Fitness Seller

Beste proteine (eiwitshake) voor beste prijs/kwaliteit

Ben zeer tevreden van de Musculi WPC 80 Gold en de Musculi WPI 90.

http://shop.musculi.com/nl

Ze zijn 100% Belgisch en de supplementen worden ook in België gemaakt. Heb er alle vertrouwen in aangezien zij onder het toezicht staan van het (zeer strenge) FAVV, dit in tegenstelling tot andere merken uit Nederland, Engeland, Amerika,...

De smaken zitten zeer goed en het poeder heeft echt een hele fijne structuur die ik nog niet bij andere eiwitpoeders heb gezien. En als je de social media van hun atleten er wat op nacheckt kan je gemakkelijk een code bemachtigen waarbij je nog eens 10% korting krijgt. Aan mij hebben ze alleszins al een nieuwe vaste klant!

Enige waar ik nog op wacht is een onafhankelijke labtest van supplementlabtest.com. Al kan je wel al labtesten op hun website terugvinden.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een eiwittenoorlog heb ik veroorzaakt zeg. Het was maar een vraag. Ja aan zo'n gratis fitmaaltijdje heb je niet zo heel veel, kook ook gewoon m'n eigen eten. Zoek gewoon de beste prijs/kwaliteit

bedankt allemaal voor de bijdrages

Pas je dan eens aan, je kan zelf toch ook lezen dat je mensen irriteert met verkoopwaar aanbieden, ondanks dat je weet dat de waarden niet kloppen.

Irriteren is natuurlijk niet mijn bedoeling, ben zelf erg tevreden met body en fit. Ben jij dat niet prima, ieder zijn ding.

Groetjes,
Marc

Marc heeft niets anders dan gelijk. Body & Fit is een prima keus en nu inderdaad een leuke maaltijd erbij. Snelle en goede levering en goede kwaliteit.

Marc heeft niets anders dan gelijk. Body & Fit is een prima keus en nu inderdaad een leuke maaltijd erbij. Snelle en goede levering en goede kwaliteit.

Ik geef je helemaal gelijk op een paar punten na.
Body en shit is geen prima keus, leuke maaltijd is altijd maar afwachten en is jouw mening, goede kwaliteit is het niet dat is al bewezen.
Als je wat aan te merken hebt op hun producten is er niks meer van de goede service over.
Verder 100% gelijk.

Marc heeft wel iets anders dan gelijk. Een geslachtsdeel van jou en b&f in zich.

Ik geef je helemaal gelijk op een paar punten na.
Body en shit is geen prima keus, leuke maaltijd is altijd maar afwachten en is jouw mening, goede kwaliteit is het niet dat is al bewezen.
Als je wat aan te merken hebt op hun producten is er niks meer van de goede service over.
Verder 100% gelijk.
Ik snap dat je er een baan van maakt om fulltime te haten. XXL zal blij met je zijn :)

Ik snap dat je er een baan van maakt om fulltime te haten. XXL zal blij met je zijn :)
Ik noem geen xxl, heb ook producten van andere merken zoals bulk powders, ik vindt dat mensen gewaarschuwd moeten worden voor een bedrijf dat systematisch fraudeert/misleidt

Nu kan ik echt niet kiezen welke ik moet nemen

Nu kan ik echt niet kiezen welke ik moet nemen
Met Whey Perfection heb je prijs/kwaliteit een goede keus, eerlijk is eerlijk. Heb het zelf ook en vandaag nog een bestelling binnen gekregen. Als er iets is, mail ze en ze helpen je. Dat is wat je van een webshop mag verwachten!

Dit is wel erg tegenstrijdig allemaal

Dit is wel erg tegenstrijdig allemaal
Sylve werkt bij body en... Samen met een andere dwarrel die body en.... Promoot, verder doet niemand dat hier en geloven de onafhankelijke labtesten door een extern lab.
Daar uit blijkt keer op keer dat body en.... Onder de maat presteert en de labels niet kloppen.
Als je het nu nog niet snapt.. Bestel dan hier [Link niet meer beschikbaar]

Ok ja als alleen medewerkers van dat bedrijf die shake aanraden en niemand die daar los van staat dat doet dan is dat wel dubieus inderdaad

Haha, nee hoor :D Shark89 haat mij omdat ik een merk aanbeveel wat zijn werkgever niet echt waardeert (XXL dus) en daardoor zo op mij gaat haten. Body & Fit is gewoon een goede keus en krijg je waar voor je geld. Vandaar iedereen zo haat. Als je zelf fatsoenlijk rond kijkt, zie je bijv. dat Body & Fit de grootste in de Benelux is (instagram, facebook en ook hun website) dan is het toch duidelijk dat het de grootste partij is en ik niet de enige ben die daar koopt en je iedereen met B&F shakers ziet lopen. Prima bedrijf, prima prijs, prima producten en prima levering...

Terug
Naar boven