ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
En mij een laat maar noemen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En mij een laat maar noemen

Door ophoping van vuil, lactaat etc en slechte doorbloeding van je spieren omdat de spierspanning hoog is kan je lijf het niet goed verwerken.
De daarop volgende trainingsinspanning doet weer hetzelfde en daarmee bouw je vuilstuwing op.
Je lijf kan het niet snel genoeg meer verwerken omdat je weer een training er tegenaan gooit.
Eigenlijk luister je niet goed naar je lijf. Je kan pas weer je spiergroep aanpakken als herstel volledig is.
En dat laatste is dus nooit het geval geweest bij mij. Hoe het bij andere is kan ik natuurlijk niet beoordelen.
Wel weet ik dat meerdere van mijn kennissen zich wekelijks laten masseren tot doel sneller te herstellen.
En daarmee sneller de spier weer kunnen belasten.
En dat doe ik dus ook en ik heb er baat bij. Heb je het idee dat dit allemaal lariekoek is dan doe je het toch lekker niet.
Ik doe het wel en ik zie resultaat.

30 minuten enkel benen 20,00 en gehele lijf 60 minuten 35,00
30 minuten enkel benen 20,00 en gehele lijf 60 minuten 35,00
Ik vind dit een prima investering
Dat is een lastige als je Meadows volgt dan geeft hij aan als je een volledige ROM kan maken zonder spierpijnprikkel.En wat is precies volledig herstel volgens jou? Wanneer zou het ideaal zijn weer een spiergroep te belasten?
Zeg jij het maar.Laatste vraag, waarom is hier nog geen onderzoek naar gedaan denk je?
Te weinig animo voor??Als afvalstoffen zich ophopen, dan betekent dat inderdaad dat er iets goed mis is met de doorbloeding en dat betekent bijgevolg dat je spierweefsel na een niet al te lange tijd doodgaat.Ik bedoel afvalstoffen en met name lactaat. Eventueel beschadiging van het bindweefsel kleine bloedingen in de spierweefsel etc.
Knopen in de spieren die de doorbloeding tegenhouden en daarmee het herstel negatief beïnvloeden.
Er is eigenlijk niet of nauwelijks onderzoek naar gedaan. Althans ik vind er niet veel van terug.
De peesplaat houdt alle onderzoeken tegenLaatste vraag, waarom is hier nog geen onderzoek naar gedaan denk je?
Bij nader inzien klonk dat heel fout idd

Wow dus snel laten masseren!Als afvalstoffen zich ophopen, dan betekent dat inderdaad dat er iets goed mis is met de doorbloeding en dat betekent bijgevolg dat je spierweefsel na een niet al te lange tijd doodgaat.
Dat is een lastige als je Meadows volgt dan geeft hij aan als je een volledige ROM kan maken zonder spierpijnprikkel.
Ik houdt gewoon mijn schema aan. En als het niet lekker gaat dan met minder gewicht en meer herhalingen.
serieus? Dan gewoon niet trainen?Helpt scraping hier ook bij? Sommige chiropractor doen dit ook omdat het zou helpenAls afvalstoffen zich ophopen, dan betekent dat inderdaad dat er iets goed mis is met de doorbloeding en dat betekent bijgevolg dat je spierweefsel na een niet al te lange tijd doodgaat.
Val jij even door de mand.
Chiropractie überhaupt vermijdenHelpt scraping hier ook bij? Sommige chiropractor doen dit ook omdat het zou helpen
Nee, net zo min als dat massage daarvoor helpt. Massage kan helpen bij lymfedrainage als je je spieren niet kunt gebruiken om wat voor reden dan ook (normaliter zorgt het samentrekken van de spieren voor drainage van de lymfevaten, wat niet/minder gebeurt als je bijv. bedlegerig bent.)Helpt scraping hier ook bij? Sommige chiropractor doen dit ook omdat het zou helpen
godverdorie nu heb ik geen legitieme reden meer om na mijn training op de trilplaat te gaan zitten!Nee, net zo min als dat massage daarvoor helpt. Massage kan helpen bij lymfedrainage als je je spieren niet kunt gebruiken om wat voor reden dan ook (normaliter zorgt het samentrekken van de spieren voor drainage van de lymfevaten, wat niet/minder gebeurt als je bijv. bedlegerig bent.)
Als je doorbloeding echt verminderd is is dat een gevolg van trauma of vernauwing van de vaten door sclerose. En dan is er wat serieus mis met je.
O jawel hoorgodverdorie nu heb ik geen legitieme reden meer om na mijn training op de trilplaat te gaan zitten!