BodyBulldozer
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 8%
Ben zeer tevreden van de Musculi WPC 80 Gold en de Musculi WPI 90.
http://shop.musculi.com/nl
Ze zijn 100% Belgisch en de supplementen worden ook in België gemaakt. Heb er alle vertrouwen in aangezien zij onder het toezicht staan van het (zeer strenge) FAVV, dit in tegenstelling tot andere merken uit Nederland, Engeland, Amerika,...
De smaken zitten zeer goed en het poeder heeft echt een hele fijne structuur die ik nog niet bij andere eiwitpoeders heb gezien. En als je de social media van hun atleten er wat op nacheckt kan je gemakkelijk een code bemachtigen waarbij je nog eens 10% korting krijgt. Aan mij hebben ze alleszins al een nieuwe vaste klant!
Enige waar ik nog op wacht is een onafhankelijke labtest van supplementlabtest.com. Al kan je wel al labtesten op hun website terugvinden.
http://shop.musculi.com/nl
Ze zijn 100% Belgisch en de supplementen worden ook in België gemaakt. Heb er alle vertrouwen in aangezien zij onder het toezicht staan van het (zeer strenge) FAVV, dit in tegenstelling tot andere merken uit Nederland, Engeland, Amerika,...
De smaken zitten zeer goed en het poeder heeft echt een hele fijne structuur die ik nog niet bij andere eiwitpoeders heb gezien. En als je de social media van hun atleten er wat op nacheckt kan je gemakkelijk een code bemachtigen waarbij je nog eens 10% korting krijgt. Aan mij hebben ze alleszins al een nieuwe vaste klant!
Enige waar ik nog op wacht is een onafhankelijke labtest van supplementlabtest.com. Al kan je wel al labtesten op hun website terugvinden.

Shark89 haat mij omdat ik een merk aanbeveel wat zijn werkgever niet echt waardeert (XXL dus) en daardoor zo op mij gaat haten. Body & Fit is gewoon een goede keus en krijg je waar voor je geld. Vandaar iedereen zo haat. Als je zelf fatsoenlijk rond kijkt, zie je bijv. dat Body & Fit de grootste in de Benelux is (instagram, facebook en ook hun website) dan is het toch duidelijk dat het de grootste partij is en ik niet de enige ben die daar koopt en je iedereen met B&F shakers ziet lopen. Prima bedrijf, prima prijs, prima producten en prima levering...