MuscleMeat

Beste proteine (eiwitshake) voor beste prijs/kwaliteit

Bezoekers in dit topic

Koop zelf steeds van Optimum Nutrition, is wel wat duurder maar het is een merk met goede reputatie.

Verder ben ik geen fan van huismerken sinds het B&F schandaal.
 
Het is té opvallend dat het telkens op dezelfde manier gaat. Telkens alles op dezelfde manier om B&F zwart te maken. Dat niemand dat niet ziet. Owhnee, al die XXL lui hebben te weinig hersencellen. Ze hebben waarschijnlijk de Whey Perfection al 1000x opnieuw getest en nooit iets kunnen vinden van de nieuwe formule :D
Kom dan gewoon met een recente labtest. Wij komen hier allemaal in elk topic met feiten en labtesten waaruit blijkt dat XXL goed is. En jij blijft maar volhouden nadat body&failshop een stuk of 4 keer gefaald heeft met "ja het zal nu wel goed wezen". Ja dat dachten we na het eerste schandaal ook ja.
 
Mag dit topic naar humor en geouwehoer?
 
Beste prijs/kwaliteit vind je zonder verder te hoeven zoeken bij Bulkpowders. Is getest, smaakt goed, klontert niet en kost in een goede actie rond de 10 euro/kg. Goede alternatieven zijn Myprotein (goed te vergelijken met Bulkpowders, maar Bulkpowders heeft soms betere voedingswaarden bijvoorbeeld hun caseine) en XXL (betrouwbaar en kwalitatief goed spul, ik persoonlijk vind XXL minder smaken en duurder dan de vorige 2, vandaar 3de plek).
 
Iedere dag overlijden er mensen die geliefd zijn vroegtijdig.
Het feit dat Sylve en Marc nog in leven zijn is wel een onweerlegbaar bewijs voor het atheïsme.
 
1496.gif
 
Naar aanleiding van dit topic ook even gekeken op bulkpowders, daar hebben ze momenteel 2 x 2,5kg Pure Whey Protein voor €50, koopje dus. Echter de informatievoorziening is niet super, iemand die weet hoe deze qua samenstelling/kwaliteit (BCAA, EAA e.d ) afsteekt tegenover perfect whey van XXL?
 
Naar aanleiding van dit topic ook even gekeken op bulkpowders, daar hebben ze momenteel 2 x 2,5kg Pure Whey Protein voor €50, koopje dus. Echter de informatievoorziening is niet super, iemand die weet hoe deze qua samenstelling/kwaliteit (BCAA, EAA e.d ) afsteekt tegenover perfect whey van XXL?
Verschil is te verwaarlozen, heb nooit een concentraat of iets dergelijks gezien met een enorm verschil daarin. Zitten allemaal ongeveer gelijk, het is dan ook allemaal hetzelfde product.
 
Naar aanleiding van dit topic ook even gekeken op bulkpowders, daar hebben ze momenteel 2 x 2,5kg Pure Whey Protein voor €50, koopje dus. Echter de informatievoorziening is niet super, iemand die weet hoe deze qua samenstelling/kwaliteit (BCAA, EAA e.d ) afsteekt tegenover perfect whey van XXL?
Kijk hier: http://www.supplementlabtest.com/ranking-testen
 
Kies lekker wat je wilt kiezen, die paar procenten minder in eiwitten ga je heus niet merken. Kijk vooral naar de smaak. Ik heb die van body en fit gehad, en moet zeggen. Die shit is zo smerig, niet te doen. xxl perfect protein en raw iron whey daartegen is goed te drinken.
 
Kies lekker wat je wilt kiezen, die paar procenten minder in eiwitten ga je heus niet merken. Kijk vooral naar de smaak. Ik heb die van body en fit gehad, en moet zeggen. Die shit is zo smerig, niet te doen. xxl perfect protein en raw iron whey daartegen is goed te drinken.

Ik zelf had nooit echt problemen met de smaak. En ja je drinkt het omdat je het nodig hebt niet omdat je er echt van wilt genieten of zo
 
Ik zelf had nooit echt problemen met de smaak. En ja je drinkt het omdat je het nodig hebt niet omdat je er echt van wilt genieten of zo
Nou ik wil er wel wat van genieten, alleen maar m'n kcal uit droge zooi zonder zout halen zou ik gek van worden.
 
Heb de XXL perfect whey binnen maar wat is die ontzettend smerig vergeleken met de whey perfection van body en fit zeg.

Nu ben ik niet zo'n azijnzeiker met smaak maar deze is echt heel ranzig, smaakt totaal niet naar banaan en een beetje chemisch zelfs. Nu is die van XXL wel iets beter in kwaliteit maar die whey perfection die is tenminste te doen. Dus ja wat ik hierna weer ga halen, ff kijken hoe ik de komende weken op deze smaak reageer maar als die smerig blijft haal ik maar weer die whey perfection en dan doe ik maar ietsje meer of zo. Ik hoop dat het gaat wennen maar de eerste schep was echt niet te harden
 
Gooie eens 4 scheppen suiker erdoor heen dan! Klinkt gek, maar dan smaakt ie hetzelfde als die whey perfection.
Niet voor niets dat mensen die lekker vonden, was mierzoet, maar echt niet goed voor je.
Je hebt nu een product waar eiwitten in zit, niet allemaal zoetigheid.
 
Heb de XXL perfect whey binnen maar wat is die ontzettend smerig vergeleken met de whey perfection van body en fit zeg.

Nu ben ik niet zo'n azijnzeiker met smaak maar deze is echt heel ranzig, smaakt totaal niet naar banaan en een beetje chemisch zelfs. Nu is die van XXL wel iets beter in kwaliteit maar die whey perfection die is tenminste te doen. Dus ja wat ik hierna weer ga halen, ff kijken hoe ik de komende weken op deze smaak reageer maar als die smerig blijft haal ik maar weer die whey perfection en dan doe ik maar ietsje meer of zo. Ik hoop dat het gaat wennen maar de eerste schep was echt niet te harden

Jij moet gewoon lekker shakes bij de Macdonalds gaan halen, het smaakt heerlijk zoet en de overige waarden liggen vast in dezelfde lijn als de whey van B&F.
 
Heb de XXL perfect whey binnen maar wat is die ontzettend smerig vergeleken met de whey perfection van body en fit zeg.

Nu ben ik niet zo'n azijnzeiker met smaak maar deze is echt heel ranzig, smaakt totaal niet naar banaan en een beetje chemisch zelfs. Nu is die van XXL wel iets beter in kwaliteit maar die whey perfection die is tenminste te doen. Dus ja wat ik hierna weer ga halen, ff kijken hoe ik de komende weken op deze smaak reageer maar als die smerig blijft haal ik maar weer die whey perfection en dan doe ik maar ietsje meer of zo. Ik hoop dat het gaat wennen maar de eerste schep was echt niet te harden

We hadden je gewaarschuwt
 
Gooie eens 4 scheppen suiker erdoor heen dan! Klinkt gek, maar dan smaakt ie hetzelfde als die whey perfection.
Niet voor niets dat mensen die lekker vonden, was mierzoet, maar echt niet goed voor je.
Je hebt nu een product waar eiwitten in zit, niet allemaal zoetigheid.

Waarom dan uberhaupt die 'smaken'?

Ik ga ook niet zeuren dat m'n medicijnen vies smaken, je neemt het omdat je het nodig hebt, maar had het wel ietsje prettiger verwacht :P
 
Heb de XXL perfect whey binnen maar wat is die ontzettend smerig vergeleken met de whey perfection van body en fit zeg.

Nu ben ik niet zo'n azijnzeiker met smaak maar deze is echt heel ranzig, smaakt totaal niet naar banaan en een beetje chemisch zelfs. Nu is die van XXL wel iets beter in kwaliteit maar die whey perfection die is tenminste te doen. Dus ja wat ik hierna weer ga halen, ff kijken hoe ik de komende weken op deze smaak reageer maar als die smerig blijft haal ik maar weer die whey perfection en dan doe ik maar ietsje meer of zo. Ik hoop dat het gaat wennen maar de eerste schep was echt niet te harden

Je bent blijkbaar een zoetekauw :).. ben je echt gefocust op smaak daar hebben we de whey delicious serie voor ;)
 
Heb al eerder gezegd: Bulkpowders.
Voorheen ook dezelfde smaak Perfect Whey XXL gehad. Vond de smaak goed.
Daarna overgestapt naar BP omdat de prijzen interessanter waren (vandaag 30% korting op alles). Smaak van de Pure Whey vond ik beter als van XXL en komt ook goed uit de test.
 
Back
Naar boven