Fitness Seller

Beter volg je niet

Je zit nu nog in je blast of ben je al aan het cruisen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Maat wanneer train je nog eens?

woa woa woa, nooit stijf dan? Heb van dinsdag niet kunnen trainen.
Booty te stijf, dag erna rug naar de t*fus stijf.

Of zoals jullie nederlanders zeggen 'ik heb spierpijn' xD

• #1.027
woa woa woa, nooit spierpijn dan? Heb van dinsdag niet kunnen trainen.
Niet zo vaak. Benen soms wel, maar ik train een split. Benen 2x p/w, rug 2x p/w, rest 1x en 1x spinning of, sinds deze week weer, hardlopen. Vroeger deed ik 7 dagen p/w krachttraining, maar denk dat een rustdag wel beter is.

• Like
Waarderingen: Bubs
okay maat, wel raar dat pat niet meer online komt vind je niet?

Oh terug hardlopen! Schiet er nog wat over van je conditie of moet je weer opbouwen?

• #1.031
  • #1.033
Oh terug hardlopen! Schiet er nog wat over van je conditie of moet je weer opbouwen?
M'n conditie is niet meer wat ie was, maar niet heel slecht. Het punt is meer dat ik een stuk zwaarder ben en niet meer gewend ben te lopen. Ik ga ook echt maximaal 1x p/w lopen om een beetje voorbereid te zijn voor de Roparun, meer niet.

• #1.034
woa woa woa, nooit stijf dan? Heb van dinsdag niet kunnen trainen.
Of zoals jullie nederlanders zeggen 'ik heb spierpijn' xD
what the f**k?

ik zei echt net dit tegen @Robin :roflol:

E4AC8405-6509-476A-B5B9-DCD03CE36C7B.jpeg

M'n conditie is niet meer wat ie was, maar niet heel slecht. Het punt is meer dat ik een stuk zwaarder ben en niet meer gewend ben te lopen. Ik ga ook echt maximaal 1x p/w lopen om een beetje voorbereid te zijn voor de Roparun, meer niet.
21km doen dan? Ziet er wel tof uit, doet me wat denken aan de 1000km tegen kanker hier in België. Alleen is dat fietsen, dus daar doe ik niet fysiek aan mee :p. Wel financiële steun voor het bedrijfs-team/de -teams.

Terug
Naar boven