Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het leidt in beide gevallen tot een distorsie van je perceptie op de werkelijkheid.
Toch een serieuze vraagHet leidt in beide gevallen tot een distorsie van je perceptie op de werkelijkheid.
ik ben tevreden over mijzelf, denk ook vaak dat ik beter ben dan anderen
Maarja, heb gewoon veel zelfvertrouwen, ik straal dat ook uit (+ lichte arrogantie)
-hugs myself-
wat is het toch fijn om zo simpel als corleone te zijn![]()
Als je echt begrijpt wat ze bedoelen met ego dan wil je in ieder geval geen groot ego hebben.
Als je echt begrijpt wat ze bedoelen met ego dan wil je in ieder geval geen groot ego hebben.
Idd, zorgt alleen maar voor meer lijden dit. Een klein ego lijkt me drm mss wel gezonder dan een te groot.
Als je bv enorm vol bent van jezelf, een groot ego hebt voel je je ook sneller beledigt en zo en heb het zoiezo al niet begrepen op mensen die opscheppen over zichzelf. Denk dat het enigszins goed is een ego te hebben zolang je niet te veel oordeelt en vergelijkt en je je niet beter voelt dan andere mensen.
Precies.
---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------
Beter ga je het opnieuw lezen vriend en dit keer niet onder invloed van psychedelische drugs.

En wie (iemand met een perfect evenwichtig ego?) bepaalt dan wat die werkelijkheid wel is?Het leidt in beide gevallen tot een distorsie van je perceptie op de werkelijkheid.
het is de kunst de perfecte balans te vinden in wat bij jouw persoonlijkheid het beste werkt.
Na het lezen was ik van nature onder invloed en zag alles er opeens gloednieuw uit, enorm intens, dus denk wel dat ik de materie begrepen heb. Dacht eerst dat ik een soort van psychose kreeg ofzo als ik het huidige moment echt erving. Later vernam ik via een filmpje gelukkig dat Tolle ook zelf Acid heeft genomen om te kijken of het echt zo is wat mensen beweren, namelijk dat het net als Acid of Lsd is.
Ja, maar het blijft niet hangen. Je wekt het op door een soort meditatie achtig iets.
Dat 'natuere onder invloed' van jouw zou een 24/7 basis kunnen zijn.
Met een kleine ego ben je niet automatisch een softie, Tolle is gewoon een softie van nature.
Conjo je kan niet zonder ego leven
Maak hem zo groot of klein als je wilt, maakt geen reet uit.
Tolle zegt ook helemaal niet dat je je ego zo klein mogelijk moet maken.