AndroidHealthClinic

Beter volg je niet

Zou zeggen ff form check. Misschien wat minder focus bij bepaalde reps?

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Zou zeggen ff form check. Misschien wat minder focus bij bepaalde reps?
Ik moet mezelf weer eens filmen, want bij DL kan mijn gevoel over uitvoering misleidend zijn. Ik weet in ieder geval mijn aandachtspunten.
Focus heb ik altijd wel en na iedere rep neem ik rustig de tijd om te bracen en de correcte houding aan te nemen, maar als ik dicht bij m'n max kom, denk ik dat mijn rug soms iets bol trekt en m'n benen eerder strekken voordat m'n bovenlichaam verticaal komt.

Ik moet mezelf weer eens filmen, want bij DL kan mijn gevoel over uitvoering misleidend zijn. Ik weet in ieder geval mijn aandachtspunten.
Focus heb ik altijd wel en na iedere rep neem ik rustig de tijd om te bracen en de correcte houding aan te nemen, maar als ik dicht bij m'n max kom, denk ik dat mijn rug soms iets bol trekt en m'n benen eerder strekken voordat m'n bovenlichaam verticaal komt.
Branch warren reps for the win!

Branch warren reps for the win!
:roflol:
Haha, over het algemeen ben ik van de full ROM, strikte reps en meer MMC/TUT. Voelen wat je doet, langzaam negatief/excentrisch. Levert mij meer op met minder gewicht (en toch tot failure kunnen gaan). Deadlift blijft technisch lastig, zeker als je in de buurt van je max komt.

20191130

Legs

- Lying Leg Curl
Opwarmsets
10 x 20 kg
11 x 20 kg
8 x 20 kg - drop 5 x 15 kg + hold
7 x 20 kg - drop 8 x 15 kg + hold

- Low Bar Squat
10 x 20 kg, 5 x 60, 100 kg
5, 5 x 120 kg
5, 5, 5 x 125 kg
Viel me zwaar.

- Incline Squat Machine
11, 8, 9, 7+3 x 110 kg

- Leg Extension
15 x 25 kg
14 x 25 kg
13 x 25 kg - drop 5 x 20 kg + hold
13 x 25 kg - drop 6 x 20 kg + hold

Goen ging de ging dicht. Ik wilde eigenlijk nog kuiten + abs doen, dan maar morgen (en evt. abductor).

Rating:
:needle::needle::needle::needle:

En nu zit er zelfs een moderator mee te kloten :roflol:

Gebruik ik ook maar niet zozeer voor mijn hdl, wel redelijk duur bij 100 a 200 mg inname
Q10 heb ik e.e.a. over gelezen inderdaad, bedankt. Ik weet dat @Cools het hier nogal eens heeft aangeraden, eventueel in combinatie met bijvoorbeeld Rode Rijstgist (maar niet noodzakelijk), maar als ik @Galen en @Steks moet geloven, is er geen duidelijk wetenschappelijk bewijs (en zeer beperkt) dat het echt meerwaarde heeft.
Nog steeds een beetje last van een jet-lag? :D
Ik ben benieuwd wat er door je hoofd heen ging toen je dit typte :roflol:
Dit is wel heel erg. :(
*En toen ging de gym dicht.
Ik kan autocorrect niet de schuld geven, want zat op m'n pc.

Heb ik dat ooit gezegd?

Er stond mij zoiets bij. Niet helemaal letterlijk zie ik nu, maar komt er wel op neer toch.
Wat Omega3 ga ik met je mee, maar dat is ook prima voldoende uit gewone voeding te halen en creatine is voor velen ook een zinvol supplement.

CoQ10, ik heb daar alleen mooie verkoop praatjes overgelezen en nooit een serieus artikel waaruit blijkt dat het in de praktijk iets toevoegt.

EAA,s intraworkout zijn nergens voor nodig zolang je niet fasted traint en pre workout wat volwaardig eiwit binnen hebt gekregen, dat zelfde geldt voor koolhydraten. Ook al train je 1,5 uur, het is niet alsof je ineens aan het duursporten bent.

Je hebt gelijk, een tijdje terug was ik daar nog wat meer mee bezig, nu niet helemaal niet meer.

• Like
Waarderingen: BB_
Wel benieuwd naar het verdict over coQ10. Neem het omdat rode gist rijst zogezegd Q10 levels verlaagd.

Wel benieuwd naar het verdict over coQ10. Neem het omdat rode gist rijst zogezegd Q10 levels verlaagd.
Ook bij gebruik door statine, en dat is bewezen. Op hartfalen ook bewezen. Dus die stof heeft bij bepaalde onderzoeken zijn nut bewezen

Terug
Naar boven