Fitness Seller

Beter volg je niet

Ha, dat staat op het label. Lijkt een beetje op Hack Squat, maar voelt wel anders aan dan een Hack Squat waarbij het gewicht op je schouders rust. Een Hack Squat machine vind ik fijner en kan ik nog wat beter op tot failure gaan.

Zeker met je eens, helaas hebben wij geen hack squat dus moet het met alleen deze machine doen :/.

• Topic Starter Topic Starter
Zeker met je eens, helaas hebben wij geen hack squat dus moet het met alleen deze machine doen :/.
Hier ook niet, maar deze is prima. Ben allang blij dat ik weer in een hardcore gym kan trainen. Ik train ook regelmatig in gyms met enkel een Technogym stacked Leg Press.

Die machine ziet er erg ongemakkelijk uit. Heb 1x geprobeerd, was niet echt m’n ding helaas.

begint wel buff te worden.

Je benen trekken ook aardig bij of niet?

Good busy bertje. Goed weekend!
Bedankt. Jij ook! :thumbs:
Die machine ziet er erg ongemakkelijk uit. Heb 1x geprobeerd, was niet echt m’n ding helaas.

begint wel buff te worden.
Tnx! In vond 'm de eerste keer ook niet super, maar heb het gevoel dat ik er even aan moest wennen. Nu kan ik er lekker stuk op gaan. :)
Je benen trekken ook aardig bij of niet?
Het begint een heel klein beetje ergens op te lijken. Quad sweep krijg ik niet echt, denk ik niet zo aanleg voor.

Bedankt. Jij ook! :thumbs:

Tnx! In vond 'm de eerste keer ook niet super, maar heb het gevoel dat ik er even aan moest wennen. Nu kan ik er lekker stuk op gaan. :)

Het begint een heel klein beetje ergens op te lijken. Quad sweep krijg ik niet echt, denk ik niet zo aanleg voor.
Laten masseren Bert. Er zit veel vuil in en je peesplaat houdt dan lekker je sweep tegen.
Bij mij heeft het prima geholpen om een beetje sweep te krijgen. Hoe zie je na 15 maart wel of op 15 maart als je naar Apeldoorn komt.

Laten masseren Bert. Er zit veel vuil in en je peesplaat houdt dan lekker je sweep tegen.
Bij mij heeft het prima geholpen om een beetje sweep te krijgen. Hoe zie je na 15 maart wel of op 15 maart als je naar Apeldoorn komt.
Bedankt voor de tip. Ik zal mij inderdaad eens laten masseren. Misschien helpt dat ook wel voor m'n schouderklacht. Ik denk niet dat ik 15 maart naar Apeldoorn kom; desondanks veel succes!

Ben je bij de meet 7 maart?

Bedankt voor de tip. Ik zal mij inderdaad eens laten masseren. Misschien helpt dat ook wel voor m'n schouderklacht. Ik denk niet dat ik 15 maart naar Apeldoorn kom; desondanks veel succes!

Ben je bij de meet 7 maart?
Thanks en 7 maart is voor mij te ver rijden dan zit ik op mijn laagste denk ik.
En wil dan geen vocht gaan aantrekken in mijn lijf. Den Helder Limburg toch gauw 3 uurtjes.

• Like
Waarderingen: BB_
20200104

111,5 kg

Back (Back 2 Basic)

- V-Grip Row (Meadows Attachment):

Opwarmsets
14 x 70 kg
12, 11, 8+4 x 75 kg

- Wide-Grip Lat Pulldown:
14 x 90 kg
12, 12, 9+3 x 95 kg

- MTS Front Pulldown:
12 x 65 kg
3 x 10 x 70 kg

- Wide-Grip Chest Supported T-Bar Row:
12 x 45 kg
9+2, 11, 12 x 50 kg

- Straight-Arm Lat Pulldown:
18, 18, 20 x 75 kg

- Cable Shrugs:
20 x 65 kg
20 x 70 kg
2 x 20 x 75 kg

- Hyperextension:
2 x 20 x BW+20 kg

Rating:
:needle::needle::needle::needle:

Weer veel kunnen plussen. Prima training.
Vanavond spelletjesavond met familie. :)

Vies mannetje.
Rajes van de Ganges, Kwakzalvers van Kakelenburg, Karuba, Carcassonne, Stenen Tijdperk, dat soort dingen.
Ik ben oud denk ik want daar ken ik geen enkele van.
De laatste wat ik gespeeld heb is De slimste mens ter wereld :D

Big back incoming!

• Like
Waarderingen: LM

heb dit vaker gehoord

maken jaren geen gains en gaan naar een zo'n toverdokter op de pijnbank welke bevestigd dat er van alles is waardoor je gains maakt, beetje masseren en hoppa...?

Bert hoe gaat het met he schouder?

Terug
Naar boven