MuscleMeat

Bestaat er een hemel of een hel?

Peiling Peiling Bestaat er een hemel of een hel?

• Totaal stemmers
    105

Anoniem_1990_1

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
1
Aangezien velen van jullie niet in God geloven, ben ik benieuwd wat hierover gezegd zal worden.

Ik kan niet geloven dat je na je dood 'niks' bent of zo, misschien ligt dat aan mij, maar ik kan het me niet voorstellen hoe dat zou zijn.

En liefst niet in een discussie elkaar afzeiken om elkaars meningen. :p

nee, maar dat er na de dood is niks is, zou inderdaad wel vreemd zijn. Ik maak me der geen zorgen over, ik kom het vanzelf te weten, net als de meesten hier;)

ik geloof eerder in rearcarnatie

Het lijkt me sterk, hoe kun je nu als god bepalen wie er in de hemel komt en wie in de hel.
God heeft die mensen toch zelf gemaakt.

Maar laten we even wachten op klusmier :cool:

Ik vlieg naar de regenboog..

ik vraag het mezelf ook veel af , het kan toch niet dat er na de dood niets is ?
maar als je even nadenkt : als je slaapt , dan is er toch ook niets , danweet je toch ook van niets , i kdenk dat dood zijn net hetzelfde is , je weet het gewoon niet

ik vraag het mezelf ook veel af , het kan toch niet dat er na de dood niets is ?
maar als je even nadenkt : als je slaapt , dan is er toch ook niets , danweet je toch ook van niets , i kdenk dat dood zijn net hetzelfde is , je weet het gewoon niet

Wijze woorden,kerel.:D

diep :D

Tuurlijk is er niets, je leeft en je gaat dood. Simpel toch :)

• Topic Starter Topic Starter

Slim antwoord, op een nog veel slimmere vraag.

;) Je hebt gelijk ja, maar ik ben nog niet overtuigd!

Je gaat dood ---> composteert ---> vruchtbare grond --> boompje ---> papier --- > school ---> prullenmand ----> recyclage....

Terug
Naar boven