XXL Nutrition

Beter volg je niet

• Topic Starter Topic Starter
Oké, vandaag weer serieus.

20200106
111,6 kg, moddervet

Legs (Vliegbasis EHV)

- Seated Leg Curl

15 x 60 kg
12, 13 x 70 kg
12 x 70 kg - drop 6 x 60 kg + hold
11 x 70 kg - drop 7 x 60 kg - drop 8 x 50 kg + hold

- Front Squat:
10 x 80 kg
10 x 90 kg
8, 7, 6 x 95 kg
Voelde erg lekker, maar gewichten vielen wat tegen. Boven de 5 reps als buiten adem.

- Leg Press:
4 x 10 x 160 kg

- Leg Extension:
(15 x 60 kg)
12, 13 x 70 kg
11 x 70 kg - drop 6 x 60 kg + hold
11 x 70 kg - drop 5 x 60 kg - drop 6 x 50 kg + hold

- Bulgarian Split Squat (met 1 DB, Meadows Style, voet op Smith BB):
12, 13, 13 x 30 kg per kant, flink leeg

- Standing Calf Raise (Smith) SS Rotary Calf:
4 supersets 100 kg SS 45 kg

Rating:
:needle::needle::needle::needle:

Nieuwjaarsreceptie overleefd. Morgen nog wat mensen een handje geven en dan ben ik er wel weer klaar mee.

Vet moe, komende nacht even 100 uur slapen denk ik.

Gaat er een foto zonder shirt komen, ben wel benieuwd naar moddervet eig :p moet iig wel zeggen dat zover ik zag aan vorige video's foto's dat ik je benen wel vooruit zie gaan

Gaat er een foto zonder shirt komen, ben wel benieuwd naar moddervet eig :p moet iig wel zeggen dat zover ik zag aan vorige video's foto's dat ik je benen wel vooruit zie gaan
Benen zijn wel iets vooruit gegaan ja. Buik is wel dik, geen zichtbare abs. Verder valt het wel mee (armen en schouders blijven wel redelijk droog bij mij).
Ik hoop het. Richting de zomer ga ik wel cutten. Niet per se voor een zomersixpack, ben toch geen strandganger, maar het wordt wel tijd om het vet er weer af te trainen. Komende maand wil ik echter nog wat massa pakken. Ben benieuwd hoeveel kg ik over houd.

Vandaag even een rustdagje, want kon mij niet meer herinneren wanneer dat voor het laatst was.

Verder een beetje zitten denken over de dingen. Waar ik heen wil, wat m'n doelen zijn in het leven etc. Ik vind m'n werk prima, maar niet heel uitdagend en iets beneden niveau; sporten vind ik leuk; daarbuiten heb ik eigenlijk niet veel. Ik heb wat meer vrije tijd dan in het verleden, toen ik werken + studeerde + sporten combineerde en hier vrijwel iedere minuut van de dag, ook weekenden, feestdagen, vakantie-uren een paar jaar lang aan opging. Toen had ik een motivatie en focus die ik nu niet meer op zou kunnen brengen. Nu zou ik meer tijd over moeten hebben voor leuke dingen, maar de tijd buiten werken en sporten lijkt zo weg te smelten. Ik wil me best graag wat meer verdiepen in een aantal dingen, maar voor een studie weet ik mezelf niet meer te motiveren en tijd vrij te maken. Vroeger had ik nog plezier in leuke dingen doen, uitjes, sociale dingen, avontuurlijke vakanties etc. Nu geef ik daar niet vele meer om. Kortom: wat is het doel van het leven, of is het leven nutteloos? Sport is het enige waar ik echt plezier uit haal. Soms voel ik eenzaam, maar behoefte aan veel vrienden heb ik niet. Wel iemand om dingen mee te delen, een knuffel, lief te hebben. Ongetwijfeld zal kuren een impact hebben op mijn gedrag, maar ik denk dat wanneer je eenmaal een relatie hebt gehad, dit meer mist dan daarvoor (aangezien je dan niet weet wat je mist). Vroeger vond ik 't prima alleen te zijn; verveelde me nooit, dagen vlogen voorbij, en zag/sprak op het werk en sport genoeg anderen.

That's it.

Waarom tinder of grindr je niet?

:kiss:
Lastig die gedachtes....
Ik moet zeggen dat je vaak als je jonger bent toch een ander soort van focus legt op dingen als sport, werken en studeren. Eenmaal in het reguliere werkleven en studie voorbij en dus een relatie achter de rug kan het in ene zo leeg lijken allemaal. Dan kom je erachter dat je eigenlijk maar weinig echte vrienden hebt en op punt van en sociaal leven ook een soort van tegen een muur aanloopt. Vaak is het dan dat je eigenljk gewoon iemand om je heen mist. Het thuiskomen en dingen samen delen en elkaar vertellen van je dag en gewoon even rustig bij elkaar hangen op de bank. Erg begrijpbaar dat je dat mist.
Het leven verandert en je verandert zelf ook. Lastig... Kan je er ook niet veel tips over geven. Want iemand tegen het lijf lopen waar het echt mee klikt is vaak toeval en onverwachts of het groeit zo. Maar het zijn helaas geen dingen die je "even planned". Dat kan wel met werk en sport maar er zijn dingen die toch een eigen weg gaan en waar je niet veel invloed op hebt.
Ik weet van een aantal mensen die hopeloos gingen zoeken naar dates... maar dat is vaak ook iets wat averechts kan werken (ook op je gemoed).
Er is echt wel een ware voor je. Maar wanneer wie wat en waar... tja... time will tell... Sterkte :heart:

Waarom tinder of grindr je niet?
Omdat ik tinder een vleeskeuring vind en weinig op heb met social media. Ik heb afgelopen jaren op diverse datingsites gezeten, waarbij je gerichter kunt zoeken. Heeft mij nooit wederzijdse interesse opgeleverd. Mogelijk zet ik mijzelf verkeerd weg, maar hé, ik wil gewoon mezelf zijn en mij niet anders voordoen. Zo'n programma als First Dates is wel leuk en anders. Grindr ken ik niet. Net gegoogled en ik zie dat het een gay-netwerk is. Jammer, ik dacht dat je serieus was.

:kiss:
Lastig die gedachtes....
Ik moet zeggen dat je vaak als je jonger bent toch een ander soort van focus legt op dingen als sport, werken en studeren. Eenmaal in het reguliere werkleven en studie voorbij en dus een relatie achter de rug kan het in ene zo leeg lijken allemaal. Dan kom je erachter dat je eigenlijk maar weinig echte vrienden hebt en op punt van en sociaal leven ook een soort van tegen een muur aanloopt. Vaak is het dan dat je eigenljk gewoon iemand om je heen mist. Het thuiskomen en dingen samen delen en elkaar vertellen van je dag en gewoon even rustig bij elkaar hangen op de bank. Erg begrijpbaar dat je dat mist.
Het leven verandert en je verandert zelf ook. Lastig... Kan je er ook niet veel tips over geven. Want iemand tegen het lijf lopen waar het echt mee klikt is vaak toeval en onverwachts of het groeit zo. Maar het zijn helaas geen dingen die je "even planned". Dat kan wel met werk en sport maar er zijn dingen die toch een eigen weg gaan en waar je niet veel invloed op hebt.
Ik weet van een aantal mensen die hopeloos gingen zoeken naar dates... maar dat is vaak ook iets wat averechts kan werken (ook op je gemoed).
Er is echt wel een ware voor je. Maar wanneer wie wat en waar... tja... time will tell... Sterkte :heart:
Je weet het allemaal goed te verwoorden. Bedankt voor je lieve bericht, je bent een topvrouw!:heart:

Ik wil je best een knuffel geven hoor Bert :aai:

• Love
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven