Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, geen punt. Gewoon niet zo twijfelen en deze nemen. Als je er een geen goede ervaring mee hebt kun je toch altijd weer gaan klagen? Je gaf al aan tevreden te zijn, dus waarom change een winning team op basis van een paar schreeuwerige jochies op zo'n forum. Gewoon deze nemenIk kan deze stress allemaal niet aan jongens ik ben al zo slecht in keuzes maken
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/Ironische is nog dat hij wel de testen geloofd die B&F zelf online zet en niet de onafhankelijke testen, daarbij beweerd die dat ze samenwerken met XXL omdat zij er wel goed uitkomen.@Sylve
Heb geen hekel aan je, begrijp alleen niet waarom je jouw kop in het zand steekt al krijg je labtesten voor je neus.
Mijn werkgever is niet xxl en is het ook nooit geweest.
Ironische is nog dat hij wel de testen geloofd die B&F zelf online zet en niet de onafhankelijke testen, daarbij beweerd die dat ze samenwerken met XXL omdat zij er wel goed uitkomen.
Als het andersom was en B&F stond bovenaan en XXL onderaan zouden jullie trots zeggen hoe goed B&F is
.Ironische is nog dat hij wel de testen geloofd die B&F zelf online zet en niet de onafhankelijke testen, daarbij beweerd die dat ze samenwerken met XXL omdat zij er wel goed uitkomen.
Goede post, maar ik ga biologie geven en geen Nederlands.
Als het andersom was en B&F stond bovenaan en XXL onderaan zouden jullie trots zeggen hoe goed B&F is.
Ben je retarded? Of gewoon aan het trollen.Wat lastig kiezen zo allemaal. Zit erg te twijfelen
Correctie: Markd1984 vanwege zijn grote hoeveelheid onzin staat bovenaan.B&F staat bovenaan, op de scam lijst, boven de nigerianen.
Daarom helpen wij je daarbij nootmuskaatje. Je kan niet in alles goed zijnGoede post, maar ik ga biologie geven en geen Nederlands.

Haha, nee hoorShark89 haat mij omdat ik een merk aanbeveel wat zijn werkgever niet echt waardeert (XXL dus) en daardoor zo op mij gaat haten. Body & Fit is gewoon een goede keus en krijg je waar voor je geld. Vandaar iedereen zo haat. Als je zelf fatsoenlijk rond kijkt, zie je bijv. dat Body & Fit de grootste in de Benelux is (instagram, facebook en ook hun website) dan is het toch duidelijk dat het de grootste partij is en ik niet de enige ben die daar koopt en je iedereen met B&F shakers ziet lopen. Prima bedrijf, prima prijs, prima producten en prima levering...
Haha, nee hoorShark89 haat mij omdat ik een merk aanbeveel wat zijn werkgever niet echt waardeert (XXL dus) en daardoor zo op mij gaat haten. Body & Fit is gewoon een goede keus en krijg je waar voor je geld. Vandaar iedereen zo haat. Als je zelf fatsoenlijk rond kijkt, zie je bijv. dat Body & Fit de grootste in de Benelux is (instagram, facebook en ook hun website) dan is het toch duidelijk dat het de grootste partij is en ik niet de enige ben die daar koopt en je iedereen met B&F shakers ziet lopen. Prima bedrijf, prima prijs, prima producten en prima levering...
Haha, geen punt. Gewoon niet zo twijfelen en deze nemen. Als je er een geen goede ervaring mee hebt kun je toch altijd weer gaan klagen? Je gaf al aan tevreden te zijn, dus waarom change een winning team op basis van een paar schreeuwerige jochies op zo'n forum. Gewoon deze nemenhttp://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/
Wat lastig kiezen zo allemaal. Zit erg te twijfelen