MuscleMeat

Bestaat er een hemel of een hel?

Peiling Peiling Bestaat er een hemel of een hel?

• Totaal stemmers
    105
Aangezien velen van jullie niet in God geloven, ben ik benieuwd wat hierover gezegd zal worden.

Ik kan niet geloven dat je na je dood 'niks' bent of zo, misschien ligt dat aan mij, maar ik kan het me niet voorstellen hoe dat zou zijn.

En liefst niet in een discussie elkaar afzeiken om elkaars meningen. :p

Wil gelijk op deze gedachte inspringen. Dat wij mensen er niet in kunnen geloven dat er niets is na de dood is eigenlijk heel vreemd. Niet gelovigen denken dat na het vertrappen van een mier die mier gewoon pats boem plijte is, maar waarom zou dat bij ons dan niet het geval zijn?

Mensen zijn te slim dan goed voor ze is ...

Ikzelf wil het niet geloven dat er pats boem niets meer is, maar zie eigenlijk geen reden om aan te nemen dat er wel wat is. Uiteraard hoop ik wel dat er meer is, maar ga er niet van uit, geniet van het leven dat je NU hebt!

^Interessant linkje! Thanks!

Dat artikel bewijst niets. Het is net als zo vaak een stukje van iemand die heeft gelezen over natuurkundige principes en van daaruit onredelijke conclusies trekt naar het paranormale.

De enige die niks bewijst ben jij met je slap gelul. :D

Dan is jou mening dat je er niks van snapt...snap je?

wheheh. :D

De schrijver van dat artikel moet nog ff doormijmeren, want veel van z'n artikel berust imo op een heel zwakke interpretatie.

Eén van de dingen die me zeker in het oog springen is plaatsing van gedachten buiten de fysische omgeving van de hersenen.
Eén blik in de wereld van drugs of de psychiatrie zegt dat 'het denken' nogal een fysisch gegeven is!

Slecht geformuleerd met rare beredeneringen. As usual.

Terug
Naar boven