- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
De enige zinnige uitspraak van jou die ik in dit topic kon vinden. Maar ehhh... waarom dan al dat gelul als het zo zinloos is?Als je niks meer weet na dit leven, dan is dit gesprek ook zinloos.. en dat is pas echt zinloos !!!

on topic: ik geloof in de matrix. We zijn allemaal batterijen en liggen in een grote krachtcentrale, ons bewustzijn is ingeplugd in een computerprogramma dat ons een virtuele wereld voorspiegelt.
Leuk verzonnen en prima entertainmentmateriaal, wetenschappelijk net zo goed onderbouwd als religie. Niemand geloofd in de matrix, waarom wel in God?
"Het geloof is een vaste grond der dingen, die men hoopt en een bewijs der zaken die men niet ziet". (Hebr. 11:1). Dat is precies de reden waarom ik niet geloof. Ik heb namelijk geen enkele reden om te geloven in iets dat niet bewezen is.

) ga je naar de hel.
, nee serieus, hersenen werken niet met een kleine homunculus in een doosje die alles bestuurt, hersenen zijn modulair opgebouwd en er zijn verschillende processen die onafhankelijk van elkaar werken en zoiets als het bewustzijn vormen.