MuscleMeat

Beter volg je niet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee, de Roparun is een estafetteloop van Parijs of Bremen naar Rotterdam met teams van 8. De opbrengst hiervan gaat naar het goede doel (het leven draaglijker maken voor mensen met kanker). https://www.roparun.nl/nl/
Per persoon loop je in totaal zo'n 65 km, in etappes van zo'n 1-2 km.

Vorig jaar meer dan € 5 miljoen opgehaald. Ik ben nu al loten, drop en wijn aan het verkopen. Elk team moet een bedrag van zoveel duizend euro inleggen om mee te kunnen doen en verkoopt daarvoor van alles.
 
Zulke korte stukjes maar?

Niet dat ik het je na doe.
 
Ik ben stijf, toen ik dat zei tegen een nederlander zei die van 'haha is je lul stijf?' mkay..
Dan zeggen we meestal 'ik HEB een stijve', maar ik geef toe: ik ben stijf is twijfelachtig en je kan tegenwoordig al voor minder een #metoo aan je broek krijgen :eek!:
 
Nee, de Roparun is een estafetteloop van Parijs of Bremen naar Rotterdam met teams van 8. De opbrengst hiervan gaat naar het goede doel (het leven draaglijker maken voor mensen met kanker). https://www.roparun.nl/nl/
Per persoon loop je in totaal zo'n 65 km, in etappes van zo'n 1-2 km.

Vorig jaar meer dan € 5 miljoen opgehaald. Ik ben nu al loten, drop en wijn aan het verkopen. Elk team moet een bedrag van zoveel duizend euro inleggen om mee te kunnen doen en verkoopt daarvoor van alles.
Gaaf Bert. Succes!
 
Zulke korte stukjes maar?

Niet dat ik het je na doe.
Ja, dat is het meest ideaal. Het team van 8 splitst zich op in 2 groepen van 4, waarbij de groepen om de beurt een blok van een paar uur lopen in intervallen. De andere groep van 4 kan dan eten en een poging doen om in de bus te slapen. Er gaan ook fietsers mee, chauffeurs (het lopende team rijdt in een busje en om de beurt loopt 1 iemand), logistieke ondersteunings (om te koken en het kamp op te bouwen), masseurs etc. Wij lopen niet per se voor het tempo, maar er zijn ook teams die echt lopen om het snelst te zijn, dan moet je denken aan ruim boven de 15 per uur.
 
Dan zeggen we meestal 'ik HEB een stijve', maar ik geef toe: ik ben stijf is twijfelachtig en je kan tegenwoordig al voor minder een #metoo aan je broek krijgen :eek!:

Houdoe 'ja dat klopt' :roflol:
 
Gaaf Bert. Succes!
Dank je.
Ik ben nog wel reserveloper. Ik heb 4 jaar geleden al eens echt meegelopen, maar toen was ik beter getraind en had ik in hetzelfde jaar al de marathon gelopen, dus een goede voorbereiding.
 
Dan zeggen we meestal 'ik HEB een stijve', maar ik geef toe: ik ben stijf is twijfelachtig en je kan tegenwoordig al voor minder een #metoo aan je broek krijgen :eek!:

Dat is wel het eerste waaraan ik zou denken maar niet zou zeggen omdat dit zelfs voor mij wat kinderachtig is
 
Dat is wel het eerste waaraan ik zou denken maar niet zou zeggen omdat dit zelfs voor mij wat kinderachtig is
Je hoeft het niet met woorden te zeggen, licht fronsen met 1 wenkbrauw kan genoeg zijn.
 
Een foto trekken ook zo'n leuke uitdrukking van de Belgen.
 
okay maat, wel raar dat pat niet meer online komt vind je niet?
Hele gemene pestkoppen op dit forum, zoals ik :dunno:
Als ik kijk hoe hier soms met elkaar omgegaan wordt vind ik dat niet vreemd. Ik zal komende periode al wat minder actief zijn wegens andere prioriteiten.
PUSSY duw er godverdomme weer wat tren in! Ik vond je leuker toen je ballen gedropt waren en je meteen een chimi fixte.
 
Hele gemene pestkoppen op dit forum, zoals ik :dunno:

PUSSY duw er godverdomme weer wat tren in! Ik vond je leuker toen je ballen gedropt waren en je meteen een chimi fixte.
Training staat niet stil, maar wil m'n tijd liever wat nuttiger besteden, mij wat meer verdiepen in andere dingen . Verder komende periode veel op pad voor werk.
 
Back
Naar boven