Ik heb de hoop opgegeven. Je hebt nog minder hersencellen dan die sylve en Marc. Succes.Wat lastig kiezen zo allemaal. Zit erg te twijfelen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de hoop opgegeven. Je hebt nog minder hersencellen dan die sylve en Marc. Succes.Wat lastig kiezen zo allemaal. Zit erg te twijfelen
Ja omdat ik erg tegenstrijdige antwoorden hoor. Heb nog nooit iets van een test of onderzoek gezien en zou ook mijn god niet weten waar ik dat moet halen. En ja een deel zegt neem Body en Fit en de andere zeggen neem XXL. Dus het is niet raar dat je dan twijfelt als je er de ballen verstand van hebt, zeker als je geen feiten in kan zien. Maar ja het merendeel zit hier XXL aan te raden dus ja denk dat ik die neem dan
ah kijk, ja dat zijn harde feiten dan als dit kloptMarc is gewoon een troll en Sylve geloofd zijn eigen leugens en werkt bij B&F. Zijn ook de enige 2 hier die het aanraden, maar die doen het dan ook erg actief bij mensen die zijn keuze nog niet hebben gemaakt.
http://www.supplementlabtest.com/ranking-testen nuf said

Bij body en... Wel, sensationele gains in bloedsuikerspiegel gegarandeerd.Whey gaat sws t verschil niet maken, dat doet de rest van je voeding.
Nouja zelfs dat boeit eigenlijk vrij weinig tenzij je in de cut zit. 4gr eiwit meer of minder gaat het verschil in je fysiek niet maken. Het is meer dat b&f constant liegt en bedriegt. Zo een bedrijf moet je niet willen helpen als consument zijnde.Bij body en... Wel, sensationele gains in bloedsuikerspiegel gegarandeerd.
Het is té opvallend dat het telkens op dezelfde manier gaat. Telkens alles op dezelfde manier om B&F zwart te maken. Dat niemand dat niet ziet. Owhnee, al die XXL lui hebben te weinig hersencellen. Ze hebben waarschijnlijk de Whey Perfection al 1000x opnieuw getest en nooit iets kunnen vinden van de nieuwe formuleB&F komt elke keer slecht uit de test en XXL goed, en nog zit jij te twijfelen.. sjongejonge

Kies toch gewoon eieren voor je geld en loop niet achter de hele groep aan. Als iedereen zegt, jooo spring in de sloot. Doe je het dan ook?Ja omdat ik erg tegenstrijdige antwoorden hoor. Heb nog nooit iets van een test of onderzoek gezien en zou ook mijn god niet weten waar ik dat moet halen. En ja een deel zegt neem Body en Fit en de andere zeggen neem XXL. Dus het is niet raar dat je dan twijfelt als je er de ballen verstand van hebt, zeker als je geen feiten in kan zien. Maar ja het merendeel zit hier XXL aan te raden dus ja denk dat ik die neem dan
Naja als ik echt de enige ben die niet in de sloot springt en iedereen om me heen doet dan dan zou ik wel denken dat ze er misschien een reden voor hebben (een enorme flashfire of zo)Kies toch gewoon eieren voor je geld en loop niet achter de hele groep aan. Als iedereen zegt, jooo spring in de sloot. Doe je het dan ook?
Gerapporteerd voor spamHet is té opvallend dat het telkens op dezelfde manier gaat. Telkens alles op dezelfde manier om B&F zwart te maken. Dat niemand dat niet ziet. Owhnee, al die XXL lui hebben te weinig hersencellen. Ze hebben waarschijnlijk de Whey Perfection al 1000x opnieuw getest en nooit iets kunnen vinden van de nieuwe formule![]()
Zo zou je ook kunnen zeggen waarom luister je naar 2 hard schreeuwende straatventers terwijl tientallen anderen winkels kiezen gebaseerd op gedegen onderzoek.Kies toch gewoon eieren voor je geld en loop niet achter de hele groep aan. Als iedereen zegt, jooo spring in de sloot. Doe je het dan ook?
Dit is pas spam Robbie!
Als je keus hebt tussen een sloot van vloeibaar goud en een sloot van suiker is de keus snel gemaakt tochKies toch gewoon eieren voor je geld en loop niet achter de hele groep aan. Als iedereen zegt, jooo spring in de sloot. Doe je het dan ook?
Het is té opvallend dat het telkens op dezelfde manier gaat. Telkens alles op dezelfde manier om B&F zwart te maken. Dat niemand dat niet ziet. Owhnee, al die XXL lui hebben te weinig hersencellen. Ze hebben waarschijnlijk de Whey Perfection al 1000x opnieuw getest en nooit iets kunnen vinden van de nieuwe formule![]()

B&f is bijna jouw profielpicB&f maakt zichzelf zwart.
Overigens is het met name erg opvallend dat b&f door dezelfde personen wordt verdedigd maar er nooit een fatsoenlijke onderbouwing kan worden gegeven. Het komt altijd neer op ja ze zullen het nu wel goed hebben, etc.
Kies toch gewoon eieren voor je geld en loop niet achter de hele groep aan. Als iedereen zegt, jooo spring in de sloot. Doe je het dan ook?
Als die sloot uit onafhankelijke testen 20% meer gains oplevert dan de sloot in de andere wijk dat elke keer uit analyse met blauwe alg komt dan spring ik in de andere.