GO02
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 571
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1,5 week geleden.Beste bench om de log mee te beginnen, wanneer ga je weer on?
Dan heb ik er niet zoveel aan als voorbeeld. Dus ik denk dat ik maar doe zoals in de titel, aan de andere kant is dat trainen met lange TUT en pauzed reps wel weer interessant omdat niet iedereen dat doet en ben je wel een sympatieke gast.... dus twijfel weer

Haha, bedankt.Dan heb ik er niet zoveel aan als voorbeeld. Dus ik denk dat ik maar doe zoals in de titel, aan de andere kant is dat trainen met lange TUT en pauzed reps wel weer interessant omdat niet iedereen dat doet en ben je wel een sympathieke gast.... dus twijfel weer![]()
Ik denk dat je met AAS niet per se anders hoeft te trainen. Je kunt echter wel wat meer volume per spiergroep pakken in een training en herstel zal sneller zijn. Ik zou sowieso aanbevelen spiergroepen minsten 2x p/w te trainen, maar dat doe je volgens mij al.Herstel is idd veel sneller, maar hypertrofie houdt ook langer aan na een zware training (dagen), en er komt veel meer droge spiermassa ipv vet bij in een bulk situatie. Ik doe nu voor het eerst een (beperkte) FB training 4x/week. Beperkt omdat je anders wel aan heel lange sessies komt als je alle spieren een keer wilt raken.....Haha, bedankt.Ik denk dat je met AAS niet per se anders hoeft te trainen. Je kunt echter wel wat meer volume per spiergroep pakken in een training en herstel zal sneller zijn. Ik zou sowieso aanbevelen spiergroepen minsten 2x p/w te trainen, maar dat doe je volgens mij al.

Klinkt goed.Er zijn maar weinig echte experts. Ik probeer zelf time under tension voldoende te maken: 3 seconden exc en 1 conc. Bij tien reps is dat dan ongeveer 40 seconden per set. Minder tut schijnt negatief te zijn voor progressie.
Ik ben lang niet zo gevorderd als jij, du ik zoek ook wel echt naar het goede gevoel en controle. Voelt beter op deze manier. Bijvoorbeeld bij bor echt de spieren samentrekken en dat echt bewust doen lijkt mij te helpen
Maar tussen alle wetenschap is voor mij niet alles duidelijk. Uiteindelijk doe ik ook maar wat.
Klinkt goed.
Wat echt beter is, weet ik ook niet. Ik zie ook mensen Deadliften en gewoon de BB laten vallen. Nou begrijp ik dat wanneer je een PR wilt zetten of op je max zit dat het niet meer lukt de BB langzaam te laten zakken, maar zomaar droppen vind ik (in ieder geval als je gericht op BB/hypertrofie traint) echt zinloos. Ik probeer ook bij Deadlifts altijd gecontroleerd de BB te laten zakken. M.i. zijn conventionals wel meer een kracht- dan hypertrofieoefening, dus hoger in reps dan 5x5 ga ik niet zo gauw.
. Donderdag gaan we voor 3x10x77,5.... dat is een 1 rm van 100 ongeveer...dus dat is zomaar nog minstens anderhalf jaar trainen als ik niet kom stil te staan....Zou mooi zijn. V.w.b. Bench mag ik niet klagen, maar m'n benen blijven m'n zwakke punt. Er zit overigens wel verbetering in.Heb er te weinig verstand van, maar om eerlijk te zijn lees ik zo veel tegenstrijdige dingen in literatuur en al helemaal de 'bro-science'. Het lijkt er bijna op dat als je maar hard traint je vanzelf wel ergens komt, sneller of langzamer eindig je ongeveer bij je genetisch potentieel. Maargoed, ik zit op dit forum om te lezen, leren en te zien of ik er ergens wat voor mezelf uit kan halen.
Voorlopig kan ik nog wel even door als ik net als jij 155kg wil benchen. Donderdag gaan we voor 3x10x77,5.... dat is een 1 rm van 100 ongeveer...dus dat is zomaar nog minstens anderhalf jaar trainen als ik niet kom stil te staan....
Probeer onder controle zo hard mogelijk te accelereren. Dit kan er onder bepaalde gewichten ook langzaam uitzien voor de toeschouwer.Het kan ook gewoon zijn dat 'zo explosief als mogelijk' voor deze oefening betekent dat het niet heel snel is.
Thanks, ga het eens doorlezen.Probeer onder controle zo hard mogelijk te accelereren. Dit kan er onder bepaalde gewichten ook langzaam uitzien voor de toeschouwer.
Met andere woorden; compensatory acceleration training (CAT).
![]()
Compensatory Acceleration Training and the Size Principle
Compensatory acceleration training (CAT) is a strength training technique whereby the lifter attempts to impart maximal acceleration to a loaded barbell. Dr. Frederick C. Hatfield (aka Dr. Squat) …tdfathletics.wordpress.com
500 mg Test Enot sure if srs , je kuur is gewoon test only dit keer toch?

Thanks, ga het eens doorlezen.
500 mg Test E
Vandaag een heerlijke beenpomp.
En weer out! Sorry, ik volg alleen natty's.
Alles beneden de gram is natty. Doei.

Gewoon b/c