zijn die sterker zijn...er is altijd baas boven baas...als je maar één ding voor jezelf weet...dat het niet aan jouw inspanningen heeft gelegen dat er iemand beter is, want dat zou pas zonde zijn! .

FOUT!
ik was de sterkste ik was de beste.. ik heb toegelaten dat ik andere sterker liet worden!
het heeft gelegen aan mijn gebrek aan inspanningen, dus is het mijn schuld.

tegenwoordig in de maatschappij neemt niemand meer verantwoording voor de dingen die ze doen of niet doen! niemand.. ik draag mijn verantwoording wel! het is mijn schuld!

(ik moet dit soort dingen tegen mezelf zeggen.. niemand anders doet het! ik geef aan mensen wat ik zelf wil) (als je iets wilt moet je het eerst geven)

3x3 170kg is niets speciaals,zijn zoveel boerenlullen die dat halen,binnen een jaar moest daar toch wel 40/50kg bij om het speciaal te maken,en speciaal dat wil Champ graag zijn!

3x3 170kg is niets speciaals,zijn zoveel boerenlullen die dat halen,binnen een jaar moest daar toch wel 40/50kg bij om het speciaal te maken,en speciaal dat wil Champ graag zijn!

Met methoden waarvan jij voorstander bent zou dat binnen een jaar haalbaar moeten zijn...ik kom er ook, het duurt wat langer en doe het op mijn manier, ik heb geen kuren nodig om een beest te worden! Jij wel?:p

FOUT!
ik was de sterkste ik was de beste.. ik heb toegelaten dat ik andere sterker liet worden!
het heeft gelegen aan mijn gebrek aan inspanningen, dus is het mijn schuld.

tegenwoordig in de maatschappij neemt niemand meer verantwoording voor de dingen die ze doen of niet doen! niemand.. ik draag mijn verantwoording wel! het is mijn schuld!

(ik moet dit soort dingen tegen mezelf zeggen.. niemand anders doet het! ik geef aan mensen wat ik zelf wil) (als je iets wilt moet je het eerst geven)

Berouw komt altijd na de zonde ;)...maar waar heb je problemen mee, het feit dat er nu anderen zijn die sterker dan jou zijn of het feit dat dat komt door gebrek aan inspanningen van jouw kant?

Verantwoording nemen is goed...doe je er ook wat mee?...of blijven het maar loze woorden op dit forum?

Kom op man, wees eens wat pragmatischer...:D

Terug
Naar boven