MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

Met methoden waarvan jij voorstander bent zou dat binnen een jaar haalbaar moeten zijn...ik kom er ook, het duurt wat langer en doe het op mijn manier, ik heb geen kuren nodig om een beest te worden! Jij wel?:p

ja ik wel!net als ieder ander die beescht zijn!
denk dat jou beest zijn in mijn optiek een poedel is..
een beest heeft een 300 bench,360+squat,320 +deadlift.

Lekkere vent die dat naturel doet.

verantwoording nemen hoef je niet altijd iets mee te doen! soms is het genoeg om naar voren te stappen en het te nemen!

geen problemen mee dat er andere zijn die sterker zijn!
geen problemen mee dat ik er voor gekozen heb mijn relatie voor te laten gaan
problemen mee dat ik niet zo sterk ben dat ik na 2 jaar niets doen nu weer top ben.. haha
problemen mee dat het nooit zo snel gaat als iemand wil..

ondanks dat ik de keus heb genomen me nooit meer te haasten op dat soort dingen.
ik doe het nu anders..

ik lul gewoon wat.. niet naar luisteren joh ;)

• Topic Starter Topic Starter

Deze 40 jaar oude poedel doet jou met benchen echter nog wat voor, en dat op eigen kracht, puur natuur! Je hebt wellicht al gekuurd, maar die stats wat je hierboven beschrijft heb je bij lange na niet...kan het zijn dat je helemaal geen talent hebt voor krachtsport en eerst een kuur moet nemen om b.v. 150kg te kunnen bankdrukken?

Vind het triest dat iemand van jouw leeftijd al zo'n voorstander van kuren is...ik kan me voorstellen dat als je jaren intensief hebt getraind en net tekort komt om je op mondiaal niveau te meten met anderen, de verleiding groot is om te kuren, maar dat is allemaal niet op jou van toepassing, toch?

Je hebt het, of je hebt het niet... en als je het hebt, dan heb je geen doping nodig...jij hebt het dus blijkbaar niet :p

Deze 40 jaar oude poedel doet jou met benchen echter nog wat voor, en dat op eigen kracht, puur natuur! Je hebt wellicht al gekuurd, maar die stats wat je hierboven beschrijft heb je bij lange na niet...kan het zijn dat je helemaal geen talent hebt voor krachtsport en eerst een kuur moet nemen om b.v. 150kg te kunnen bankdrukken?

Vind het triest dat iemand van jouw leeftijd al zo'n voorstander van kuren is...ik kan me voorstellen dat als je jaren intensief hebt getraind en net tekort komt om je op mondiaal niveau te meten met anderen, de verleiding groot is om te kuren, maar dat is allemaal niet op jou van toepassing, toch?

Je hebt het, of je hebt het niet... en als je het hebt, dan heb je geen doping nodig...jij hebt het dus blijkbaar niet :p

ik kuur niet,nooit gedaan en duurt ook vast nog wel ff!
Feit is dat jij met je 140kg lichaamsgewicht en je Raw bench niet een monster bent.
Volgens Wilks zou ik met me 110kg BW en mijn 150 bench gelijk of hoger eindigen dan jij.Komt nog bij dat mijn focus niet op bench ligt/lag.

Dat je hebt het of je hebt het niet verhaal is deels waar!
Met spuite alleen wordt je niet groot!
Maar met schijnheiligheid ook niet!

Wat een bullshit, in me vorige sportschool trainden beesten die setjes bankdrukten met 60kg.
Voor iedereen is het misschien weer anders wanneer je een beest bent, maar vind de gewichten die je hebt opgegeven veel te hoog. Die bench vergeleken met deadlift slaan nergens op.

Wat een bullshit, in me vorige sportschool trainden beesten die setjes bankdrukten met 60kg.
Voor iedereen is het misschien weer anders wanneer je een beest bent, maar vind de gewichten die je hebt opgegeven veel te hoog. Die bench vergeleken met deadlift slaan nergens op.

miss eerst es op wat PL sites naar wat uitslagen kijken?!
Een bench shirt en squat suit leveren veel meer profijt op dan een DL suit,vandaar dat veel PL"ers vaak meer squaten dan deadliften.

ik kuur niet,nooit gedaan en duurt ook vast nog wel ff!
Feit is dat jij met je 140kg lichaamsgewicht en je Raw bench niet een monster bent.
Volgens Wilks zou ik met me 110kg BW en mijn 150 bench gelijk of hoger eindigen dan jij.Komt nog bij dat mijn focus niet op bench ligt/lag.

Dat je hebt het of je hebt het niet verhaal is deels waar!
Met spuite alleen wordt je niet groot!
Maar met schijnheiligheid ook niet!

Beste "jongen",

Wellicht dat ik je een "vaderlijk & goed" bedoeld advies mag geven...voordat je iets op een log schrijft...kun je je er beter van vergewissen dat het ook klopt wat je schrijft zodat je geen onzin uitkraamt en jezelf belachelijk maakt:D

Feit is dat als jij met 110 BDW / 150kg zou drukken op Wilkspunten op zo'n 88 punten zou uitkomen...ik met 140kg BDW zou met 180kg raw op zo'n 100 punten uitkomen en shirted met 205kg zelfs op zo'n 115 punten uitkomen, hetgeen beiden beduidend meer is dan jouw zielige 88 puntjes:p
(als je me niet gelooft ga dan maar naar de site van wimwam en reken het maar uit via de wilkscalculator!!!).

Dan heb ik nergens beweerd dat ik een monster of een beest ben...ik heb gezegd dat ik mijn best zal doen om een beest te worden...ik geef ruiterlijk toe dat ik voor mijn BDW maar een poedel ben met een respectabele pens...maar jij zult eerst eens die gewichten moeten drukken wat die "dikke oude poedel" :p drukt en ik betwijfel het zeer of je het met die instelling ooit zult bereiken...want je bent net 22 lentes jong en als ik je zo hoor praten reeds "alwetend".
Train eerst eens paar jaar en laat zien wat je in je mars hebt!
Suc6

Halleluja en Amen, HuggyBuggy heeft z'n helige graal gevonden,
hoort zijn tricepskoppen de hoogste gilnoten in het ijzeren-engelenkoor zingen!!!
blaast zijn liftersadem uit in de hoogste regionen van de PL-hemel/walhalla/nirvana bij elkaar...

Gefeliciteerd beertje ;)

Hoi Harpep,

Sorry dat ik nu pas op jouw mailtje reageer:o.
Gisteren had ik een meningsverschilletje over doping met een forumlid.
Blijkbaar vinden sommige forumleden "kuren" heel acceptabel en beschouwen ze het zelfs als een must om "echt" strong & big te worden.
Je word als schijnheilig betiteld als je een voorstander bent van het op eigen/pure kracht doen. Ik vind dit zo:duh: en moet daar echt van :kots:

Floorpresses heeft inderdaad alleen maar voordelen voor een bankdrukker:thumbs:...het is geweldig om je midpoint / lock-out te trainen...zeker als je shirted bencht omdat het laagste punt van de floor press ongeveer het punt is waar je het zelf moet overnemen van je shirt.
Je zou ook nog eens een soort boardpress kunnen doen, door b.v. halterschijven op je borst te leggen.

Ik ervaar het zelf ook als een geweldige tricepsoefening, zeker als je voor closegrip gaat. Als je dan ook nog eens paused en legs straight doet, is het een heel pittige oefening!:wl:

:roflol: Huggy je bent echt te cool!succes met je trainingen!en zie je volgend jaar!
En als ik "vaderlijk" advies wil van iemand als jij, dan ga ik wel naar de lokale snackbar!

:roflol: Huggy je bent echt te cool!succes met je trainingen!en zie je volgend jaar!
En als ik "vaderlijk" advies wil van iemand als jij, dan ga ik wel naar de lokale snackbar!

Bij de lokale snackbar vind je beslist velen met een respectabele pens, maar niet velen die zo'n 180kg raw en ruim 200kg shirted drukken :p

Wel fijn dat je mij cool vind!:D
Enne ik wens jou ook suc6 toe met trainen...stay clean, O.K...dan ben je heel erg cool ;)

By the way, ik heb je nog een vriendschapsuitnodiging gestuurd:p enne waar zien wij ons volgend jaar volgens jou?

gehe voel me lichtelijk uitgedaagd!
Mijn nieuwe coach (niet een al te slechte bankdrukker) denkt mij binnen 1 jaar tijd ook shirted op 200+ te hebben!

gehe voel me lichtelijk uitgedaagd!
Mijn nieuwe coach (niet een al te slechte bankdrukker) denkt mij binnen 1 jaar tijd ook shirted op 200+ te hebben!

Voel jij je lichtelijk uitgedaagd :eek:?

Zozozo...het is een hele grote uitdaging!...en meen je dat ik in de tussentijd stil blijf zitten? Ik heb nu nog slechts één doelstelling...een arrogant jongetje van 22 jaar die kuren eventueel wel ziet zitten, voor te blijven!
Ik lust je nu al rauw, kom maar op!:booty: ;)

hehe, dit word nog leuk Iron Devoted vs Huggybear :evilnana:

btw ik vind je log ook vermakelijk om te lezen Huggy, en sterke bench ook zeker voor een natural:p
maar je antidopingpromotie ligt er wel erg dik bovenop idd, wat denk je ermee te bereiken? ik kan me persoonlijk maar moeilijk voorstellen dat iemand die zich wil dopen, zoals mijn docent analytische chemie het noemt:D , jouw posts leest en dan denkt, oh toch maar niet dan??? en als je het niet wil denk je in ieder geval al,ja we weten het wel he:rolleyes:
zet het anders in je sig ofzo dan hoef je het niet iedere keer in posts te zeggen;)

Voel jij je lichtelijk uitgedaagd :eek:?

Zozozo...het is een hele grote uitdaging!...en meen je dat ik in de tussentijd stil blijf zitten? Ik heb nu nog slechts één doelstelling...een arrogant jongetje van 22 jaar die kuren eventueel wel ziet zitten, voor te blijven!
Ik lust je nu al rauw, kom maar op!:booty: ;)

Hehe U laat zich wel kennen obese meneer.
Weet niet wat ongezonder is een kuurtje of bijna voorover vallen door je pens.

hehe, dit word nog leuk Iron Devoted vs Huggybear :evilnana:

btw ik vind je log ook vermakelijk om te lezen Huggy, en sterke bench ook zeker voor een natural:p
maar je antidopingpromotie ligt er wel erg dik bovenop idd, wat denk je ermee te bereiken? ik kan me persoonlijk maar moeilijk voorstellen dat iemand die zich wil dopen, zoals mijn docent analytische chemie het noemt:D , jouw posts leest en dan denkt, oh toch maar niet dan??? en als je het niet wil denk je in ieder geval al,ja we weten het wel he:rolleyes:
zet het anders in je sig ofzo dan hoef je het niet iedere keer in posts te zeggen;)

Hahaha...Iron Devoted vs Lazy Huggybear...klinkt goed:D

Je hebt gelijk Miss deadlift...ik ben een moraalridder...en wellicht dat ik soms doorsla...maar ik ben niet alleen tegen doping, ik ben tegen roken, ik ben tegen alcohol en verkeer, ik ben tegen seksueelmisbruik en whatever.

Het is mijn aard om anderen proberen te behoeden voor alle vormen van leed wat ze zich eventueel toeberokkenen, noem het voor mij part betutteling...maar dat is de aard van huggybear:o.

Hoi Harpep,

Sorry dat ik nu pas op jouw mailtje reageer:o.
Gisteren had ik een meningsverschilletje over doping met een forumlid.
Blijkbaar vinden sommige forumleden "kuren" heel acceptabel en beschouwen ze het zelfs als een must om "echt" strong & big te worden.
Je word als schijnheilig betiteld als je een voorstander bent van het op eigen/pure kracht doen. Ik vind dit zo:duh: en moet daar echt van :kots:

Idd snap die gasten ook niet bear. Wij weten tenminste wat we kunnen. Die gasten maken alleen pr's met een spuit, **** dat.

Terug
Naar boven