- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor m'n geboorte was er niks dus zal er na m'n dood ook wel niks zijn...
voila zo is het
lijkt me logisch
Je gaat dood, klaar. Je zult niet in de hemel of hel komen, niet gereincarneerd als lily thai der slipje. Dromen zul je ook niet, dat doe je alleen als je hersenen nog actief zijn. Ik denk dat je hier vooral niet diep bij moet nadenken, je zult nog teleurgesteld worden [al heb je dat dan toch niet meer door].
mja zo kan eindeloos verder gaan he , als er nu juist een andere zaadcel iets sneller geweest was dan jij , dan was jij er nu ook niet ...

Het lijkt me sterk, hoe kun je nu als god bepalen wie er in de hemel komt en wie in de hel.
God heeft die mensen toch zelf gemaakt.
Maar laten we even wachten op klusmier![]()
Heb er genoeg over nagedacht. Je kan beter aan Carmen Electra haar borsten denken.
Dit komt gewoon voort uit je eigen geweten in je diepste bewustzijn, hemel of hel is gewoon in je hoofd een balans waar je diep nadenkt over waarin succesvol bent geweest in het leven en waar je gefaald hebt of steken laten vallen. De kant van de balans die de doorslag geeft, daar zal je na je dood met je bewustzijn naar toe keren en die staat voor eeuwig houden.
.
Ik ben al tot de conclusie gekomen (voor mezelf dan) dat elke seconde dat ik over de dood of over het hiernamaals enz denk een verloren seconde is...
Je geraakt er toch niet uit en je gaat vroeg of laat dood.
Heb er genoeg over nagedacht. Je kan beter aan Carmen Electra haar borsten denken.

als je blijft denken dan kom je uit bij de big bang of een god ofzo (een begin/ een kracht)
Waaruit is die dan ontstaan... uit niets?
dus er komt iets uit niets en dat maakt niets ook iets
back to the boobies![]()