- Waardering
- 1.874
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Wel de juiste @Robin_ aanklikken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel de juiste @Robin_ aanklikken
Ja, ben nu met m'n tweede kuur bezig en blijf on (blast dus). 500 mg Test EGeen idee of je het al vermeld hebt maar ben je terug on?
Ja, Robin_ ook

Vriend Bert, lees ik nou goed dat je 70kg pakt op de abductor
dat is 30kg minder dan ik pak 
Ik pak 50 en dan trilt die spier al als de cholera. Niet iedereen is een fitgirl...Vriend Bert, lees ik nou goed dat je 70kg pakt op de abductordat is 30kg minder dan ik pak
![]()
Lol, welke Machine? Lastig vergelijken. Gestackt of Plate-Loaded?Vriend Bert, lees ik nou goed dat je 70kg pakt op de abductordat is 30kg minder dan ik pak
![]()

Ja dat zal het verschil zijn. Ik heb een stacked machine, van life fitness. 1 sec uit, 1 vast en 2 negatief.Lol, welke Machine? Lastig vergelijken. Gestackt of Plate-Loaded?
Scheelt bij mij zo 50 kg. De stacked van Precor gaat bijvoorbeeld maar tot 78 kg en pak ik op max. De Plate-Loaded by Fox pakte ik vroeger op 120 volgens mij, weet het niet meer zo. Waar ik nu train pak ik ´m op 70 kg en houd ´m 1 seconde wijd vast; volgens mij is ie van Hammer Strength. Heb nog nooit iemand deze op 100 kg zien pakken (het is een hardcore gym). Gewicht zegt niet alles he![]()
Die komt wel overeen met die van ons iddOf deze heb ik ook weleens gedaan, ging ook wel op max (91 kg):
![]()
Precor Commercial Fitness Solutions, Commercial Strength and Cardio Equipment
Commercial fitness equipment from Precor–treadmills, ellipticals, bikes, stairclimbers and cross trainer machines etc.www.precor.com
Oké, wat is max weight stack; genoeg machines gaan niet eens tot 100. Overigens zijn mijn benen zwak.Ja dat zal het verschil zijn. Ik heb een stacked machine, van life fitness. 1 sec uit, 1 vast en 2 negatief.
Pff zou het zo niet weten. Ik heb m nog niet uitgespeeld, dus zit nog wel wat rek inOké, wat is max weight stack; genoeg machines gaan niet eens tot 100. Overigens zijn mijn benen zwak.
Vgm gaan die life fitness shizzles meestal tot 147.5 en dan nog zo'n draaiknop van 2.5 of 5kg?Pff zou het zo niet weten. Ik heb m nog niet uitgespeeld, dus zit nog wel wat rek in
Niet mee eens, veel mannen missen juist de inner thighs waardoor je benen juist klein ogen.Ik denk dat voor de meeste mensen (tenzij fit girls), mannen met name, een abductor machine helemaal niet zo'n noodzakelijke oefening is. De enige reden dat ik 'm toe is op advies van PL-coach aangezien bij squats mijn knieën dreigen te knikken zodra ik het zwaarder krijg; als assistance wegens een specifieke zwakte dus.
Heb je dat eigenlijk ook bij FrSq? If no, hoe komt dat?Ik denk dat voor de meeste mensen (tenzij fit girls), mannen met name, een abductor machine helemaal niet zo'n noodzakelijke oefening is. De enige reden dat ik 'm toe is op advies van PL-coach aangezien bij squats mijn knieën dreigen te knikken zodra ik het zwaarder krijg; als assistance wegens een specifieke zwakte dus.
Beetje, maar al minder dan voorheen. Ik dacht dat het zwakke abductors waren, maar kan abductoroefeningen dan weer zwaarder dan veel mensen die zwaar squatten en nergens last van hebben. Misschien gewoon genetisch ofzo, maar het gaat dus al veel beter. Doe ook vaak een elastiek om m'n benen. Kan ook korte/strakke adductors zijn.Heb je dat eigenlijk ook bij FrSq? If no, hoe komt dat?
Abductor is voor je outer thigh, niet je inner. Voor massa kun je m.i. beter squatten en leg pressen, eventueel als assistance Bulgarian splits, lunges en leg curls/extension als isolatie-oefeningen, maar meer lijkt mij echt niet nodig. Just my 2 cents.Niet mee eens, veel mannen missen juist de inner thighs waardoor je benen juist klein ogen.
Ik draai die 2 altijd door elkaar heenAbductor is voor je outer thigh, niet je inner. Voor massa kun je m.i. beter squatten en leg pressen, eventueel als assistance Bulgarian splits, lunges en leg curls/extension als isolatie-oefeningen, maar meer lijkt mij echt niet nodig. Just my 2 cents.

Dikke adductoren laten je benen er wel een pak bruter uitzien imo. Pak ze standaard 2x per week meeAbductor is voor je outer thigh, niet je inner. Voor massa kun je m.i. beter squatten en leg pressen, eventueel als assistance Bulgarian splits, lunges en leg curls/extension als isolatie-oefeningen, maar meer lijkt mij echt niet nodig. Just my 2 cents.