AndroidHealthClinic

Beste proteine (eiwitshake) voor beste prijs/kwaliteit

Bezoekers in dit topic

Je bent blijkbaar een zoetekauw :).. ben je echt gefocust op smaak daar hebben we de whey delicious serie voor ;)

Is dat verschil in suiker zo groot dan?

Naja de smaak maakt me niet zo heel veel uit zolang het maar te doen is maar om heel heel heel eerlijk te zijn vind ik deze persoonlijk niet in de buurt komen van te doen voor mijzelf :P

Ik gooi het ook vaak door m'n kwark dat ga ik vanmiddag even proberen kijken hoe dat is, maar met water is het net opgeloste paracetamol :P

bedankt voor je advies
 
Misschien mengverhouding aanpassen, iets minder water. Als je bijvoorbeeld 400 ml water had, nu 350ml water pakken.
 
Met water maakt het niks uit welke whey het is, vind er geen te drinken met water.
 
Die naam zie ik hier echt vaak voorbij komen. Is dat zo goed dan? Hmm 4kg voor 55euro. Dat is dus nog goedkoper dan die Whey Perfection van Body en fit? Is de kwaliteit dan ook beter?

Hoe hoog is die pot ongeveer? Vraag me af of ik hem op de kast kwijt kan.

Alvast bedankt voor het helpen

de eiwittten van xxl zijn getest door een onafhankelijk test centrum en waren allenaal goed bevonden, dus bij xxl goeie kwaliteit voor betaalbare prijs
 
Ik zal ook eens XXL gaan kopen binnenkort na wat ik hier lees.

Heb nu Dedicated Fusion, wat vinden jullie daar van?
 
Ik zal ook eens XXL gaan kopen binnenkort na wat ik hier lees.

Heb nu Dedicated Fusion, wat vinden jullie daar van?
Dedicated niet kopen, zit veel minder eiwit in. Rond de 60%
Beter bij XXL, Bulkpowders kopen. Gisteren leuke actie bij BP, 5kg whey voor 42 euro :D
 
Dedicated niet kopen, zit veel minder eiwit in. Rond de 60%
Beter bij XXL, Bulkpowders kopen. Gisteren leuke actie bij BP, 5kg whey voor 42 euro :D

Thanks voor je reactie.

Nog tips voor smaken en welke soort (XXL of bulkpowder)? Soms valt het zwaar tegen en heb nog geen XXL gehad.
Ga hier uiteraard wel gebruik van maken :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor je reactie.

Nog tips voor smaken en welke soort (XXL of bulkpowder)? Soms valt het zwaar tegen en heb nog geen XXL gehad.
Ga hier uiteraard wel gebruik van maken :rolleyes:

Ik ga meestal voor banaan. Deze smaak is redelijk neutraal en bevat het hoogste eiwitpercentage van alle smaken.
Persoonlijk vond ik de banaan van BP lekkerder als van XXL; de shake van BP werd zelfs met water nog romig :)
Omdat ik de smaak en structuur wat beter vind en de prijs bij BP meestal lager ligt, zou ik als ik jou was ook voor Bulkpowders Pure Whey Protein gaan.
 
MDY kun je overwegen. Dat is niet verkeerd wat ze hebben. Er is er nog een die niet zo makkelijk meer te vinden is op het web.
Ze leveren voedings supplementen aan de topsport. Misschien dat ik de naam weer kan vinden, Ik had hem eens bij favorieten staan.
Niet goedkoop maar wel grondig getest en zuiver.
 
Heb de naam weer; Bonusan. Valt buiten de kwaliteit/prijs? Hoge kwaliteit tegen goedkoop geprijsd vind je naar mijn mening niet.
 
Ik ga meestal voor banaan. Deze smaak is redelijk neutraal en bevat het hoogste eiwitpercentage van alle smaken.
Persoonlijk vond ik de banaan van BP lekkerder als van XXL; de shake van BP werd zelfs met water nog romig :)
Omdat ik de smaak en structuur wat beter vind en de prijs bij BP meestal lager ligt, zou ik als ik jou was ook voor Bulkpowders Pure Whey Protein gaan.
ik vind banaan ook de beste
 
Thanks voor je reactie.

Nog tips voor smaken en welke soort (XXL of bulkpowder)? Soms valt het zwaar tegen en heb nog geen XXL gehad.
Ga hier uiteraard wel gebruik van maken :rolleyes:
Zeker voor XXL perfect whey gaan. Als je heel serieus bezig bent voor de hydrolisaat gaan.
 
XXL blijft het duurst met en er zijn weinig kortingen :/
 
tot je meerdere tegelijk koopt. en zo en nu dan 10 procent korting scheelt dan ook.
 
Nu bij MyProtein 3=2 dat doet XXL helaas nooit :(
 
Nee dat niet.
Maar toch zie ik veel prijsvergelijkingen, gaan mensen uit per pot.
Maar nooit per kilo uit gerekend, aangezien iedere leverancier een andere maat pot hanteerd. Zo krijg je scheve verhoudingen uiteraard.
Die meerstuks voordeel vind ik wel gunstig, wij doen altijd meerdere tegelijk bestellen, heb je gelijk ook meerdere smaken staan.
En als die dagen er zijn met 10 procent korting en dan ook nog minimaal 4 potten tegelijk, is het best gunstig.

Voordeel van xxl vind ik dat ze gegarandeerd steeds goed uit de testen komen, en het zit in nederland, mocht er iets fout gaan, is dat gewoon makkelijk.
 
Nee dat niet.
Maar toch zie ik veel prijsvergelijkingen, gaan mensen uit per pot.
Maar nooit per kilo uit gerekend, aangezien iedere leverancier een andere maat pot hanteerd. Zo krijg je scheve verhoudingen uiteraard.
Die meerstuks voordeel vind ik wel gunstig, wij doen altijd meerdere tegelijk bestellen, heb je gelijk ook meerdere smaken staan.
En als die dagen er zijn met 10 procent korting en dan ook nog minimaal 4 potten tegelijk, is het best gunstig.

Voordeel van xxl vind ik dat ze gegarandeerd steeds goed uit de testen komen, en het zit in nederland, mocht er iets fout gaan, is dat gewoon makkelijk.
Feit blijft dat de eiwitten bij XXL duurder zijn. Ik koop er ook producten, maar geen eiwitten. Laatst 5kg eiwitten voor 43 euro bij Bulkpowders; dit zie ik niet terug bij XXL helaas.
Zelfde geldt voor MyProtein. Beide getest, en beide good uit test gekomen (Bulkpowders wel net wat beter).
 
Uiteraard moet je ook vergelijken hoeveel % eiwitten / kg in vergelijking met de prijs. Vraag me echter af of het nu echt zoveel uitmaakt. Minder % dan iets meer op het schepje ;) Uiteraard moet het wel betrouwbaar zijn wat er op staat!
Ik neem eigenlijk altijd XXL delicious en kies dus voor betrouwbaarheid en de smaak. Met water goed te drinken!
 
BULKPOWDERS
30% korting OP ALLES!!
Gebruik Code 30FEB
Eindigt 29.02.2016.

Maak er gebruik van zeg ik.
44,09€ voor 5 kg whey.
 
Back
Naar boven