- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
right babe ??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
right babe ??
heb je weer zitten snorkelen ?
, maar gelukkig kan ik wel wat hebben en kon ik er goed op trainen, maar was op het randje. (Had 2/3e scoop genomen.) 

Als hij nou de hele week slecht slaapt miss iets om overna te denken ja.Het komt niet bij je op dat slecht slapen enzo, weinig eetlust erger kan worden door gebruik van PWO?
Het komt niet bij je op dat er afgelopen dagen (o.a. op dit forum en privé) zoveel shit is geweest dat het mij vandaag even niets kon schelen en ik gewoon wilde knallen.Het komt niet bij je op dat slecht slapen enzo, weinig eetlust erger kan worden door gebruik van PWO?
Maakt niet uit, kon je ook niet weten en is afgesloten.

Volgens mij zit hier verrijkt uranium-235 in.Dit is geen lichte PWO he?? Een volle scoop ga je niet eens meer hard op, je voelt je gewoon dofIk doe wel meerdere malen per week een halve scoop ondertussen
![]()

Normaal is koffie voor mij prima. Dit was een uitzondering.Skip die hevige stim pwo's en koop een potje cafeïne-pillen![]()
Een volle scoop is ook wel echt te gek eigenlijk. Maar vind het op de juiste dosering echt een hele harde Pre-workout. Uiteraard niet voor iedere dag! Klinkt misschien vreemd, maar mijn mmc is vaak beter ook met die pwo..20200111
Back (Back 2 Basic)
Vandaag had ik even een PWO nodig (slecht geslapen enzo, weinig eetlust), dus die Cocaine PWO geprobeerd. @Skatermarvin : deze shit is echt heftig, maar gelukkig kan ik wel wat hebben en kon ik er goed op trainen, maar was op het randje. (Had 2/3e scoop genomen.)
![]()
- V-Grip Row (Meadows):
12 x 70 kg
11, 11, 10 x 75 kg
- Wide-Grip Lat Pulldown:
12, 12, 11, 11 x 95 kg
- Front Pulldown:
9, 11, 8+3, 11 x 70 kg
- Chest-Supported T-Bar Row (Wide-Grip):
11, 13, 13, 14 x 50 kg
- Straight-Arm Lat Pulldown:
3 x 20 x 75 kg
- Cable Shrugs:
3 x 20 x 75 kg + 1 set 80 kg
- Deadlift:
Had 1 strap vergeten
5 x 140 kg
4, 3, 5 x 160 kg
Zonder straps ging niet lekker. Had 1 wrist wrap / riempje als strap gebruikt bij de rest m'n sets (niet ideaal qua grip)
5 x 170 kg
5 x 180 kg
- Abs:
3 sets
Rating:
![]()

Leugens!Het komt niet bij je op dat slecht slapen enzo, weinig eetlust erger kan worden door gebruik van PWO?

Sorry not sorryDit is geen lichte PWO he?? Een volle scoop ga je niet eens meer hard op, je voelt je gewoon dofIk doe wel meerdere malen per week een halve scoop ondertussen
![]()
Ik stond in connectie met het halve universum en buitenaardse krachten.
Dit waardeer ik zeer.Ik reageer niet vaak, maar lees wel vaak mee. Hoop dat je alle zeik naast je neer kunt leggen @Bert
Je komt op mijn altijd over als een goede gast, kop op!
Weet jij zeker dat jij niet iets anders naar binnen had gewerkt jongeman?Ik stond in connectie met het halve universum en buitenaardse krachten.
Was het nou DMAA of MDMA?Weet jij zeker dat jij niet iets anders naar binnen had gewerkt jongeman?
Edit: Bert voor het eerst aan de psychedelica en ik moet het weer missen.

Of DMT?

Joe dmt rogan